Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:44

He Fieke, welkom terug in ons lekkere warme landje Erg he dat weer?

Ik ga zo ook weer lekker naar stal om Yus te knuffelen...Heerlijk om hem weer in de buurt te hebben. gelukkig hebben Lin en Anique goed voor hem gezorgd zodat ik een heerlijke vakantie had! Nog heel erg bedankt he!!!!

Ireen hoe laat ga je? hihihi ben erg benieuwd!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:32

Ons Ireen is in LOVE !!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:30

Jaah de roeping van de natuur he Jet. Niks aan te doen, het gebeurt gewoon

Nou vandaag zat een bezoekje aan stal er voor mij ook niet in. Ik hoop niet dat Eef mij heeft aangegestoken want ik zit nu lekker op de bank te snotteren Vandaag is mijn laatste vrije dag en dan zit de vakantie er voor mij op. In totaal zijn er dan alweer 5 weken voorbij gegaan, ongelooflijk zo snel Morgen begint dus weer mijn eerste werkdag, zijn er nog meerdere met mij of ben ik de enige die de strijd weer aangaat??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:33

Morgen heb ik ook mn eerste werkdag.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:54

oh balen Linda!!! Tja, ik kreeg het als cadeau van anous en ach ik ben de beroerste niet en heb geleerd te delen!!!
Geintje natuurlijk want ik hoop natuurlijk niet dat het net zo erg wordt als bij mij!!
Heb zelf volgende week vakantie!!!!!! 4 weken!!! Heerlijk, heb er erg zin in nu maar hopen dat het weer minder "herfstig" gaat worden want dit is natuurlijk niets!!!

hee Marieke, wat ga je voor werk doen???

Irene, jammer dat ik je vriendje gemist heb!!! Is ie door de rest goed gekeurd????

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:57

Ik word receptionist/telefonisttut

Irene... heb je een foto????

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:04

niet meer naar het buitenland Marieke???? En waar ga je werken, hier ergens in Delft??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:09

In de Hoventoren, bij het winkelcentrum.

En goed nieuws. Ik heb een verzorgpaardje gevonden. Enige nadeel is dat niet ook Stal Middendelfland staat
Maar hij is wel koel hoor

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:53

ohh leuk voor je! Waar staat hij? Heb je al een foto????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:21

Marieke_ schreef:
In de Hoventoren, bij het winkelcentrum.

En goed nieuws. Ik heb een verzorgpaardje gevonden. Enige nadeel is dat niet ook Stal Middendelfland staat
Maar hij is wel koel hoor

He dat is leuk!!
Vertelvertel!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:47

Er is wel een foto maar ik vind dat ie er daar heel anders op staat. Het is iig een merens met een enorme grasbuik en hij heet Joual en is 8 jaar. Echt een schatje. Hij houdt van knuffelen en buitenrijden. Dit is 'm. In de bak rijden vindt ie niet echt super maar hij doet t wel, alleen slingert ie een beetje. Het is de bedoeling dat 'k m dat wel een beetje ga bijbrengen hoe dat moet. En lekker buitenrijden. Dit is m.
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:06

Ooh wat een schatje, de liefde voor Merens heb je dus nog wel meegekregen van je Olerdola-adresje Nou ik hoop voor je dat je nieuwe werk je iets meer leuke dingen oplevert dan het vorige hihi. Kom je gauw weer es op stal want ik ben aan het oefenen voor die hengsenvlecht maar het lukt voor geen meter

Nou Eef, ik denk dat het niet zo erg is als bij jou. Ik heb vanmiddag even geslapen en ik begin me alweer wat beter te voelen. Maar je bent wel netjes opgevoed hoor Hoe is het met Robin zijn rug??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:10

Dankje Linda. Volgend weekend wil ik wel ff langs komen. Leuk. Op welke dag vind je handig?
Het is puur toeval dat t een merens is geworden hoor

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:30

Zo, ik heb even tien bladzijdes bij gelezen.

Valerie, sterkte met het verlies van Urnie, ik weet zelf helaas maar al te goed hoe het voelt. In mijn vakantie is alle stress van Tos er uit gekomen en heb ik twee avonden flink uit zitten janken bij mijn moeder.

Irene, ik ben inderdaad met Tos bij de Raaphorst geweest en ben er erg tevreden over. Mocht er nu toch niet genoeg verbetering komen dan kan ik je zeker aanraden daar heen te gaan. Ze zijn daar experts op het gebied van benen, maar zullen altijd eerlijk vertellen hoe het er voorstaat, ook al is dat niet altijd even leuk om te horen.

Loes, ook al ken ik je niet persoonlijk, gefeliciteerd met je prachtdochter.

Elady, rot dat het zo gelopen is met Lady. Ik ben ook ooit op zo'n manier een verzorgpaard kwijtgeraakt waar ik erg gek op was, en dat komt behoorlijk hard aan.

Eef, gefeliciteerd, er was dus ergens een paardje dat op je stond te wachten.

Mijn vakantie in Kenia en Tanzania is in een woord geweldig geweest. We hebben vreselijk veel wild gezien, zelfs onze Keniaanse chauffeur zei dat we echt geluk hadden. We hebben leeuwen, cheeta's, een luipaard, hyena's, jakhalzen, neushoorns, olifanten, nijlpaarden, giraffen, zebra's, buffels, gnoes en tig soorten antilopes en gazelles gezien. Ook op zee met wilde dolfijnen gezwommen. Voor de rest ook wat dorpjes en schooltjes gezien en vreselijk veel armoede. Dat vond ik wel moeilijk, lekker je boterhammetje zitten eten terwijl er van die kindjes hongerig (en vooral nieuwsgierig) staan toe te kijken.

Vrijdag heb ik Vienna voor het eerst weer gelongeerd en vandaag weer even gereden. Ze had alles aardig goed onthouden, ondanks dat ik er voor de vakantie maar 11 keer op had gezeten. Helaas ging het heel hard regenen en waaien toen ik er op zat en werd ze nogal springerig, dus heb ik alleen even aan de longe gereden voor de veiligheid, maar de volgende keer hoop ik weer los te kunnen rijden

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:38

welkom terug Fieke!!! Fijn dat je zo'n geweldige vakantie hebt gehad in Tanzania!!!

Lin, ben blij dat het bij jou wel meevalt!!! Robin zijn rug gaat wel goed, is in ieder geval aan het genezen en de zwelling is bijna weg maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat er een zadel op kan, wil er zeker van zijn dat hij er geen last meer van heeft voordat we dat doen!!

Marieke, leuk paardje hoor!!! Heel veel plezier ermee!!! Maar waar staat ie nou precies??

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:46

He, wat een bagger weer! Jongens, het vast heel normaal dat ik me zorgen maak over Robin op het land, dat ie het niet koud heeft, of kou kan vatten omdat ie niet zoveel vet heeft! Ik voel me nu net zo'n overbezorgde moeder!!!! Hou me maar voor dat het normaal is voor een net beginnende paaedenbezitter!!!! Toch..................???????

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 07:11

Eefje23 schreef:
Marieke, leuk paardje hoor!!! Heel veel plezier ermee!!! Maar waar staat ie nou precies??

Hij staat op stal Betega. Beetje rare naam vond ik, maar dat is de naam van een fokmerrie die daar een tijd heeft gestaan. Het heet officieel in Berkel en Rodenrijs, maar het is gewoon een stukje voorbij Pijnacker.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 08:08

Eefje23 schreef:
He, wat een bagger weer! Jongens, het vast heel normaal dat ik me zorgen maak over Robin op het land, dat ie het niet koud heeft, of kou kan vatten omdat ie niet zoveel vet heeft! Ik voel me nu net zo'n overbezorgde moeder!!!! Hou me maar voor dat het normaal is voor een net beginnende paaedenbezitter!!!! Toch..................???????

Ook niet net beginnende paardenbezitters blijven last houden van overbezorgdheid, dus wen er maar vast aan.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 08:21

Als het regent zijn er geen vliegen en dazen, dat is weer fijn voor ze...

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:05

Ha Mensen,

Nou ik ben weer aan het werk , dus heb weer tijd om te bokken! Tot en met 31 augustus in ieder geval, want daarna ga ik weer lekker naar school

Maar dan is het nog maar de vraag of ik het topic mag blijven bezoeken aangezien ik dan geen middendelflander meer ben

Ireen, leuk dat je verliefd ben.... beginnende verliefdheid vond ik altijd het leukste wat er was... (wordt na een aantal jaren wat minder )

Leuk dat iedereen weer zo'n beetje terug komt van vakantie.... wordt het hier weer wat drukker

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:28

Duckie, tuurlijk mag je ons topic blijven bezoeken!! Gezellig toch!

Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik ook lekker vakantie *o/*

Fieke, je vakantie klinkt echt super!. Vooral zwemmen met de dolfijnen lijkt me echt helemaal geweldig! Zoiets doe je denk ik maar 1x in je leven.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:04

Binar schreef:
Duckie, tuurlijk mag je ons topic blijven bezoeken!! Gezellig toch!

aaaagh gemeeeen, waarom zij wel en ik niet als ik weg zou gaan??

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:11

oh jee, dus die overbezorgheid gaat niet meer weg!

heb ook volgende week vakantie, heb er zo'n zin in maar dan wil ik wel weer helemaal beter zijn, gisteren ging het redelijk maar vandaag voel ik me zooooooo moe! Kan me nauwelijks verplaatsen maar ga zo toch even lekker naar Robin, buitenlucht is vast goed voor me!!!

Ja Duckie, gewoon mee blijven kletsen hoor enne Mirjam, verschil moet er zijn!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:32

moossie schreef:
aaaagh gemeeeen, waarom zij wel en ik niet als ik weg zou gaan??

Wie zegt dat??
ligt er gewoon aan op de manier hoe je weggaat

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:41

hoi hoi zo iedereen is vandaag weer op bokt haha
wel druk je ziet wel dat iedereen bijna terug is van vakantie
nou ik ben bijna elke dag op stal dus weet nooit echt wat ik moet type hier en vanmiddag ben ik er ook en doe ook eff boodschappen voor je mannetje binar je weet waarschijnlijk wel wat haha