Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:55

dan moet je die mensen aanspreken, maakt me niet uit hoe, maar zo is het ook niet aardig van jou om de hele groep daarmee te confronteren en negatieve energie te verspreiden

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:55

Emmaa_ schreef:
Kirsten_D schreef:
Dan moet je het niet zeggen emma.. Lijkt mij handig dat jij het dan ook uitlegt..

Ja nou, weet je wat het is? Bij bepaalde mensen (en dat bedoel ik niet aanvallend naar die bepaalde mensen hoor ;) ) is het ALTIJD wat mooi wat leuk wat dit wat dat, en dan plaatst een "gewoon" iemand een keer een foto, die gewoon tijdelijk geen camera in d'r poten kan krijgen en het moet doen met manegepaarden, en dan wordt er wéér overheen gelezen.

Sommige mensen laten me gewoon kéihard vallen sinds ik geen camera meer heb, geen contact meer, geen hoi meer als ik ze toevallig zie op de manege, en dat gaat misschien wel niet expres, maar enig idee hoe dat op mij overkomt? Ik heb geen camera meer en ik ben ineens een onbelangrijk persoon.

Waarschijnlijk komen deze dingen zo op jou over, maar is dit niet zo.
Ik begrijp goed dat jij het vervelend vindt dat niet iedereen op jou reageert, maar niet iedereen kan op jou reageren.
Ik heb vaak alleen de tijd om te lezen en snel even te reageren op iets, maar niet om op iedereen te reageren.
Je moet jezelf er niet zo druk over maken, deze te leuk zijn de reacties die je wel krijgt.
Het maakt alleen de sfeer van het topic niet leuker op, als het telkens weer op komt.
Je bent er al een paar keer eerder over begonnen en uiteindelijk kwam het er op neer dat jij weg ging uit het topic.
Tijdje later kom je weer terug en het begint er later weer over..

Maak je er niet zo druk om, niemand doet het expres.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:56

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja nou, weet je wat het is? Bij bepaalde mensen (en dat bedoel ik niet aanvallend naar die bepaalde mensen hoor ;) ) is het ALTIJD wat mooi wat leuk wat dit wat dat, en dan plaatst een "gewoon" iemand een keer een foto, die gewoon tijdelijk geen camera in d'r poten kan krijgen en het moet doen met manegepaarden, en dan wordt er wéér overheen gelezen.

Sommige mensen laten me gewoon kéihard vallen sinds ik geen camera meer heb, geen contact meer, geen hoi meer als ik ze toevallig zie op de manege, en dat gaat misschien wel niet expres, maar enig idee hoe dat op mij overkomt? Ik heb geen camera meer en ik ben ineens een onbelangrijk persoon.

Waarschijnlijk komen deze dingen zo op jou over, maar is dit niet zo.
Ik begrijp goed dat jij het vervelend vindt dat niet iedereen op jou reageert, maar niet iedereen kan op jou reageren.
Ik heb vaak alleen de tijd om te lezen en snel even te reageren op iets, maar niet om op iedereen te reageren.
Je moet jezelf er niet zo druk over maken, deze te leuk zijn de reacties die je wel krijgt.
Het maakt alleen de sfeer van het topic niet leuker op, als het telkens weer op komt.
Je bent er al een paar keer eerder over begonnen en uiteindelijk kwam het er op neer dat jij weg ging uit het topic.
Tijdje later kom je weer terug en het begint er later weer over..

Maak je er niet zo druk om, niemand doet het expres.

Wat is het probleem nou? Een HELE tijd terug is afgesproken dat we wat meer op elkaar zouden reageren, nou prima.
En het punt is niet eens dat er niet gereageerd wordt, maar dat er op bepaalde mensen wel massief gereageerd wordt en op mij niet.
Maarja.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:59

precies. We doen dit niet om je de les te lezen, maar het heeftt gewoon geen zin.. Ik heb er nu gewoon geen innerlijke kracht voor om op iedereen heppie de peppie te reageren.. Klink net als gerard nu maar dat je gewoon weet dat we dit niet expres doen..

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:01

Emmaa_ schreef:
Wat is het probleem nou? Een HELE tijd terug is afgesproken dat we wat meer op elkaar zouden reageren, nou prima.
En het punt is niet eens dat er niet gereageerd wordt, maar dat er op bepaalde mensen wel massief gereageerd wordt en op mij niet.
Maarja.

Wat mijn punt is dat jij ergens een zinnetje erin gooit, maar hier dan in eerste instantie geen uitleg over wilt geven.
Wanneer dit gevraagd wordt geef je dit, maar wilt hier geen tegenspraak tegen, want anders wordt je boos.
En dan eindigd het met maarja of met een zwaai poppetje..

Na mijn idee wordt er meer gereageerd op elkaar.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:01

Kirsten_S schreef:
precies. We doen dit niet om je de les te lezen, maar het heeftt gewoon geen zin.. Ik heb er nu gewoon geen innerlijke kracht voor om op iedereen heppie de peppie te reageren.. Klink net als gerard nu maar dat je gewoon weet dat we dit niet expres doen..

Mee eens..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:04

Nou, laatmaar, ik heb er ook geen zin in. Ik geef alleen mijn mening en krijg gelijk een peleton van mensen over me heen, nou sorry hoor maar wat moet ik daar dan mee?

Álles wat ik zeg valt weg in het geheel, en waarom? Nou, blijkbaar dus omdat anderen het reageren wel waard zijn.
Nou, LAATMAAR. Ik hoop echt dat ik de meesten van jullie nooit meer tegen hoef te komen :+

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:06

Citaat:
Ik ken nog een goede fokker! :D O:)

Wie dannn ???

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:09

Pebbs schreef:
Citaat:
Ik ken nog een goede fokker! :D O:)

Wie dannn ???

Kirsten hier @ bokt, Zie AB topic.. ;) :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:09

Nice pictures Melissa :+:
But you know thattt!!

Hahaa, Sabine jij was toch goed in dingen wegwerken?
Zou jij mij met iets kunnen helpen?
Weet niet of je msn hebt?

EN IK HEB SUPER NIEUWS HAHA, BEN VANDAAG ALLEEN NAAR BUITEN GEWEEST MET PHILLIE :+:
WAAAAUWW BEN ZO GEK OP DER :+:

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:12

Kirsten hier @ bokt, Zie AB topic.. ;) :D[/quote]

Oooh zij ! :D Ja ze had hier berichten geplaatst en toen heb ik ffies d'r profiel gecheckt O:) en toen zag ik het hele verhaal en de foto's enzo ! :D Ik gaa het zeker onthouden ! Maar voorlopig geniet ik nog van mijn puppyy van 6 :+:

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:12

JANEEE WAT GOED VAN JEEEEE !!! :D :D :+:

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:14

Emmaa_ schreef:
Nou, laatmaar, ik heb er ook geen zin in. Ik geef alleen mijn mening en krijg gelijk een peleton van mensen over me heen, nou sorry hoor maar wat moet ik daar dan mee?

Álles wat ik zeg valt weg in het geheel, en waarom? Nou, blijkbaar dus omdat anderen het reageren wel waard zijn.
Nou, LAATMAAR. Ik hoop echt dat ik de meesten van jullie nooit meer tegen hoef te komen :+

Kijk dit bedoel ik met het stuk hierboven..
Als jij zoiets neerzet, kan je reactie verwachten.
Maar ik vind dit een hele aparte opmerking..
Ik snap niet wat jij hier zoekt, als je dit geloofd..

Edit: typfoutje.. O:)
Laatst bijgewerkt door Kirsten_D op 09-11-09 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:15

Jane hoe ging je werkdag?? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:16

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:

Kijk dit bedoel ik met het stuk hierboven..
Als jij zoiets neerzet, kan je reactie verwachten.
Maar ik vind dit een hele aparte opmerking..
Ik snap dan niet wat jij hier zoekt..

Ik zit in dit topic om gezellig te praten, omdat het een leuke groep meiden is, maar soms is het gewoon..
Maar goed, juist om dit soort reacties als die hierboven heb ik er ook geen zin in. Ik ben boos, gefrustreerd en helemaal kapot, en ik krijg alleen maar dit soort reacties.
Vind het überhaupt een wonder dat er gereageerd word :+

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:16

Dames, om even al dit gedoe op te lossen., Plaats gewoon even een reactie op de foto van emma :) dan is het klaar en kan het weer gezelig worden :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:18

Lisette gefeliciteerd!!

Lekker laat, maar 't komt uit een goed hart ;)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:18

Goed zo Jane :D Top :) !

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:19

Sabinee__ schreef:
Ik wil later ook een herder :+:

Wat een leuke foto van de steigerende herder :D

@ Sabine,Ha daar ben ik weer,aangezien je op onze site gekeken had,heb je onze honden gezien???
Het zijn ook herders,onbekend ras voor de meesten,nl: Chodskys Pes,qua uiterlijk net als Duitse herder,alleen een slag kleiner ;)

Afbeelding

en wederom Selu,nu met kenai onze hond
Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:19

Emmaa_ schreef:
Gaat dit überhaupt over het hebben van een verzorgpaard? Nee.

Nou je zegt het op zo'n toon van jaa ik moet het hebben van de manegepaarden.. ;)
Logisch als ik daar over begin? wahaha :+ .

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:20

Emma, volgens mij is er meer aan de hand dan alleen dit. Klopt dat?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:21

WAUW WAT EEN LEUKE HONDEN :oo :+:

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:22

Mis mijn herder |(

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:23

Thanks ;)

Ik kom af en toe aanwaaien in dit forum,omdat Sabine mijn veulen lelijk had genoemd,haha :D
Maar jullie gaan hier zo ontzettend snel,dat het niet bij te houden is ;)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:24

Geen probleem hoor ! Het wisselt nogal hoe snel wij gaan vind ik :P hangt er vanaf of we wat over te praten hebben hahaha :P