Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Kirsten_D schreef:Dan moet je het niet zeggen emma.. Lijkt mij handig dat jij het dan ook uitlegt..
Ja nou, weet je wat het is? Bij bepaalde mensen (en dat bedoel ik niet aanvallend naar die bepaalde mensen hoor) is het ALTIJD wat mooi wat leuk wat dit wat dat, en dan plaatst een "gewoon" iemand een keer een foto, die gewoon tijdelijk geen camera in d'r poten kan krijgen en het moet doen met manegepaarden, en dan wordt er wéér overheen gelezen.
Sommige mensen laten me gewoon kéihard vallen sinds ik geen camera meer heb, geen contact meer, geen hoi meer als ik ze toevallig zie op de manege, en dat gaat misschien wel niet expres, maar enig idee hoe dat op mij overkomt? Ik heb geen camera meer en ik ben ineens een onbelangrijk persoon.
Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:
Ja nou, weet je wat het is? Bij bepaalde mensen (en dat bedoel ik niet aanvallend naar die bepaalde mensen hoor) is het ALTIJD wat mooi wat leuk wat dit wat dat, en dan plaatst een "gewoon" iemand een keer een foto, die gewoon tijdelijk geen camera in d'r poten kan krijgen en het moet doen met manegepaarden, en dan wordt er wéér overheen gelezen.
Sommige mensen laten me gewoon kéihard vallen sinds ik geen camera meer heb, geen contact meer, geen hoi meer als ik ze toevallig zie op de manege, en dat gaat misschien wel niet expres, maar enig idee hoe dat op mij overkomt? Ik heb geen camera meer en ik ben ineens een onbelangrijk persoon.
Waarschijnlijk komen deze dingen zo op jou over, maar is dit niet zo.
Ik begrijp goed dat jij het vervelend vindt dat niet iedereen op jou reageert, maar niet iedereen kan op jou reageren.
Ik heb vaak alleen de tijd om te lezen en snel even te reageren op iets, maar niet om op iedereen te reageren.
Je moet jezelf er niet zo druk over maken, deze te leuk zijn de reacties die je wel krijgt.
Het maakt alleen de sfeer van het topic niet leuker op, als het telkens weer op komt.
Je bent er al een paar keer eerder over begonnen en uiteindelijk kwam het er op neer dat jij weg ging uit het topic.
Tijdje later kom je weer terug en het begint er later weer over..
Maak je er niet zo druk om, niemand doet het expres.
Emmaa_ schreef:Wat is het probleem nou? Een HELE tijd terug is afgesproken dat we wat meer op elkaar zouden reageren, nou prima.
En het punt is niet eens dat er niet gereageerd wordt, maar dat er op bepaalde mensen wel massief gereageerd wordt en op mij niet.
Maarja.

Emmaa_ schreef:Nou, laatmaar, ik heb er ook geen zin in. Ik geef alleen mijn mening en krijg gelijk een peleton van mensen over me heen, nou sorry hoor maar wat moet ik daar dan mee?
Álles wat ik zeg valt weg in het geheel, en waarom? Nou, blijkbaar dus omdat anderen het reageren wel waard zijn.
Nou, LAATMAAR. Ik hoop echt dat ik de meesten van jullie nooit meer tegen hoef te komen
Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:Nou, laatmaar, ik heb er ook geen zin in. Ik geef alleen mijn mening en krijg gelijk een peleton van mensen over me heen, nou sorry hoor maar wat moet ik daar dan mee?
Álles wat ik zeg valt weg in het geheel, en waarom? Nou, blijkbaar dus omdat anderen het reageren wel waard zijn.
Nou, LAATMAAR. Ik hoop echt dat ik de meesten van jullie nooit meer tegen hoef te komen
Kijk dit bedoel ik met het stuk hierboven..
Als jij zoiets neerzet, kan je reactie verwachten.
Maar ik vind dit een hele aparte opmerking..
Ik snap dan niet wat jij hier zoekt..
dan is het klaar en kan het weer gezelig worden
! Sabinee__ schreef:Ik wil later ook een herder

hangt er vanaf of we wat over te praten hebben hahaha