!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Kirsten_S schreef:![]()
![]()
Melanie_B schreef:Annie_ schreef:Maar mijn mening over het hele gedoe..(sorry als je me zinnnen
niet snapt heb er vaak last van dat ik wat er in me hoofd zit niet kan verwoorden)
Ik denk dat het zowiezo lastig word om met een grote groep,
kaartjes, auto en wat we allemaal willen zien te regelen het met elkaar over eens te zijn.
Daarom denk ik dat het leuker is om telefoon nummers uit te wisselen en ergens op het event af te spreken.
Toch iedereen zijn eigen ding en 'groepjes'.
Er is een bokt lounge dus lijkt me echt leuk om daar elkaar allemaal te ontmoeten (iets te drinken ofzo) en daan met ze allen naar iets gaan kijken. En dan zien we wel of we nog als grote groep gaan of weer splitsen.
Dan hebben we toch iets met zijn alle gedaan en ook weer apart.
En hoe de rest gaat zien we wel.
Ik denk dat dit toch iets te veel plannen van te voren was of zo iets ik weet niet waar het mis ging.
Maar dit lijkt mij een leuke oplossing voor iedereen.
Mij zelf maakt het helemaal niks uit als het maar gezellig is toch!
Kan een optie zijn. Maar dan weet ik nu toch al hoe dat gaat verlopen..
Melanie_B schreef:Hoe en wat is nu de planning voor Horse event dan?

Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Maar mijn mening over het hele gedoe..(sorry als je me zinnnen
niet snapt heb er vaak last van dat ik wat er in me hoofd zit niet kan verwoorden)
Ik denk dat het zowiezo lastig word om met een grote groep,
kaartjes, auto en wat we allemaal willen zien te regelen het met elkaar over eens te zijn.
Daarom denk ik dat het leuker is om telefoon nummers uit te wisselen en ergens op het event af te spreken.
Toch iedereen zijn eigen ding en 'groepjes'.
Er is een bokt lounge dus lijkt me echt leuk om daar elkaar allemaal te ontmoeten (iets te drinken ofzo) en daan met ze allen naar iets gaan kijken. En dan zien we wel of we nog als grote groep gaan of weer splitsen.
Dan hebben we toch iets met zijn alle gedaan en ook weer apart.
En hoe de rest gaat zien we wel.
Ik denk dat dit toch iets te veel plannen van te voren was of zo iets ik weet niet waar het mis ging.
Maar dit lijkt mij een leuke oplossing voor iedereen.
Mij zelf maakt het helemaal niks uit als het maar gezellig is toch!
Nou om toch te reageren, vind ik wel zoo netjes als het iedereen aangaat. zoo kinderachtig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vond het wel een goed idee van jou! Eeerlijk gezegd. Ik had het ook al gelezen over die bokt-lounge en dan kunnen we effe wat drinken en kletsen enzo. en dat we daarna gewoon ieder ze eigen weg gaat is wel leuk. Dan heeft iedereen zijn zin denk ik. Toch?
) 

me pappie breng me
Annie_ schreef:Ow en Ann a even over de discussie
Ik vind iedereen hier Leuk![]()
De ene is dan een goede vriendin en de ander moet ik beter leren kennen.
SOms ja kom ik bitchie uit de hoek maar daar heeft iedereen hier last van
Ik denk dat we maar zand over deze situatie moeten gooien.
En met schone lei naar HE gaan.
Alles wat op internet geschreven wordt moet je met een
korel zout nemen.
Je denk meestal niet na of je iemand kwets beledigd noem
maar op. Omdat je alles durf te zeggen om dat het niet face to face is meestal wel de waarheid zeg je maar de waarheid is
niet altijd goed..
Hier op door gaan kost alleen maar energie aardig doen kost minder energie hoor !
Er zijn nu dingen geschreven die bij sommigen mensen in het verkeerde keelgat schoot.
Laten we nouw het horse E gebruiken om een begin te maken om weer lekker gezelig te doen.
En straks een Heel leuk verslag te maken...
En de volgende paginas te gebruiken om alles uit tepraten ( niet te vloeken te tieren ensovoort)
Maar in normaal beschaafd ABN.
En goed nadenken wat je typt lees je bericht maar even 4 keer door.
En bekijk het even uit de hoek als het over jouw gezegd word bv ik typ
Jastrade is een ezel.. dat ik het ook even bekijk als of ik jastrade ben en dat werd over mij gezegt...
dan werd ze boos dus dat betekend dat ik het berichtje niet plaats
ZO j a klinkt kinderachtig maar het is blijk baar wel nodig..
Ow en sorry emma schoot een beetje uit me slof. was een beetje de druppel van alles bijelkaar niet aleen jij hoor
Annie_ schreef:Echt zo erg
Annie_ schreef:Waar stond j ebericht kirsten
zo naar de manegeme pappie breng me
Manon_S schreef:Hee people!
Hoe gaat het hier?
!
.
Kirsten_S schreef:Woooow deze echt 'The Bom'!!
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Hee people!
Hoe gaat het hier?
Helloo!
Jaa goed met jou?
Hoe ging je schooldag vandaag?

Manon_S schreef:I have some big newss!
Volgend jaar ga ik met Salihah deelnemen aan de amateurkeuring!
Zijn voor Arabiereneigenaren die voor de fun hun paard willen voorbrengen op keuring.
Je paard maakt hiermee kans op het kampioenschap of reservekampioenschap.
Ook voor de deelnemers is er wat te vinden: je kunt als beste voorbrenger gekozen worden.
Ik hoop dat Salihah kampioen of reservekampioen word!
Eerst hard trainen, het opstellen is de basis ervan al wel maar het kan nog zoveel beter.
Ook het showen aan de hand moet nog mooier en ik moet aan mn conditie werken.
Wanneer Salihah volop showt dan neemt ze me mee aan het touw en dat is niet zo fijn
!