Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
. Heb echt veel geslapen maar dat helpt tenminste bij mij, haha. Morgen denk ik weer gewoon dagje werken en 's avonds naar Joseph en zaterdag springen
heb er echt zin in!!! Omdat het de eerste keer is vind ik 60 en 70 cm wel even goed, als het nou goed gaat ga ik een andere keer denk ik 80 cm proberen. Vind het wel beetje spannend als ik er nu aan denk, haha, zaterdag helemaal zenuwen
.
.
Angelkisssss schreef:@ Denies: Soooorry vergeten te reageren, ik sta voor je klaar hoor!

_Rijkie_ schreef:Jo (of iemand anders): zin/tijd in een buitenritje zondag?
Talida schreef:duimse!
_Rijkie_ schreef:*schraapt keel*
Oproep aan lieve manegemeisjes:
Omdat ik erg druk ben de laatste tijd zoek ik voor (tijdelijk) iemand voor Romientje op de vrijdag.. (Veertje heeft het te druk voor 2 dagen)
Voor longeren loszetten poetsen tutten.. eigenlijk alles behalve rijden.....
Als iets of iemand iets weet.. let me know
Angelkisssss schreef:@ Denies: Soooorry vergeten te reageren, ik sta voor je klaar hoor!
Sinds vaochtend voel ik me weer stukken beter, helemaal niet meer misselijk gelukkig en ook bijna geen hoofdpijn meer. Heb echt veel geslapen maar dat helpt tenminste bij mij, haha. Morgen denk ik weer gewoon dagje werken en 's avonds naar Joseph en zaterdag springen
heb er echt zin in!!! Omdat het de eerste keer is vind ik 60 en 70 cm wel even goed, als het nou goed gaat ga ik een andere keer denk ik 80 cm proberen. Vind het wel beetje spannend als ik er nu aan denk, haha, zaterdag helemaal zenuwen
.
Ennuh hier is het echt heel hard aan het sneeuwen, de kat vind het maar gek, die zit voor het raam naar buiten te kijken en sneeuwvlokjes te volgen. Hij vind het te koud om naar buiten te gaan.
JoNew schreef:Marije moet om 13.50 parcours lopen en dan is ze als 3e en als 6e! Ah komt helemaal goed!