vanochtend naar Faron geweest, daarna de heledag op oppas baby (oke al wel ouder dan 1) gepast. daarna omgeruild en kwamen de andere 2 kids slapen. net verhaaltje voorgelezen (mijn favo bezigheid xd) en liggen nu lekker op bed. wat een rust opeens xD nu maar ff met mn lappie bezig want mn backup programma werkt niet meer..
sorry dat ik nergens op reageerd, ik zal later even bijlezen
hmm beetje vreemd idd om na 1 week al op stage bezoek te komen, maar fijn dat ze blij met je zijn! ik moet ook nog ff bij mn (oude) stage op bezoek. ik had gezegt dat ik nog wel langs zou komen, maar is er nog niet van gekomen.. en nog mn docent mailen voor volgende stage..
dat zijn goede cijfers zeg Lieke! ga zo door zou ik zeggen
Sorry ik heb even niet meer gereageerd! Ik heb nogal een drukke week achter de rug. De vader van een hele goede vriendin is al heel lang ziek en begin deze week ging het slecht. Vanaf maandag is hij 'in slaap gehouden' en dinsdag avond is hij overleden. Het was een zware, heftige eindstrijd en dit is een heftige week. Ik ben elke dag bij ze en probeer ze zoveel mogelijk te steunen. Het is zo erg, hij is 55 geworden!
Aan de andere kant had ik woensdag ochtend mijn presentatie. Heel erg dubbel, maar hij zei al dat het goed ging en nu heb ik een 8! Dus daar ben ik wel heel erg blij mee.
Je ziet op de filmpjes ook wat die doet als die het moeilijk vind, dan gooit die ze hoofd omhoog en houd daarin vast. Maar ik hou ook gewoon druk en dan zakt die heel snel weer omdat daar de druk natuurlijk weg is. Dit deed die paar weken terug echt nog veeeel erger als nu. Linkergalop is ook erg moeilijk! Dit ging vandaag echt heel goed! Hij ging zelfs stukjes zakken. Hij gaat nog best wel snel om het gebrek aan balans op de vangen. Maar hij is er al enorm in vooruit gegaan! Ook is die soms niet helemaal wendbaar, vooral in galop. Als ik dan een volte maakt dan trekt die soms heel erg naar het andere paard toe wat op de hoefslag loopt en dan kost het soms moeite om hem door te laten draaien.
Ennee zie, ik kan best met sporen rijden
Nu ga ik lekker douchen en slapen. Morgen eindelijk uitslapen!
Zooo dit berichtje typ ik via me nieuwe telefoon is wel even wennen maar hij typt prima! Nu me kamer schoonmaken, daarna even Ferro pesten en om 5 uur maar weer eens werken. Vond twee weken geen werk ook wel fijn hoor
Hij is nog heel wiebelig en zoekerig in tempo, hij kan soms zomaar poef opeens stil staan of opeens heeeel langzaam gaan en dan kan je trappen wat je wilt maar dan gaat die niet meer naar voren. Dus toen zei Linda dat ik spoortjes om moest doen. Maar ik moet zeggen dat die nu de laatste keren steeds beter reageert op me been dus ik denk dat ik het volgende week (als ik er dan weer op zit) een keer zonder sporen ga proberen.