Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:00

Ja, ik vind groepen opsplitsen dan wel beter... want met een heeeele grote groep op pad vind ik wel link... maar het ligt er dan ook maar weer net aan hoeveel begeleiding je erbij hebt. Ik ben ook vaak in mn eentje en dan vind ik 6 mensen wel een max! Als er meer zijn heb ik vaak nog een achterrijder mee. Maarja.. zolang het maar veilig blijft kan je wel een grotere groep mee Lachen

Haha.. lekker weer naar black! Haha! Ik wil heeeel graag mee... alleen moet opdr maken... Boos! voor morgen.. en dat wordt dus nog wel de hele middag achter de comp... Helaaas... Ik ga gauw weer es mee Haha!

Wanneer ga je eigenlijk precies naar Vlieland weer Juul??

Volgende week gaan we echt wel wat kopen bij Divoza hoor!!! Ik kan ook niet echt heel veel missen, maar dat boeit me niet.. Ik haal gewoon wat van mn spaarrekening Haha! Ik ZAL EN MOET een bodywarmer Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:09

Ehmmm ik ga eind juni nog een paar daagjes voor de gezelligheid, dan gaan we een parcourtje in het bos uitzetten om te crossen, 3,4 daagjes ofzo en zaterdag 7 juli vertrek ik voor 7 weken naar Vlieland!

Ja ik mag maar een ding, Boos! of nieuwe chaps, of een nieuwe broek of een nieuw bodywarmer/vest etc... volgende maand dan maar meer en alles leegplunderen... dan heb ik meer te besteden, dacht deze maand al maar heb me vergist :S

Ik moet ook nog bezig maar heb geen zin... morgen moet je de foto's maar sturen, ze zijn verschrikkelijk sommigen denk ik Verdrietig

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:12

Ik ga 8 juli naar ameland!! Tong uitsteken Haha.. moeten we daarvoor nog maar even wat leuks doen! Lachen

Ik mag ook niet zo veel hoor... ik moet een bodywarmer... en miss een zomerjas en rijbroek... Maar dan moet die wel heel mooi zijn en niet al te duur Tong uitsteken Maarja.. dat zien we dan wel weer... Wat heb je nu het meeste nodig? Want dan haal je dat komende vrijdag en de rest haal je dan volgende maand Tong uitsteken

Ik stuur morgen de fotos ja! Heel misschien dat het dinsdag word, ben morgen namelijk bijna niet thuis Tong uitsteken Maar die fotos vallen best mee hoor!!! Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:14

Ik heb nu ehmmmm tsja heb eigenlijk alles wel, maar een goeie zomerjas nog niet, maar die is duur dus dat moet volgende maand net als een broek... ik ga voor of chaps of een vest/trui/bodywarmer denk ik...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:16

Ow ja, dan moeten we voor die tijd nog iets leuks gaan doen! Uit eten bij het pannenkoekenschip ofzo en daarna naar de bios!? Haha! is wel leuk! Dan is de harry potter film vast uit, kunnen we daar wel heen Knipoog jij gaat dus een dag na mij weg!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:18

Jaaaaa, pannekoeken!!!! Haha! Gaan we echt doen hoor!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:21

JAAA!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:22

Pannekoek met banaan en appel!!! mmmmm Vingers aflikken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:24

Mmmmm EN suiker EN stroop erbij!!!

Mmm wat is het lekker weer! Maar ik zit nog binnen Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:30

Jaaa, me tooo Boos! School sucks big time!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 14:38

JEP!!! Boos! bleegh!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:32

Heyhey,
Zo te horen hebben jullie het druk gehad Knipoog

Ik was vandaag op de Hoeve, heb de Z en de M geschreven, echt heel leerzaam! Vond wel dat het erg slecht gereden werd...
We hadden zelfs een vrouw die haar paard had hele kale plekken bij de sporen van het drijven. Bij de tweedde proef heeft het jurylid eerst gecontroleerd of dat paard niet open lag.. Erg sneu... Boos!

Daarna nog naar de paarden geweest en even in de regen gereden.. Pff nu ben ik wel moe Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:52

Ik heb ook gereden in de regen... en het ging alweer zo slecht... Huilen HELP we hebben echt een dip met het rijden en ik ga nu echt marisca bellen voor les want wordt gek! Het wil allemaal niet, en ik weet het niet op te lossen Boos! en heb er zo echt geen lol meer in alles wat ik er ooit ingestopt heb de afgelopen 6 maanden lijkt wel weg te zijn Boos! niet leuk... we hebben alleen in de stap wat oefeningen opgepakt, draf is ineens verschrikkelijk en de galop is Black nog steeds niet aan toe omdat hij dit simpelweg nog niet kan doordat hij van achter zo stijf is...hij kan het wel maar ik vind het niet eerlijk om dat van hem te vragen.

Gelukkig is Black verder een popje en een skeetje Bloos en heb hem lekker gepoetst en zal hem deze week wassen met de shampoo voor de eczeem wat binnen is gekomen... had ik beter bij mn ouders kunnen kopen want die kunnen dat voor de inkoopprijs krijgen... stom stom... En mn ouders kwamen de veulens nog even bewonderen Lachen

Leuk Rianne, bij het M en Z geschreven, das zeker leerzaam! Lijkt mij ook wel interessant! Het was leuk dus? Ja die kale plekken is wel erg sneu, wel goed dat het jurylid in de 2e proef ging kijken! Ken ook iemand wiens paard kale plekken had door het aansporen...
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 20-05-07 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:53

We hebben het zooooo druk dat we alleen maar zitten te bokken Tong uitsteken Haha...

Jeetje... wat een verhaal! Dan denk je idd dat iemand die zo hoog rijd wel om haar paard denkt... Wel jammer zeg.

Is het trouwens als zeker dat Margo Jutta gaat kopen??? Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:55

Ooooh Juul!!! Wat jammer! Wel vervelend hoor! Ik zou idd Marisca voor een lesje bellen. Zo frustrerend als het gewoon niet gaat en je niet weet wat je moet doen. Black is ook wel een moeilijke pony hoor, dat zie je gewoon als je er naast staat. Heeft dat andere meisje ook weer op hem gereden?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:59

Nee, het is nog niet zeker of ze haar gaat kopen.. Nog even spannend dus, dus niet teveel tegen bekenden van Jutta Tong uitsteken zeggen... Weet namelijk niet of het uberhaupt wel doorgaat, Margo is ook nog een student..

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:59

Ehm ja, op zaterdag heeft ze altijd les, ik ga volgende week zaterdag even kijken bij les, moet op stal voeren ook, want ben wel benieuwd hoe dat gaat... heb het idee dat hij best wat spierpijn had vrijdag en vandaag ook nog wel. Ik heb zelf wel ervaring en kennis en weet wat ik moet doen maar het houdt nu echt even op, tijd dus om Marisca te bellen! Les is erg belangrijk vind ik! Black is idd supermoeilijk en we zijn al zon stuk verder en hij is positief veranderd maar het lijkt nu wel of ik overnieuw beginnen moet Verdrietig

Black en ik zijn gelukkig wel dikke maatjes Bloos ben ik nu een penny? Tong uitsteken

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 20:01

Ook hier nog maar ff vermelden dat mn eerste winstpunt met Gys ook binnen is!
Had gisteren 181.

Met eeke 189 dus das ook weer netjes!

tevens profiel ge-update, staan ook foto's van LWD manege in!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:02

Ja juul, je bent een echt penny meisje Tong uitsteken Nu moet je een foto van jou en black naar de penny sturen!!

@Rianne: Nee, was ook niet van plan om het iedereen te gaan vertellen Lachen Was benieuwd of het al zeker was. Omdat de mogelijkheid er nu is, maar ja.. een paard kopen is niet niks.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:03

Gefeliciteerd Marijke!!! Het ging goed dus? Super!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:04

Ja goed Marijke! Leuk dat het goed gaat! Leuke foto's van vroeger in je profiel! Mooie fries Gys!

Ik heb echt bij je in de les gereden als ik die foto's zo zie haha

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 20:10

Sta jij ook op de foto dan??

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:10

Whahaha wordt lekker melig hier Knipoog
Maar klinkt iid dat je een goede combi vormt met Black, en dat is niet vaak zo... Maar het is ook een stoere pony hoor Haha!
Hopelijk kan Marisca je verder helpen..

Marijke, gefeliciteerd! Op naar de volgenden Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:10

Leuke fotos in je profiel marijke! Op sheila Haha!
Ik heb ook nog bij Marijke in de les gereden bij Dennis... Tong uitsteken Is ook alweer lang geleden trouwens Tong uitsteken Volgens mij zat ik toen in de tweede klas ofzo..

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:12

Jaaa, Juul en Black passen goed bij elkaar! Ik vind van wel in ieder geval.. Maar juul wil het altijd heel goed doen, he juul! Maar je ziet nu al dat je Black hebt geholpen en dat ie jou herkend enz. Echt leuk Lachen