Bweeh zojuist te horen gekregen dat m'n bijrijpaard naar een soort verkoopstal vertrekt. 'volgende week'. Lekker vaag dus, maar ik ging een lang weekend van huis en daar heb ik nu geen trek meer in.
Hm ze staat te koop omdat ze nog een 3 jarige in de opfok hebben staan en ze die graag op stal willen. Tja ik weet niet welke dag ze gaat, heb aangeboden mee te gaan. Even zien wat ie daarop zegt. Maar afgelopen maandag liep ze zó super hè, vind t echt jammer dat dat nu voorbij is.
Oh balen zeg Eef! Hoop dat je mee mag en nog goed afscheid kan nemen!
Net weer een actie hoor. Ik haat het echt om mensen te bellen als ik ze niet ken. Ik al mn moed bijeen verzamelt en bel naar Reelaer voor les. Krijg ik (denk ik) Ramon aan de telefoon. Die helemaal kijken ja les dinsdagavond van 7 tot 8. Nou uuh ik heb 3 uur reistijd kan het ook eerder, desnoods priveles. Ja oke dat kan ook, maar dan moet je even over 10 minuten terugbellen dan is er iemand die er meer van weet. *zucht* oke, moed bijeen verzamelen, 10 minuten later bellen. Krijg ik weer iemand aan de telefoon ik weet niet wie. Uitgelegt dat ik 10 minuten geleden ook gebelt had maar van hem 10 minuten later even moest terugbellen. Krijg ik te horen, ja bel vanavond maar rond 6/7 uur dan is er iemand die er alles vanaf weet. *zucht* moet ik vanavond weer moed bijeen rapen om te bellen
Hihi soms zijn druk bezig ja! Maar gewoon bellen hoor, ze zijn echt niet eng (al ken ik het gevoel.. Maar je moet maar zo denken, nu heb je nog niks en als je straks belt heb je waarschijnlijk wel een les. Het is dus maar net hoe graag je t wilt!)
Haha, dat is vervelend he Marit! Ik heb ook zooo'n hekel aan bellen.. Ik durfde ook telkens geen rijschool te bellen. Maar 't is wel altijd een goed gevoel als je het gedaan hebt en het is gelukt!
Mensen ik heb vandaag mijn eerste buitenrit met Cos gemaakt!! En ik heb een nieuwe trui binnen. Op de voorkant een hartje van een hartslag en Con Astrade met hartjesletters ( ) En op de achterkant een foto van haar!
Moet morgen weer even terugbellen haha! Had Eline aan de telefoon en die moest even overleggen en ik+vriendin moesten even overleggen omdat we pas na 4en konden rijden nouja Iig als wij kwart over 4 tot kwart voor 5 kunnen rijden, kunnen we half 6 weer weg Hopen dat dat kan! Want er is ponykampdag oid
_Caitlinnn
Geplaatst: 26-04-12 10:51
Ja dat klopt In de meivak worden er altijd veel dignen georganisser (zie 'actueel' op de site), ik probeer me altijd bij 1 van die actitiveiten aan te sluiten, wel zo handig.
Dat is echt niet leuk eef , hopen dat je wel mee kan dan ja.
Ik had óók een trui besteld net als Ruth, maar dan een dag eerder. En zat gisteren van 9 tot 5 op school VET CHAGO te wezen, en toen tweete ruth mij een foto dat zij haar trui had! dus ik dacht; '' yeeaaaah ik heb eerder besteld dus ligt die van mij ook wel in de schuur'' , was ik eindelijk thuis WAS HIJ ER NIET, hadden ze hem weer meegenomen omdat ik er niet was terwijl ik expres de schuur had opengelaten! kon wel janke echt!
Had namelijk s'avonds een clinic van zo'n hele goede dressuur bobo (waar ik 28,50 voor moest betalen ) maaaaaaaaaaaar het was erg leerzaam en leuk, dus dat scheeld
Waaah ik moet maar 'ns echt goed gaan trainen naast 't leren voor examens, heb 30 mei intake voor Cios Rijnijssel en 7 juni voor Hilversum Sportcollege Hoop zo dat ik slaag en toegelaten word op het Cios!
Sportopleiding hihi, ik wil een gymdocent worden gehe. Ik wil eerst Cios doen (is de beste sportopleiding voor mbo) en dan doorstromen naar de Alo (sportdocentenopleiding) en dan gymdocent worden hihi
redbutton
Geplaatst: 27-04-12 17:47
_Caitlinnn schreef:
Loes, je vriend?
mijn exvriend ja.. Maar ik ga het hier niet neerzetten
Oeh leuk claire! Ik ben nog niet bezig met leren, vind het altijd moeilijk om te beginnen en leer altijd 2 dagen vantevoren ofzo, niet heel goed van me
Ik heb me een tijdje geleden bij ID College ingeschreven, nog niks van gehoort dus hoop dat ik binnenkort iets hoor van ze!
wat ga je doen dan? ik ken het ID college niet cios is leuk claire!
suikermeisje
Geplaatst: 27-04-12 18:01
xClairex schreef:
Sportopleiding hihi, ik wil een gymdocent worden gehe. Ik wil eerst Cios doen (is de beste sportopleiding voor mbo) en dan doorstromen naar de Alo (sportdocentenopleiding) en dan gymdocent worden hihi
Hihi Ik ben echt heel benieuwd of ik door de intake kom, van de week maar beginnen met trainen Ze hebben ook een heel trainingsschema erbij gegeven echt heel fijn!
Wat wil je gaan doen op het ID college? Ik had van hilversum binnen 2 dagen een brief en Cios anderhalve week hihi