vera23 schreef:het moet wel hoger getaxeerd worden als 3 jaar geleden pfff die prijzen zijn weet ik veel hoe hoog gestegen .... dus lager kan het echt niet uitkomen als 3 jaar geleden
ik hoop dat je gelijk hebt veer!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:het moet wel hoger getaxeerd worden als 3 jaar geleden pfff die prijzen zijn weet ik veel hoe hoog gestegen .... dus lager kan het echt niet uitkomen als 3 jaar geleden
of een vrijblijvende waarde bepaling laten doen
Het kan links of rechts geweest zijn dat in ieder geval
sorry ik weet het niet meer.
Vanochtend aan de longeerlijn draafde ze zelfs zo goed als zuiver, maar een paar uur later kan het zo weer helemaal mis zijn! In principe loopt ze links achter kreupel en zitten de problemen in haar achterbenen, maar ik zag haar van de week ook ineens voor niet zo lekker lopen.
sybje schreef:Vanochtend om elf uur was er nog niemand kom ik kijken zijn er weer twee blz volgel*ld!
Wat fijn John dat ze vanacht lekker buiten mogen blijven.![]()
En Madje het komt wel weer goed. Volgens mij zijjn ze inderdaad aan het bluffen. En Ireen misschien dat ik erg achter loop maar wat heeft evitje nou precies aan haar ben?
Ik ga zo bij mijn mama eten dus lees vanav pas de rest Eet smakelijk allemaal!
madelon31 schreef:sybje schreef:Vanochtend om elf uur was er nog niemand kom ik kijken zijn er weer twee blz volgel*ld!
Wat fijn John dat ze vanacht lekker buiten mogen blijven.![]()
En Madje het komt wel weer goed. Volgens mij zijjn ze inderdaad aan het bluffen. En Ireen misschien dat ik erg achter loop maar wat heeft evitje nou precies aan haar ben?
Ik ga zo bij mijn mama eten dus lees vanav pas de rest Eet smakelijk allemaal!
ff een aantal pagina's terug lezen soof...![]()
![]()
![]()
.

Ik wil ook nog ff niet dat mijn beestjes dag en nacht gaan dus die haal ik zowieso naar binnen
Mag helaas niet met hem doen (wandelen) ivm suikerspiegel, maar ik ga hem uiteraard lekker vertroetelen met heel veel knuffels!!! Marieke_ schreef:Thnx Anous. Uiterlijk 7 uur moet ik weg van stal, dus echt super dat je bij kan springen.
Vrijdag is je Biz-dag maar die is dan nog niet thuis he
Ik weet niet of je Eviet of Heli nog moet doen??
anders kom je voor niets
Komt goed hoor Madje, gewoon blijven geloven dat het goed komt...
) buiten blijven!!! Jippie!!!