Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:47

vera23 schreef:
het moet wel hoger getaxeerd worden als 3 jaar geleden pfff die prijzen zijn weet ik veel hoe hoog gestegen .... dus lager kan het echt niet uitkomen als 3 jaar geleden Bloos

ik hoop dat je gelijk hebt veer! Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:48

zal ik mijn baas komen laten taxeren Bloos of een vrijblijvende waarde bepaling laten doen Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:50

Haha leuk Mad die foto!! Liggen Katrichta en Tara nou ook?

Ik ga zo even kijken bij Eviet hoe ze loopt.. ze ligt inderdaad nooit overdag, ik heb het in de bijna 10 jaar dat ik haar ken in elk geval nog nooit meegemaakt, niet in de stal en niet in het land! Ik hoop dus niet dat de oorzaak is dat ze zo'n last had van haar benen Nagelbijten / Gniffelen
Vanochtend heb ik haar nog gelongeerd en er was niks aan de hand.. maar Marieke heeft dit een paar weken geleden ook gehad dat ze 's avonds ineens heel kreupel liep, 'sochtends was er nog niks aan de hand en de volgende dag was het weer over. Weet je misschien ook welk voorbeen het was?

wat rot van je huis trouwens... ik hoop voor jullie dat de koop alsnog gewoon door gaat!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:55

zag evietje van de week lopen in het land en toen schrok ik wel een soort van toen liep ze cht niet goed volgens mij was het links voor Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:59

@ vera..nou weet je...er moet voor vanavond 2 schriftelijke afwijzingen binnen zijn dat hij de financiering niet rond kan krijgen.
Het is nu bijna 5 uur en ze hebben er nog geen 1.
In voorlopig koopcontract staat dit en er is voor getekend.
De vader heeft met makelaar gebeld en die zij ik vertel het je mondeling dat hij de financiering niet rond kan krijgen.
Nou dat is dus niet genoeg.
Ik wacht nog heel even af. En anders heb ik al tegen frits gezegd dat we dan maar een onafhankelijke taxateur moeten laten komen.
Dus ik hou jullie in mijn gedachten...
Zou het dan heeeel misschien toch nog kunnen goed komen??? Bloos

@irene..ja katrichta en amber lagen ook.
Zij lag ook en ging ook rollen en toen even liggen en toen rollen en toen opstaan en toen liep ze echt heel rottig vond ik.
Maar ik moet echt hard nadenken over welk been en eerlijk gezegd durf ik het je niet te zeggen. Bloos Het kan links of rechts geweest zijn dat in ieder geval Tong uitsteken Tong uitsteken sorry ik weet het niet meer. Bloos Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:02

ik heb het even gevraagt en als er idd in staat dat het schriftelijk moet.. moet het ook schriftelijk en idd 2.... !

ze zegt krijg je dat niet dat lopen ze te l ullen Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:04

Weet je nog wanneer dat was Vera?

Ik snap er af en toe echt niks meer van.. Verdrietig Vanochtend aan de longeerlijn draafde ze zelfs zo goed als zuiver, maar een paar uur later kan het zo weer helemaal mis zijn! In principe loopt ze links achter kreupel en zitten de problemen in haar achterbenen, maar ik zag haar van de week ook ineens voor niet zo lekker lopen.
Dat hele kreupele stappen doet ze alleen nooit als ik er ben.. wel het overkoot gaan (knikje in haar kogel) met haar linker achterbeen, maar voor heb ik nog niet gezien?

Over 1 of 2 weken krijgt ze haar orthopedisch beslag en moet ik de veearts weer bellen.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:06

uhm nee weet niet meer precies van het weekend geloof ik Bloos

ik moet naar huis doeii

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:08

Wat mij betreft mogen de paarden ook de nacht buiten blijven.

Als er mensen zijn die toch liever hun paard binnen hebben in de nacht zul je dit zelf moeten regelen of iemand vragen dit te doen voor je.

John

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:17

ireen het was zowiezo voor hoor dat weet ik heel zeker.
Mijn gedachten gaan ook uit naar links maar nogmaal helemaal zeker weet ik het niet.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:23

oke sjonnie ik hoor het wel wat mijn groepje wil.
Heli moet in iedergeval wel naar binnen hoor!

nou kopers willen nu 5 duizend minder betalen.
Er wordt gewoon vies spel gespeeld bleh!! Boos! Boos!
Vader zegt dat hij 2 afwijzingen heeft. 1 heeft de makelaar nagetrokken en die klopt maar of hij ook een 2de heeft? Ik durf de gok niet aan door te zeggen nou laat maar zien zodat hij alsnog helemaal afziet van de koop.
Dan zijn we al 10 duizend lager gegaan dan gepland...weet niet zo goed wat ik met doen hoor Huilen Huilen
Ik weet natuurlijk ook niet of er op korte termijn weer nieuwe kopers zullen komen dus wie weet hoelang dat kan duren en hoeveel me dat dan weer gaat kosten.
k*t lui spelen gewoon een spel Boos! Boos!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:25

Vanochtend om elf uur was er nog niemand kom ik kijken zijn er weer twee blz volgel*ld!

Wat fijn John dat ze vanacht lekker buiten mogen blijven. Haha!

En Madje het komt wel weer goed. Volgens mij zijjn ze inderdaad aan het bluffen. En Ireen misschien dat ik erg achter loop maar wat heeft evitje nou precies aan haar ben?

Ik ga zo bij mijn mama eten dus lees vanav pas de rest Eet smakelijk allemaal!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:26

sybje schreef:
Vanochtend om elf uur was er nog niemand kom ik kijken zijn er weer twee blz volgel*ld!

En Madje het komt wel weer goed. Volgens mij zijjn ze inderdaad aan het bluffen. En Ireen misschien dat ik erg achter loop maar wat heeft evitje nou precies aan haar ben?

ff een aantal pagina's terug lezen soof... Tong uitsteken Koe Clown Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:27

wat een losers zeg, Madje. Het gaat eigenlijk wel wat ver 10 duizend.. Boos!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:28

madelon31 schreef:
sybje schreef:

ff een aantal pagina's terug lezen soof... Tong uitsteken Koe Clown Haha!

ja potver ik blijf bezig! hihi maar ik print de pagina's wel uit en ga ze lekker als slaapboekje lezen. hihi 162 paginas Tong uitsteken.

Maar ik lees wel even terug Clown

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:29

maar eerst bbqen bij mijn mammie! doeidoei

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:31

doei doei soofieeee

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:38

Wat stom van die mensen Madelon, eerst jouw laten racen met je huis en nu opeens zeggen dat ze het niet rond kunnen krijgen. Mogen ze al jouw klustijd komen inhalen in je nieuwe huis Knipoog

Irene balen dat Evita weer niet goed loopt. Ben benieuwd of het vanavond weer opeens weg is.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:41

Haloooowww ik ben er ook weer.
Mijn 1e werkdag zit er weer op!! Het voelde eigenlijk heel vertrouwd aan. Dennis heeft vanochtend eea laten zien en ik ben tot 16.30 gebleven... eigenlijk al langer dan ik in de planning had Bloos
ik kan daar wel op internet maar had er (nu al) geen tijd voor Clown

Edit: ik zet vrijdag de grote ruinenclub wel binnen Knipoog Ik wil ook nog ff niet dat mijn beestjes dag en nacht gaan dus die haal ik zowieso naar binnen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:46

Thnx Anous. Uiterlijk 7 uur moet ik weg van stal, dus echt super dat je bij kan springen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:47

Ik heb vanmiddag de da weer gesproken over Biz, de koliek is over. Wel heeft hij nog een dikke buik. Uit de bloedtest bleek dat het eiwit niet goed is. Dit kan duiden op een ontsteking in maag/darmenof tumor maar die kans is niet groot De darmen werken in ieder geval niet zoals het zou moeten.
Ze gaan een suikerwatertest ofzoiets doen. Hij wordt eerst op vol voer gezet, daarna moet hij vasten, de maag maakt dan een vloeistof aan die getest wordt . Dan wordt ook maar meteen een punctie. Die punctie kan ook later wel, maar dan moet Biz weer vasten, dus is beter om het maar meteen te doen. Deze testen gaan ze morgenmiddag doen, vrijdag de uitslag!!
Als alles een beetje meezit dan mag Bizje dit weekend weer naar huis. Morgen ga ik ff bij hem kijken Lachen Mag helaas niet met hem doen (wandelen) ivm suikerspiegel, maar ik ga hem uiteraard lekker vertroetelen met heel veel knuffels!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:52

Marieke_ schreef:
Thnx Anous. Uiterlijk 7 uur moet ik weg van stal, dus echt super dat je bij kan springen.

Ehhh Bloos Bloos Vrijdag is je Biz-dag maar die is dan nog niet thuis he Knipoog Ik weet niet of je Eviet of Heli nog moet doen?? Haha! Haha! anders kom je voor niets Clown

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:56

Fijn dat het ietsje beter gaat met Bizzie, Nous, nu maar hopen dat het allemaal meevalt en hij snel terug naar huis mag.

@Madje: pffff, aso's zeg! Hoe durven ze! Ik vind het geen stijl... Duivel Komt goed hoor Madje, gewoon blijven geloven dat het goed komt...

De kleine ruinengroep mag buiten blijven. Heb inmiddels met allemaal contact gehad en alle knollies van de kleine ruinengroep mogen vannacht (en de nachten die volgen, dus zolang als het mag Haha! ) buiten blijven!!! Jippie!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:58

Voor heli komt larissa dus voor hem hoeft ze niet. Knipoog

Heli loopt nog steeds niet goed in draf..stap en galop zie je niet veel..dan loopt hij op zijn helies(zoals karin het omschreef) Bloos

Kijk het nog ff aan dan volgende week maar weer afspraak maken met da.
Dan moet hij de onderkant maar verdoven en dan kijken of hij dan nog kreupel loopt. Ach gut Ach gut
Duurt wel lang he met hem..nou ja we wachten nog even

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:08

pina tje blijft ook nog binnen snachts vind het nog te brrr en weer word ook weer minder het weekend geloof ik Bloos

mad gaat donna naar binnen snachts of niet Bloos