De laatste paarden voor mij waren Astor, Nicky en Djinn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Oh dus wel op Nicky?

fryskhynders schreef:ja iinddd, en komt sabrina hier nog wel eens??
schandalig he...

Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Ik leef ook nog..
Alleen moet hw maken enz..
maar ik ga naat boven.
Want beneden is het weer geweldig gezellig...![]()
Vertelll ??
Elja schreef:Oh en er zijn springfoto's van mij gemaakt, maar ze zijn niet echt op het goede moment genomen.
Als k ze heb zal k wat plaatsen.
Ojaa Melis je filmpje dat Dewin heeft gemaakt komt op youtube he. =P

Yaraa schreef:Nee ik zit niet bij Elja en Melissa op school.. maar die ken ik
wel.. ze zijn ook eens hier geweest, gingen we met z'n 3-en
op Princess rijden

!
Heel stoer.
En draven enz. Was gewoon zo gaaf 
! Edit: dit voorop rijden was door die hoge riet heen! Hoe Nick draafde, helemaaaal geweldig
!
!
! net Savari! Die oren van konden niet verder naar voren staan
!
En tussen door ook nog een heerlijk galop.
! En zo samen met paard er onder door lopen.

Melanieetjuh schreef:Ik heb gister zoooo gaaf en lekker gereden op Nick!![]()
Ik kwam er gewoon opp.., zonder te vragen enz.
Het was zooooooo gaaf...!
We gingen het bos in, Nick liep gelukkig niet voor mij, dus hebben we mooieee foto's gemaakt
En we namen de alternatieve route, hoe Marjon dat noemde!
Marjon zat op Mystery, En Emmy op Newton.....
De rest, iedereen had eigenlijk wel zijn/haar lievelingspaard!Heel stoer.
En toen mocht ik ook nog voorop rijden met NickEn draven enz. Was gewoon zo gaaf
ben nog helemaal blij ervan! Edit: dit voorop rijden was door die hoge riet heen! Hoe Nick draafde, helemaaaal geweldig
![]()
En, toen gingen we door riet heen, nou dat was net zo hoog als Nick zelf ! En dat reden wij voorop. Op een gegeven moment was het zo hoog dat ik niet zag waar ik heen moest!
Toen riep Marjon: je moet naar boven!
Dus ik met Nick naar boven
Nick, vond het helemaal geweldig, al die riet takjes zooo hoog, zo smal! net Savari! Die oren van konden niet verder naar voren staan
!
het was geweldigEn tussen door ook nog een heerlijk galop.
En later kwamen we bij iets anders aan, en daar lag een boom plat. Het steunde op iets, zodat we er onder door moesten. Iedereen moest dus afstappen! En zo samen met paard er onder door lopen.
Nick vond het helemaal geweldig!!!
En Twingo bleef vast zitten met z'n hoofd in die boom dinges..![]()
dus toen moest Emmy van Newton, en Mystery vast houden, en marjon helemaal naar achteren lopen, om Twingo te verlossen. Arme marjon, door al die brandnetels..
het was gewoon zooo stoer
En daarna nog lekker geknuffeld met me topper,![]()
! Zodra ik bukte, Nick helemaal de oren naar voren, die vind 't echt geweldig allemaal
Elja schreef:Ik vind der nu makkelijker dan toen ze er net was.
Wil ook wel weten of Worlino nu vlotter is met rijden. Toen ik op der zat ging het allemaal wat langzaam omdat ze drachtig was..

!
Daarna 2 uurtjes les, en dan softbal toernoooii!
Vet releaxdd
Citaat:Vertelll ??
Citaat:Najah, tis niet zo heel erg ofzo.
Maar het gebeurt echt te vaak.
En dan gaat me broer zich er ook weer mee bemoeien enz.
Me moeder was Achter de schermen bij de Toppers aan het kijken, en ik vond dat niet zo leuk, maar ik zeg er dan niks over. En toen kwam er reclame dus ik ging ff zappen. Toen kwam ik uit bij Vroukje zoekt een man ofzo (weet niet precies hoe het heet). Me moeder gaat dan expres hard zuchten en gadverdamme zeggen. En dan zegt ze: Ja, zet maar weer op wat anders. Dus ik zeg : Ik wil dit even zien. (5 minuutjes, ik wilde het toch wel weer terug zetten) Dus zij reageert weer van: 5 minuutjes te lang. Begint me broer (ACHTER DE COMPUTER): Lisette zet het op wat anders. Dus ik zeg zo tegen: Bemoei je er niet mee. En toen ging me moeder door zeuren, dat ik het op wat anders moest zetten. Dus ik zei: Ik ga wel naar boven hoooor. DOEI. Me broer moest weer een stomme opmerking maken, waarop ik reageerd dat ie ze bek moet houden. En moeder werd ook boos ofzo en zij van alles. Dus ben ik de hele avond boven gaan zitten. En heb me hw maar gemaakt.
Maar altijd als ik televisie wil kijken, wat hun niet leuk vinden moet het op wat anders. En als zij televisie kijken en ik vraag het (als ik het vraag) doen ze het niet..
Dat vind ik gewoon banketstaaf..
Maar dat is niet een groot probleem ofzo..
Iriis_ schreef:Leuk hoowr mel, ik weet hoe vet het voelt als je de lol van je paard zo goed kan voelen, helemaal geweldig !![]()
Anna en ik hebbn nu 3 uur pauzeDaarna 2 uurtjes les, en dan softbal toernoooii!
Vet releaxdd
! 

!

......

Melanieetjuh schreef:Kan wel..
Maar alsnog, mis haar wel
owhhjaa, ik heb me gisteren weer ingeschreven voor springwedstrijd!
Ik blijf het gewoon proberen!!![]()
......
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Kan wel..
Maar alsnog, mis haar wel
owhhjaa, ik heb me gisteren weer ingeschreven voor springwedstrijd!
Ik blijf het gewoon proberen!!![]()
......
Op wie heb je je ingeschreven??
& 2de keus Djinn. Elja schreef:Ik denk dat k te laat en met inschrijven voor de finalewedstrijd...
Ik ben van 5 augustus tot en met 2 augustus in Zuid-Afrika en 26 augustus is de finale. =O
! haar 1ste keus..
!