Hey toppie meid, wat fijn dat je zoveel geleerd hebt, daar gaat het uiteindelijk om he:) Heb je volgende week nou nog een privéles? Want je zou er toch twee krijgen?
Ik hbe nu een uur gehad... Mocht het komende wedstrijd weer prut gaan, doe ik daarnáá weer een lesje Maar voorlopig kan ik hier al weer een heel stuk mee vooruit
kijk aan:) En woensdag heb je uiteraard nog een les:) Ik moet even kijken hoe de les aanstaande maandag gaat met Marco, als dat nu prut gaat dan rij ik vandeweek gewoon nog een extra les, maar even zien:)
Mooi dat t goed ging lotte!!! Kan je er weer mooi op verder werken.
Vandaag krijgen me paardjes eindelijk nieuwe schoenen.. kan k weer rijden.. wordt ook wel tijd.. al 2 dagen niet gereden.. ze wonen nu lekker in de wei
Vond Manege Wilten toen die tijd maar een Kak manege, ben eens meegeweest met een vriendinnetje maar pfff wat een mensen daar zeg nee daar moest ik niks van weten....
maar goed dat zal wel bij meerdere maneges zo zijn. heb er 1 keer gereden met een verjaardagsfeestje dat was wel erg leuk, helaas weet ik niet meer op wie ik heb gereden, Sofietje toen wel met de huifkar en verder ken ik Spoetnik volgens mij ook wel.
Je hebt wel 'groepjes' maar echt kak? nee vind ik niet Maar als 'buitenstaander' kan je zoiets al gauw merken Zodra je iedereen dan wel kent is dat wel over
Verdorie, is mn rijbroek er, is ie te groot Maar ga m maar op marktplaats zetten Anders moet je m weer terugsturen, krijg je weer gezeur met verzendkosten enzo... Super mooie broek, heel sjiek ook Mja, was gewoon te groot
Jacson(zweeds merk) Safir, had via een webshop gekocht Maar als ze een maat kleiner zouden hebben zou ik m gewoon ruilen Had m eerst in 42 besteld, mn bruine rijbroek is ook die maat, dus ben daar van uit gegaan.. Maar 42 was uitverkocht... Zou klein vallen, dus dan maar 44 proberen... Maar opzich bij mn benen wil het wel, maar bij mn kont is ie t wijd, en aan de voorkant ook Maar ga eerst gewoon nieuwprijs vragen @marktplaats, omdat ik m alleen maar uit verpakking gehaald heb om te passen, zit er nu weer in...
Ga trouwens kijken of ik moeders over kan halen vanavond al nieuwe broek te gaan kopen @ Horsepower... Zij wil volgende week pas gana, maar stel nou dat ze dan niet de Clarissa op voorraad hebben! Die broek wil ik graag
Omdat ik graag met leren kont wil... Broekenw aar ik in de les mee rij hebben dat allemaal, en dan bij wedstrijd ineens niet meer... En vind ribstof niet zo fijn eig Had m destijds van Lin gekocht Maar mocht nu gelukkig een nieuwe van moeders
Owww een witte:P Dacht al je hebt toch al genoeg -niet witte- broeken?:P maar da's idd wel anders dan je zonder leren zitvlak. Ik heb nog steeds mn oude witte rijbroek, puur uit geldgebrek:S
Dat maakt echt het verschil niet Dat is meer omdat ik het wil Omdat onderling is mogen ze in principe daar geen punten op aftrekken... Maar ik merk altijd in de les zit ik goed, en dan met wedstrijd zit ik de eerste 5 minuten weer even te glibberen Dan moet ik me er even op instellen