Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:28

Ik hou van spareribs Lovers en van B&J Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:04

Ik geef de voorkeur aan Haagen Dasz ijs...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:41

*Verveel

Normaal zou ik nu bij Steesje zijn maar m'n ma mag geen autorijden dus ik moet wachten tot vanavond... Verdrietig

Gelukkig staan er nog 2 bakken B&J hier... Tong uitsteken

Heb morgen ANW... Da's zo'n vak waarbij je slaapt tijdens de lessen, af en toe wat onzin opschrijft en dan tijdens 't PTA waar ze 50 minuten voor uittrekken binnen 10 minuten lachend het lokaal verlaat om een week later een 8 op te halen. Sigaar

Vanochtend had ik ook weer zoiets typisch he.. Moest om 8 uur naar school, ik keurig voor 7 uur de wekker gezet, wekker gaat 's ochtends, zet 'm uit, denk "nog 5 minuutjes" en val weer in slaap... Werd ik wakker om 10 voor 8, oeps. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:46

En, heb je het nog op tijd gered om op school te zijn?
Ik moet er dan echt meteen uit als ik de wekker hoor gaan. Nog even snoozen gaat niet, als ik die wekker een lel geef en me omdraai ben ik weer vertrokken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:53

Ik was wel wat te laat maar dat vonden ze niet zo heel erg. Nagelbijten / Gniffelen Ligt er net weer aan welke leraar je dan hebt.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 10:30

ANW zou verboden moeten worden, 't is zo verschrikkelijk makkelijk dat het antwoord van vraag X bij de uitleg van vraag Y staat. Huilen van het lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:07

Waar staat ANW voor eigenlijk (ben niet meer op de hoogte van de namen van schoolvakken tegenwoordig).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:40

Algemene NatuurWetenschappen Sigaar

Als je een C profiel hebt dan snap ik 't wel maar in mijn profiel zit al wiskunde, natuurkunde, scheikunde en biologie, dan heeft 't imo niet heel veel nut. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:42

O. Nee, dat lijkt me een beetje dubbelop.

Lees net op de nieuwspagina over een paardenzwembad, en zit me eigenlijk af te vragen hoe die van mij op een paardenzwembad zouden reageren. Maar het lijkt me een beetje kostbaar om het gewoon voor de fun een maandje mee te nemen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 11:46

't Lijkt me wel hartstikke gaaf om met Stace een keer te zwemmen, maar just for fun is wel een beetje dure fun dan idd. Haha! Maar voor revalidatie lijkt 't me wel heel geschikt, zou de verzekering 't vergoeden? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:18

Als 't goed is hebben we morgen een staking ivm 1040 uur (wil niet veel zeggen maar we hebben 1080 uur, tijd voor meer wiskunde op school? Tong uitsteken ).

Ik heb Stace opnieuw gevlochten, ze ziet er zo gaaf uit met losse manen Lovers eigenlijk zou ik 't met de hele wereld moeten delen... Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 09:44

*Heeft morgen WT concert*

In Eindhoven Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:58

Zo! Nu ben ik het zat! Ik ga gewoon op Bokt! Boos! Ik zit een groot deel van de dag niets te doen en áls ik iets mag doen word mijn werk vergeleken met die van de stagiaire die hier al een maand zit. Logisch dat ik meer fouten maak!!!! Boos!

Arme Suus heeft niets te poetsen, misschien moet je stees leren liggen in de round-penn, heb je genoeg te doen. Leren + Poetsen! Tong uitsteken Gaaf van die opleiding Suus! Misschien zien we je wel terug op TV in van die witte pakken Tong uitsteken Ben je nog vrij vandaag?

Die foto van Glory en Kim is erg mooi Trudy! Goed van de 6e plaats maar wel minder van die anderen en de jury...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:12

Doei! Net terug van stal

Stom zeg van die types... Is niet eerlijk om te gaan vergelijken met anderen.

Stace krijgt een heeeele tijd vakantie nu, gewoon ff lekker niks doen behalve veel eten en spelen, Jan of Feb kijken we weer even verder en daarna weer ff 't land op gooien. Tong uitsteken

Ik heb B&J Chunky Monkey Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:18

Kan je mij wat van je B&J's sturen Suus? Zit echt niet lekker hier Verdrietig We hebben vooral 1 collega die zodra een collega weg is keihard roddelt over de andere. Heb dan het lef om dat te zeggen in het gezicht van die ander zeg... Weet bijna wel zeker dat ze het ook over mij doet.

Heerlijk voor Stees dat ze met vakantie gaat! Kan ze fulltime moeder zijn Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:21

Ach gut

Jah is d'r veulen ook weer blij he... Die stond in de roundpenn toen ik terug kwam, helemaal hinniken naar Stace a la "waar was je nou Verdrietig ", toch wel snoezig... Maar Stace lijkt wel over alle veulens te willen moederen... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:24

Agossie! Leuk dat hij iig een maatje (of een mamaatje) heeft aan Stees. Maarja, je kan moeilijk Stees laten staan vanwege het veulentje Tong uitsteken Hij had trouwens wel een lief koppie dat veulen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:27

Jah en die bles van d'r is zooo schattig. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:07

Idd, het is echt een scheetje *LOL*

Whiskey heeft trouwens ook echt een schattig koppie besefte ik gisteren weer Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:46

Zo, ik heb toch iets nuttigs gedaan vandaag. Heb voor Eef gidsen, informatie en nog wat dingetjes uitgezocht over de steden die ze wil gaan bezoeken tijdens haar vakantie. Morgen breng ik het even langs op de Reining avond, dan neem ik meteen even een kijkje hoe het er daar aan toe gaat Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:22

Jah Whis is lievv Lovers d'r pappie staat te koop volgens mij.

Die tweekoppige kat snap ik ook niet, zo'n dier zal nooit ff lekker kunnen spelen met andere katten, waarom dan in leven houden? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:15

Ja idd het arme beestje. Maarja, voor hetzelfde geld heeft het beestje zelf er niet veel last van.

Ik ben trouwens vanavond op de reining avond, jullie ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:20

Papa van Whis is idd heel mooi! Maar al verkocht, jammer Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:26

Ik ben vanavond in Eindhoven voor een concert Tong uitsteken