Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:26

Dat noemen ze 'bokt-censuur' Knipoog Wil je sh*t typen, dan krijg je oliebol
Wil je k*t typen, dan krijg je poedersuiker
en godverd*mme is appelflap. Best leuk; kijken welke woorden gecencureerd worden Clown
Krijg de paasei, is dus bv ook een beetje anders bedoeld Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:14

Nog leuker: Je kunt die censuur gewoon uitzetten in je profiel Tong uitsteken

Wendy: Leuk kapsel zeg!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:38

Nee censuur is grappig. Nou ik moet zeggen deze coupe die ik nu heb gaat best goed en snel 's morgens mits je niet te kritisch bent. Ik spuit het nu nat met plantenspuitje. Dot schuimgel erin en kneden maar (op zijn kop hangend) en klaar is Klara. Krijg er super veel krullen van. Voordeel van krullen...het hoeft niet perfect te zitten.

Vanmorgen die reacties van mijn collega's. Zo leuk. Ik zet de auto op de parkeerplaats recht voor ons kantoor. Ik zag een collega al naar buiten kijken dus ik stap uit, en wijzen joh Schijnheilig Die viel zowat flauw hahaha. Ze rende naar me toe: "wat heb jij voor iets megacools met je haar gedaan" Kijk dat is egostrelend hè? Heb echt zoveel reacties gehad vandaag. Best leuk Haha!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:58

ja...je haar is ook erg leuk. Staat je erg volwassen... Knipoog van die censuur wist ik niet...grappig hoor. Ik dacht echt dat ik gestoord aan het worden was. Gestoord
Wij hebben een nieuwe docent op school.
Ik heb er maar een woord voor:

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!

Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
wat een lekker ding zeg. hij heeft ralf, of Ralph, ik weet nog niet hoe je het schrijft en hij is nieuw bij ons. We hebben uitgerekend dat hij ongeveer 28 moet zijn. Jammie!!! Die mag het hele blok onze lessen over 'dwang en drang' verzorgen. Hmmm...ik denk dat ik bijles nodig heb.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 19:47

Tja, honger krijgen mag je onderweg, maar denk dat Rob liever heeft dat je thuis eet? Vork Tong uitsteken
Morgen mag Ascot naar de paardentandarts, en daarna; op ponykamp! Go jij! Go jij! Cool

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 19:57

Oh oh oh Marie...zolang het maar niet een OEPS (....en de rest mag je zelf invullen) gevalletje wordt Schijnheilig

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 10:37

alle jonge meiden van onze klas zitten echt naar hem te kijken van "oh wauw...zucht..." Wow!
Maar zoals jullie weten ben ik natuurlijk uitermate braaf en lief Schijnheilig en blijft het bij fantaseren.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:12

Hmmm kun je niet een keer sniekie een foto maken met je mobiel? Ben nu wel nieuwsgierig. Schijnheilig

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 13:01

jaaaa! Daar zat ik ook al aan te denken. Zo van dat ik mijn vriendinnen op de foto zet en dat hij TOEVALLIG op de achtergrond staat.
Duivel
En weer is hij blond he...Oke, net zoiets als ik, JBJ en MacGyver. (ja...oude liefde roest niet...zucht...)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:02

maarie hoe hard wij ook proberen te zeggen dat we op donker vallen op de een of andere manier komen we altijd bij blond uit. maargoed Rob is toch donker dus dat scheelt weer Tong uitsteken

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:27

Ikke is terug van ponykamp, effe pennyverslagje (ook voor de meelezer Knipoog Clown )
Op vrijdagavond begon de lol; net een half uur mn zooi op mn tijdelijk bedje gedumt, moest ik al beestje zadelen. Met de pony's moesten we de veewagen op voor een dropping. Emy; hierbij werd je het meest gemist; stonden we vorig jaar lekker klem, nu hadden de diertjes beetje veel ruimte. Geen zwangere dame aan boort; dus ging gas er op (hoorde iemand voor in de cabine gniffelen) Helaas resuteerde dit in een Iolus die zich schrap wilde zetten teggen Ferro die dus weer geplet werd, vervolgens een Iolus die op zn kont zat door glijpartij, en vervolgens een Hercules die op zn buik lag door glijpartij. Beide dieren stonden meteen weer op, iks kapot, maar of ze een volgende keer weer zo makkelijk de veewagen op gaan? Verward Daarna zo'n 2 uur in het donker rondgehobbelt, zelfs een galopje gedaan, maar dat vond oa Ferro iets té leuk Tong uitsteken
Dag 2 zijn we gaan mennen/ picknicken; was leuk was lekker Cool Ook hadden we een EQ-test gedaan tussen shet (Kuifje), shire (Clyde), arabier (Larouscha) en kwpn-fries (Willy) Kuif is de slimste, Clyde wist niet wat wortels waren en kon de test dus maar moeilijk volgen Koe S'middags was het tijd voor een zeer uitgebreide springles; 3-sprong en oxer stond klaar. Ik moest even wennen aan mn pipilangkous-paardje Caitlin (dun beestje, had bij haar geen kniesteun), maar uiteindelijk lekker en voor mijn gevoel (ik keek in ieder geval vóóruit Sigaar ) netjes over de balken gegaan.
S'avonds hadden we het absolute hoogtepunt; na alternatief bbq chocofondu met een heuze chocofontijn! Vork Na ons helemaal misselijk gegeten te hebben Lama's gekeken (te lang in vele opzichten Clown ) was het vanochtend vroeg op; 7 uur zaten we in het zadel voor écht dauwtrappen. Het was gewoon nog donker! S'middags een langere dressuurles (wat fijn was; na 3 kwatier bedacht volbloedje Paco dat ie idd ook z'n hoofd voorwaarts neerwaarts kon laten zakken tussen het schrikken van andere viervoeters en enge tweebeners door) En natuurlijk trampoline gejumpt! Go jij! Go jij! Als laatste nog even patatjes gegeten, datum voor volgend jaar vast geprikt, en toen toch maar naar huis...
Kan ik morgen vergeleken met vandaag uitslapen voor ik wer naar mn werk mag Tong uitsteken

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:49

Wanneer is de volgende datum dan? Leuk verslagje Juut! *LOL*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 07:04

Klinkt toch als iets waar ik volgend jaar bij moet zijn Schijnheilig

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:22

wordt vervolgt op 19, 20 21 sep 2008 Knipoog
Moest vandaag weer werken, ging toch wel moeizaam Slapen

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 22:17

klinkt inderdaad wel leuk. Was dat het oude dozen kamp of zoiets? Waarom sturen ze niet alle oude dozen een briefja dat dat eraan zit te komen? Dan komen er toch veel meer mensen op af... Duhuh... Nouja, kon toch niet. Mijn ma was jarig.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:00

Kom Maarie dan doen wij volgend jaar ook mee. Neem ik RB en Ulvy lekker mee. Haha die zouden dat geweldig vinden denk ik.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:38

Bij ons op de manege gaat onder nieuwe klanten (die oa van bergemo komen) het gerucht dat ze heeeeel veel paarden verkopen en geen nieuwe klanten meer aan mogen nemen. Weet iemand hier misschien meer van? Verward

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:54

Lijkt me sterk hoor...

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:29

lijkt mij ook sterk. Ze kunnen in het zomerseizoen natuurlijk leven van de opbrengst van de dagjesmensen van Center Parcs maar dat is in de winter een stuk minder. Anders moet je gewoon eens bellen.
Gister weer les van lekkere Ralph... Mijn vriendin en ik maakte allebei een bluinder. Zij moest iets voordoen en ze kwam absoluut niet meer uit haar woorden omdat ze alleen naar hem aan het staren was. Wow!
Vervolgens wilde ik zeggen over een persoon uit een casus: "Ja, en als je de sloten vervangt dan zal Klaas helemaal door het lint gaan." En wat zeg ik???? "Ja, en als je de sloten vervangt dan zal Ralph helemaal door het lint gaan." Bloos! Bloos! Bloos! Ohooooh!!! Foutje.
hahaha!!! Wat een dag.
Buiten die bluinder wil ik jullie zeggen dat ik vanmiddag echt naar de kapper ga. Ik heb een dag vrij, wat op zich al een wonder mag heten en ik ga zo naar Gennep naar de kapper zonder afspraak waar je voor 17,50 kan laten knippen. Misschien moet ik ook nog iets van kleurtjes erin doen in verband met de aankomende herfst.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:31

beste dames, met het vreemdsoortige woord 'bluinder'bedoel ik natuurlijk 'blunder' he... Laat dat duidelijk zijn.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:08

Haha Marieke is helemaal van haar padje Schijnheilig Ben benieuwd naar nieuwe coupe. Ik wil ook nog kleurtje in mijn haar.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:33

En ook ik had in mn vakantie mn haar laten snoeien (waarbij de kapster lichtelijk uitgeschoten is met schaar) en kleuren. Twee cliënten zijn zich serieus komen voorstellen Clown
Het oude dozen-kamp was vorig jaar voor het eerst, en eigenlijk voornamelijk voor de lesgroep van de vrijdag bedoelt. Ook zit er natuurlijk een bepaald maximum aan. Vandaar dus dat er niet uitgebreid reclame is gemaakt Knipoog
Morgen aangespannen dressuurles met Maicka, ben benieuwd

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:46

Nou dan maken we er gewoon een oude dozen reünie van. Moet best kunnen vind ik Schijnheilig

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:18

Vind ik ook. Voel me vandaag helemaal oude doos. Ben thuis omdat ik vannacht migraine had. erg lastig... Nieuwe coupe bevalt goed. Natuurlijk krijg ik het nu al niet meer zo mooi als de kapper maarja...dat is een alom bekend feit toch? Clown
He Judith, zat te denken... zou je haar niet heel leuk zijn als je het bijvoorbeeld hazelnootkleur zou doen? Lijkt me voor mij ook gaaf alleen ik ben al een bleekscheet en dat maakt t erger.
gister nog paard gereden. paard had geen zin. Eerst rondjes draaien in de stal...Nouja, dat ken ik inmiddels dus daar ben ik niet meer zo van onder de indruk. Dan toch maar mee... Nors opkijken
Paard had t weekend in het bos gelopen met de eigenaar en deandere groom...Lekker hard en lekker uit elkaar. Dat kon ik merken. Frusty Gelukkig kreeg ik wat tips van een van de andere Marieke's. dat hielp wel. (Zij rijdt echt kei goed.)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 13:56

Hazelnoot heb ik vroeger een keer gehad, vond ik eigenlijk niet veel aan. Nu is mn haar een rand om mn hoofd chocobruin geverfd en de rest koper. Helaas pakte dat koper al minder fel uit als de bedoeling was, en is het nu al mn eigen kleur weer.
De les met Maicka was geweldig goed! Heb in een keer het doel bereikt waarvoor ik haar eigenlijk weer wilde inrijden omdat het aan de dubbele longeerlijn maar niet lukte, nl stelling! Buiging komt nog wel, ben hier al helemaal blij mee