Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jetta schreef:Flurk...OPZOUTEN
1whisper1 schreef:Jetta schreef:Flurk...OPZOUTEN
zijn wij het helemaal eens.

Serada schreef:Hé jongens doe even normaal hier op dit topic. Ik snap best als er irritaties over en weer zijn maar we hoeven ons niet als een stel kleuters te gaan gedragen. Ik stel voor dat jullie dit soort zaken via de pb gaan bespreken!
Yustin schreef:He wat is het hier stil joh!! Ireen heb je het te druk met je verpleger?? (laat Arjan het maar niet horen hihihi)
Reentjuh schreef:Zo, werd net meteen alweer gebeld door het UWV. Heb ik ook nog nooit mee te maken gehad natuurlijk. Maar die vroeg dus welke verschijnselen ik allemaal had en wat ik er al aan gedaan had om beter te worden. Ik zeg nou heb gister de hele dag op mijn bed gelegen. En ze vroeg wanneer ik dacht weer aan het werk te kunnen. Dus ik zeg nou ik hoop morgen, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Zegt ze: Nou, dan meld ik je voor morgen beter, als je nou niet beter mocht zijn dan moet je verplicht naar het spreekuur helemaal in Den Haag komen. Zijn ze gek ofzo??? En als ik dat niet doe dan krijg ik geen ziekte uitkering. Nou, daar heb ik dus echt geen zin in om helemaal naar Den Haag te gaan, dan ga ik voor die 4 uurtjes wel gewoon werken.
1whisper1 schreef:nou lin dat was hoe ik en me ma erover denke maar als dat niet gewoon normaal mag gezegd worden melde we to niks meer op het topic is gewoon onze meniig over flurk
1whisper1 schreef:nou lin dat was hoe ik en me ma erover denke maar als dat niet gewoon normaal mag gezegd worden melde we to niks meer op het topic is gewoon onze meniig over flurk
) is die buitenrit met Yus er niet meer van gekomen, sorry! schaamde me diep, maar tegen de tijd dat ik terug op stal was, was de stal al gesloten!
Anique_Vaandrig schreef:volgens mij snapt Flurk gewoon niet dat SMD en Langelaan elkaar gewoon liever met rust laten? Ik snap verder het probleem niet zo, maar anders hoor ik het wel!