Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Demi_Donna schreef:Halloo
9 maart heb ik een wedstrijd bij jullie manege met de carrousel
Demi_Donna schreef:Manege charlois.
now or never
Nathaliia schreef:nou, met springen kan het wel
adante_2007 schreef:elise:wanneer ben je gevallen vadaag hoe kwam dat
Jimb0o schreef:Aaah arme Elise!
Jim vond een mountainbiker die van schuin achter kwam ook doodeng!Hij ging er echt vet hard vandoor, maar gelukkig kreeg ik hem snel weer terug, alleen daarna met het oversteken had mijn paps hem gelukkig even vast bij het oversteken, want hij vertrouwde het weer niet helemaal achter hem, dus hij wil zo die weg op peeren
Hij heeft geloof ik een beetje een achtervolgingstrauma
Demi_Donna schreef:ze doen het allang maar ik doe nu voor een eerst zo wedstrijd
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Aaah arme Elise!
Jim vond een mountainbiker die van schuin achter kwam ook doodeng!Hij ging er echt vet hard vandoor, maar gelukkig kreeg ik hem snel weer terug, alleen daarna met het oversteken had mijn paps hem gelukkig even vast bij het oversteken, want hij vertrouwde het weer niet helemaal achter hem, dus hij wil zo die weg op peeren
Hij heeft geloof ik een beetje een achtervolgingstrauma
Ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooo zielig!![]()
Met achtervolgings trauma duid je nu niet heel toevallig op die ene keer met die hond, dat we naar huis crossten?
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Aaah arme Elise!
Ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooo zielig!![]()
Met achtervolgings trauma duid je nu niet heel toevallig op die ene keer met die hond, dat we naar huis crossten?
Haha ja dat weet ik ook nog wel, maar daar was ie wel weer een beetje vanaf, tot vandaag die mountainbiker (lekker handig ook btw dat ie zo hard langs komt crossen, ik bedoel hij kan ook iets rekening houden met mij) ineens van achter opdook en vervolgens was elk geluidje achter hem heeeel eng
Jimb0o schreef:Jims voetje is weer spierwit! Hoop dat het morgen nog zo is
lieziej schreef:Whattehell moet je ooit met 20 ploegen voor de wedstrijd? met 20x16=320 ponies fijn in onze megagrote buitenbak inrijden zeker? Of met 200 trailers op onze mooi geasfalteerde parkeerplaats?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Whattehell moet je ooit met 20 ploegen voor de wedstrijd? met 20x16=320 ponies fijn in onze megagrote buitenbak inrijden zeker? Of met 200 trailers op onze mooi geasfalteerde parkeerplaats?
Nou volgens mij moet hij er een boel afwijzen, maar denk dat zoiezo Groenewoude en Mustang met allebei twee ploegen weer komen en normaal zijn die Delft Connections er ook en wij dan en dit jaar de Napoleon Kids (de guppen dus) en verder weet ik niets, maar Now or never dus ook, want dat zij Demi_Donna.