Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:30

NIEUWE PAGINAA.. Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:18

hoeraaaaaaaaaaaaaaaa

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 10:49

Halloo

9 maart heb ik een wedstrijd bij jullie manege met de carrousel Haha!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 10:50

Demi_Donna schreef:
Halloo

9 maart heb ik een wedstrijd bij jullie manege met de carrousel Haha!

O leuk! Haha! Van welke groep ben je?

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:00

Manege charlois.
now or never

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:01

Demi_Donna schreef:
Manege charlois.
now or never

Oke, doen jullie ieder jaar al mee, of doen jullie dit jaar voor de eerste keer mee? Ik kan me niet herinneren dat jullie eerder al meededen (maar dat kan aan mij liggen Vork ) Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ben ook benieuwd hoe onze "guppen'' OK dan! het zullen doen Clown

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:52

ze doen het allang maar ik doe nu voor een eerst zo wedstrijd

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:20

Oke! Klinkt leuk!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:21

Au. Mijn. Kont. Doet. Au. Pijn!

2x in 6 minuten er af vallen.. wie doet het me na?

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:51

elise:wanneer ben je gevallen vadaag hoe kwam dat

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:52

nou, met springen kan het wel Tong uitsteken

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:53

Maar ik snap niet hoe je het met een dressuur proefje voor elkaar krijgt haha.
wat deed sis dan eigenlijk? Clown

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:21

Nathaliia schreef:
nou, met springen kan het wel Tong uitsteken

Huh? Wat bedoel je?
Blond

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:22

Aaah arme Elise Ach gut !

Jim vond een mountainbiker die van schuin achter kwam ook doodeng! Duivel Hij ging er echt vet hard vandoor, maar gelukkig kreeg ik hem snel weer terug, alleen daarna met het oversteken had mijn paps hem gelukkig even vast bij het oversteken, want hij vertrouwde het weer niet helemaal achter hem, dus hij wil zo die weg op peeren Bloos Hij heeft geloof ik een beetje een achtervolgingstrauma Nagelbijten / Gniffelen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:22

adante_2007 schreef:
elise:wanneer ben je gevallen vadaag hoe kwam dat

Ik ging dressuur proefje voor morgen oefenen, en tja.. Sis heeft waarschijnlijk woensdag niet gereden omdat meeg ziek was, maar dat weet ik niet zeker, donderdag niet, en vrijdag ook niet Nagelbijten / Gniffelen dus in één proefje *BOK* Elise op de grond. Elise weer dr op. nog geen minuut later *BOK* Elise op de grond, Elise dr weer op. Proefje afrijden, daarna *Au. Elise kontpijn* Clown

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:24

Jimb0o schreef:

Jim vond een mountainbiker die van schuin achter kwam ook doodeng! Duivel Hij ging er echt vet hard vandoor, maar gelukkig kreeg ik hem snel weer terug, alleen daarna met het oversteken had mijn paps hem gelukkig even vast bij het oversteken, want hij vertrouwde het weer niet helemaal achter hem, dus hij wil zo die weg op peeren Bloos Hij heeft geloof ik een beetje een achtervolgingstrauma Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooo zielig! Ach gut

Met achtervolgings trauma duid je nu niet heel toevallig op die ene keer met die hond, dat we naar huis crossten? Clown

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:25

Demi_Donna schreef:
ze doen het allang maar ik doe nu voor een eerst zo wedstrijd

Reden ze elk jaar al mee op bij ons in Austerlitz? Ik kan die ploeg mij niet herinneren, wel van kampioenschappen.

Ik weet niet of je dit carrouseltopic al had gevonden?
[MHK] Wie rijden er carrousel?

Denise zei trouwens dat Theo wel twintig ploegen kon krijgen voor de wedstrijd Nagelbijten / Gniffelen

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:27

lieziej schreef:
Jimb0o schreef:

Met achtervolgings trauma duid je nu niet heel toevallig op die ene keer met die hond, dat we naar huis crossten? Clown

Haha ja dat weet ik ook nog wel, maar daar was ie wel weer een beetje vanaf, tot vandaag die mountainbiker (lekker handig ook btw dat ie zo hard langs komt crossen, ik bedoel hij kan ook iets rekening houden met mij) ineens van achter opdook en vervolgens was elk geluidje achter hem heeeel eng Clown

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:27

Whattehell moet je ooit met 20 ploegen voor de wedstrijd? met 20x16=320 ponies fijn in onze megagrote buitenbak inrijden zeker? Of met 200 trailers op onze mooi geasfalteerde parkeerplaats?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:28

Jims voetje is weer spierwit! Hoop dat het morgen nog zo is Knipoog

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:29

lieziej schreef:
Jimb0o schreef:

Haha ja dat weet ik ook nog wel, maar daar was ie wel weer een beetje vanaf, tot vandaag die mountainbiker (lekker handig ook btw dat ie zo hard langs komt crossen, ik bedoel hij kan ook iets rekening houden met mij) ineens van achter opdook en vervolgens was elk geluidje achter hem heeeel eng Clown

Koe Welkom bij de beruchte paardenhappers! Dé schrik van elke pony! Extreme duivel Whoosh!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:29

Jimb0o schreef:
Jims voetje is weer spierwit! Hoop dat het morgen nog zo is Knipoog

Ik moet morgen even kijken of ik ergens uit die hoop blubber nog een haflinger kan kleien Vork

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:30

lieziej schreef:
Whattehell moet je ooit met 20 ploegen voor de wedstrijd? met 20x16=320 ponies fijn in onze megagrote buitenbak inrijden zeker? Of met 200 trailers op onze mooi geasfalteerde parkeerplaats?

Nou volgens mij moet hij er een boel afwijzen, maar denk dat zoiezo Groenewoude en Mustang met allebei twee ploegen weer komen en normaal zijn die Delft Connections er ook en wij dan en dit jaar de Napoleon Kids (de guppen dus) en verder weet ik niets, maar Now or never dus ook, want dat zij Demi_Donna.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:32

[/quote]

Koe Welkom bij de beruchte paardenhappers! Dé schrik van elke pony! Extreme duivel Whoosh![/quote]

Dankje Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:32

Jimb0o schreef:
lieziej schreef:

Nou volgens mij moet hij er een boel afwijzen, maar denk dat zoiezo Groenewoude en Mustang met allebei twee ploegen weer komen en normaal zijn die Delft Connections er ook en wij dan en dit jaar de Napoleon Kids (de guppen dus) en verder weet ik niets, maar Now or never dus ook, want dat zij Demi_Donna.

Oke! Klinkt iig gezellig! Ik ga kijken of ik Cheese! kan gaan maken.. wel gewoon in het publiek.. anders heb je natuurlijk altijd zeikende ponies Gaaaap