Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:meelen schreef:Leuk Xanono ()
Echt een leuk paardje hoor.
noxan
dacht zelf aan SuperNoNo
(totdat ik er natuurlijk een keer naast heb gelegen !) xan schreef:WoW!!!! dat zier er echt super uitNog even een foto van Joline op NoNo
. Wanneer gaat ze starten
? xan schreef:ATE schreef:
noxan
![]()
dacht zelf aan SuperNoNo
(totdat ik er natuurlijk een keer naast heb gelegen !)

ATE schreef:heb vandaag laatste dag gewerkt in zaandam ga volgende week naar wormerveer

ATE schreef:heb vandaag laatste dag gewerkt in zaandam ga volgende week naar wormerveer
ATE schreef:Heej JoJo....heeeeeeeeeeee liquita
meelen schreef:ATE schreef:heb vandaag laatste dag gewerkt in zaandam ga volgende week naar wormerveer
Op eigen verzoek? (het lijkt mij daar minder druk)
LIQUITA schreef:ATE schreef:Heej JoJo....heeeeeeeeeeee liquita

meelen schreef:Miss wil je geen xan meer in je naam?

ATE schreef:ja op eigen verzoek wou maar al te graag weg uit zaandam bedrijfleitster kan ik niet mee vinden ik kan zeker tot sep terecht en dan maar hopen dat ze uren voor me hebben

xan schreef:meelen schreef:Miss wil je geen xan meer in je naam?
Denk het niet. Is moeilijk te combineren.
xan schreef:meelen schreef:Miss wil je geen xan meer in je naam?

ATE schreef:dank je meelen nu ga ik tenminste weer ff met plezier naar werk

ATE schreef:dank je meelen nu ga ik tenminste weer ff met plezier naar werk
meelen schreef:ATE schreef:dank je meelen nu ga ik tenminste weer ff met plezier naar werk
En daar gaat het om, het is niet leuk als je niet met iedereen op kunt schieten en daardoor op je tenen moet lopen.
ATE schreef:heb digitale tv van upc maar al twee dagen stinkmodder beeld hebben jullie daar ook last van liquita ??????????

LIQUITA schreef:xan schreef:
Je kan ook iets met een streepje ervoor of erna proberen bijv. _NoNo of NoNo_ of _NoNo_ of Nonootje