stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 00:21

Azzaro schreef:
ik kreeg net een smsje van marian van Larmy dat je van af elf uur via de kant van Purmerend kan komen! Ik ga namelijk rond 12en naar stal! Dus ik neem de gok maar dat ze gelijk heeft

@ Shir: Ik voelde niks voor hem en hij ging me nu al dingen verplichten na 2 maanden! Daar begin ik niet aan sorry haha! Ik moet zeggen ik voel me rot maar meer omda hij zich rot voelt! Voor mij is het wel een soort van opluchting ik zat er toch mee!

hey willie
kop op er zijn zat jongens hoor echt waar. je komt hem vanzelf tegen. zeker zo een aardige meid als jij Knipoog
ris heb lekker in de molen gestaan en een appel en een wortel gehad Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 05:53

Goedemorgen stalgenoten.Het weer van vandaag,vanmorgen was het wel erg winderig maar de temperatuur viel hardstikke mee.Gelukkig droog weer dus het asfalteren kan goed opschieten vandaag.Voor diegene die duimen over hebben steek ze omhoog en duim voor Zirano,Hij is pas 10 weken geleden kritiek hier naar toe gekomen en ik zal blij zijn als alles achter de rug is.Tot straks.De schoolgangers die vrij zijn Veelplezier,de werkpaarden werk ze en de rest rustig aan dan breekt het lijntje niet

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 08:37

thnx bren dat je ris hebt gedaan Haha! Ga strakkies weer lekker rijden!En heb om 3 uur les met Larm!

Marian ik zal heeeeel hard duimen voor Zirano oke! Ik ben lekker vrij 2day want openbaar vervoer staakt!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 09:29

Ik sprak Marjan net en ze is nu naar stal aan het lopen. Ze zijn nu al van de Landsmeer kant bezig met asfalteren!! In de bocht zijn ze bezig!

Mar Ik duim heel hard voor je *duim duim* OK dan! Het gaat helemaal goed komen met Zirano want dat wil ik gewoon. Zal mijn beschermengeltje even vragen ook goed voor Zirano te zorgen Knipoog Geef je Omar een dikke pakkerd van mij en ga maar even lekker bij hem in zijn box zitten bijkomen, dat vindt hij ook gezellig en hij is een goede troost Haha!

Kan me voorstellen dat je even flink van de rel bent!!

Bren hoop dat je wordt aangenomen.

Wil wat balen van je vriendje maar je hebt gelijk en bent eerlijk geweest tegen hem!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:40

Hoi Annemieke ik ga later weer even naar Taams,was net aan het knuffelen toen Chantal Belde dat ze even met haar fiets over de kop was gegaan.Ik weer naar huis toe en dat kl end gelopen.Ben nu thuis en het valt gelukkig mee,Knie beetje stuk en pijnlijk enkel omgeknakt stuur in haar buik en een giga koppijn.Maar verder niks gelukkig.Dus Omar komt later.
Ze zijn echt nog wel de hele ochtend bezig om bij Taams te komen.dus vanaf de bocht lopen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 11:18

Zirano schreef:
Hoi Annemieke ik ga later weer even naar Taams,was net aan het knuffelen toen Chantal Belde dat ze even met haar fiets over de kop was gegaan.Ik weer naar huis toe en dat kl end gelopen.Ben nu thuis en het valt gelukkig mee,Knie beetje stuk en pijnlijk enkel omgeknakt stuur in haar buik en een giga koppijn.Maar verder niks gelukkig.Dus Omar komt later.
Ze zijn echt nog wel de hele ochtend bezig om bij Taams te komen.dus vanaf de bocht lopen.

marjan hoelaat ga je ongeveer naar stal?
zou je aub pas en bo los willen zetten want ik zit tewacht op een telefoontje van me opa want me oma gaat weer met een t ering gang achteruit.
en me opa zit alleen nog maar thuilen dus ik wil vandaag bij me opa zijn en kom dus vanavond pas
als je opstal bent zou je het dan willen doen Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:46

Wat kl*te zeg! Hoop dat het meevalt met Chantal. Heb je al iets van emmeloord gehoord?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:47

he bren anders gooi ik ze wel even los! dus we kunnen wel lopend vanaf de landsmeerkant marjan? Me moeder brengt me namelijk zo weg

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 11:48

Azzaro schreef:
he bren anders gooi ik ze wel even los! dus we kunnen wel lopend vanaf de landsmeerkant marjan? Me moeder brengt me namelijk zo weg

als je zou willen heeeeeeeeeeeeeeel graag
je bent een schat

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:49

graag gedaan hoor!

@ Zirano: Zielig voor chantal wens er maar sterkte!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:08

Sterkte met Chantal! En ik ben ook wel benieuwd of je al wat uit Emmeloord gehoord hebt... Haha! Ik heb vanmorgen wel aan Zirano gedacht! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:35

goedesmorguhs!

en al wat meer nieuws van zirano? ik duim nog steeds heel hard..

kan ik vandaag wel via poelenburgh naar stal?

heb gisteren eindelijk mijn oproep van mijn examen binnen gehad ( wacht ik al 3 maanden op )
nu mag ik 28 november eindelijk examen doen Haha! (laatste onderdeel ,beveiliger 2 )

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:28

Rond 12.00 uur ben ik terug gelopen naar mijn auro die voor de bocht stond en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zag waar er nu wel adfalt lag en vanmorgen niet...... dwz: ze schieten geen reed op! Ik denk ook niet dat ze vandaag vanaf de bocht tot aan Taams afkrijgen.... Met dit tempo is t maandag nog niet klaar vrees ik. Er zit gewoon geen structuur in en daarom schiet t ook niet op.
Gelukkig kon ik heen en terug wel droog lopen en regende het terwijl ik aan t rijden was met Ilion, dus dat was wel een meevaller!

Mar weet je al wat over Zirano?

Bren, ik kreeg je sms toen ik aan t rijden was en kon ze niet los zetten toen, later ook niet omdat de bakken bezet waren en ik Missie ook nog eventjes los wilde hebben, die wordt nl niet gereden op woensdag. Ik moest Ilion en Mis er na 20 minuutjes ook al weer uithalen omdat ik naar mijn auto moest lopen anders zou ik te laat op de school v Thimo zijn.
Morgen heb ik meer tijd.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:34

Er zit idd volgens mij ook niet echt veel structuur in Scheve mond ze beginnen dan hier en dan opeens daar en laten de rest helemaal open liggen. Ze schieten niet echt op. Lijken wel een stel Belgen Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:52

naadje24 schreef:
kan ik vandaag wel via poelenburgh naar stal?

heb gisteren eindelijk mijn oproep van mijn examen binnen gehad ( wacht ik al 3 maanden op )
nu mag ik 28 november eindelijk examen doen Haha! (laatste onderdeel ,beveiliger 2 )

Ik hoop het wel, ik moet er vanavond ook door, en dan hoef ik toch niet via landsmeer hopelijk :S
Alvast sterkte met dat examen! Haha!
Ik zat al te denken.. de 28ste.. dan heb ik ook wat! Ja, klopt, dan zit ik bij de dokter voor een allergietest (lekker allemaal van die sneetjes in je armen) Maar ik ben al jaren niet geweest, en ik blijf maar medicijnen slikken, dus wie weet komt hier wat leuks uit Haha! (Dat ik allergies ben voor katten en huisstofmijt ofzo, maar DAT wisten we al! hahaha)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:11

He he hier dan bericht over Zirano. Ben een uurtje geleden gebeld. Hij wordt pas vrijdag geopereerd. Teneerste hadden ze diverse spoedjes binnen o.a. gekantelde trailer met twee paarden en een aantal spoedoperaties.Ten tweede was Zirano zo van de rel dat ze hem geen narcose wilden geven dat was een risico die ze er niet bij wilden hebben.Nu is er een assistente(maartje)een schatje die zich over hem ontfermd heeft.Zij zorgt er nu voor dat hij zich relaxter gaat gedragen en heeft hem lekker de hele dag in de paddaock gezet,wat worteltjes erbij en meneer was volledig tevreden.De tandarts had ook gekeken en vond dat hij niet helemaal goed at,doordat die met spoed weggeroepen was kon hij vandaag zijn gebit niet doen dus a.s. vrijdag omt alles.Wel hebben ze vandaag een breedspectrum antibiotica opgestaart zodat dat al zijn werk kan doen voor de operatie van vrijdag.Hij wordt nu 3 keer per dag bekeken aangezien zijn ontsteking op springen staat.Mocht dit nu eerder gebeuren dan is hij op dat moment een spoedgeval en zal hij meteen of het nu dag of nacht is geopereerd worden.Dus aub vrijdag duimen omhoog.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 16:45

Zirano schreef:
He he hier dan bericht over Zirano. Ben een uurtje geleden gebeld. Hij wordt pas vrijdag geopereerd. Teneerste hadden ze diverse spoedjes binnen o.a. gekantelde trailer met twee paarden en een aantal spoedoperaties.Ten tweede was Zirano zo van de rel dat ze hem geen narcose wilden geven dat was een risico die ze er niet bij wilden hebben.Nu is er een assistente(maartje)een schatje die zich over hem ontfermd heeft.Zij zorgt er nu voor dat hij zich relaxter gaat gedragen en heeft hem lekker de hele dag in de paddaock gezet,wat worteltjes erbij en meneer was volledig tevreden.De tandarts had ook gekeken en vond dat hij niet helemaal goed at,doordat die met spoed weggeroepen was kon hij vandaag zijn gebit niet doen dus a.s. vrijdag omt alles.Wel hebben ze vandaag een breedspectrum antibiotica opgestaart zodat dat al zijn werk kan doen voor de operatie van vrijdag.Hij wordt nu 3 keer per dag bekeken aangezien zijn ontsteking op springen staat.Mocht dit nu eerder gebeuren dan is hij op dat moment een spoedgeval en zal hij meteen of het nu dag of nacht is geopereerd worden.Dus aub vrijdag duimen omhoog.

poe hee dat gaan we zeker doen de duimen draaien voor zirano
hoop dat ie vrijdag iets relaxter is.
als chantal zaterdag niet wil of kan moet ze me maar even bellen. en als ze wel wil moet ze ook even bellen hoelaat.
savonds zijn er wedstrijden en sochtens tot 13uur ben ik er niet ivm met oma en een gestreste opa

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:55

wat is er aan de hand met jouw opa?? Chanyal en ik gaan 'smorgens naa Emmeloord en zijn zo rond 2 uur terug en rijden dan meteen door naar Taams zodat zen kan rijden maar ze belt je nog wel hierover

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 16:57

Zirano schreef:
wat is er aan de hand met jouw opa?? Chanyal en ik gaan 'smorgens naa Emmeloord en zijn zo rond 2 uur terug en rijden dan meteen door naar Taams zodat zen kan rijden maar ze belt je nog wel hierover

me oma is weer slecht en me opa is zich daar zo van geschrokken.
de rest vertel ik je wel opstal want ik heb het er zelf ook verschrikkelijk moeilijk mee ik zit er ook alleen maar om tehuilen. het is zo klote als je je oma zo langzaam aan weg ziet dwijlen Huilen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:58

knudde zeg weer eenhersenbloeding Brenda nee toch

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 17:00

Zirano schreef:
knudde zeg weer eenhersenbloeding Brenda nee toch

dat weten ze niet ze is aan de linker kant van dr gezich beetje blauw paars achtig aan het worden en heb ook weer steeds hoofdpijn enzo

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:01

Wat knudde zeg.sterkte joh als ik iets kan doen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 17:02

ik ben er voornemelijk savond alleen op stal dus als iemand smiddag gaat en er is een bak vrij Haha! mochen pascha en bo wel los gedaan worden. graag zelfs.
me halsters hangen achter in de straat aan de haak.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:05

Als ik in de buurt ben doe ik het maar aleen als ik erdoor kan.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 17:07

ja ik snap het wel maar ik bedoel voor iedereen die even tijd heb en zin heb mag altijd buiten zetten want bo moet er gewoon zoveel mogenlijk uit anders heb ik later problemen met zijn botten en gewrichen en blabla meer maar goed wat niet kan kan niet he Tong uitsteken