Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus ik kom gezellig wat rondscharrelen.
Stap ik op een goed paard met een goed verzorgd hoofdstel (en t zadel komt vandeweek mee naar huis
. En anders toch weer eens vragen voor een paar weekjes Patou ofzo, daar heb je voor het basiswerk net wat minder werk aan dan een paco of een bontfire. Misschien dat dat ook al wat scheelt, en dan ook nog mezelf aanspreken om iets minder fanatiek te zijn, maar dat wordt nog erg moeilijk
Moest ook flink werken om er een gas op te zetten en toen zat die erop en had ik dikke kramp in mijn kuit.
Dit kwam dus weer door mijn laars. Kramp genegeerd en gewoon verder gereden en op den duur iets meer opgepakt en lekker aan gaan rijden. Toen hij los was kon ik echt lekker rijden.
Volgens M. was dit de vuurdoop en als ik die doorstond zou ik volgende week wel weer op NL kunnen. Helaas ben ik er volgende week niet op zaterdag, maar op vrijdag dus is nog even bezien op wie ik dan zit. Moet ook zeggen dat het de laatste 2 weken gelukkig weer de betere kant op gaat met mijn rug. Nu 2 keer per week sporten onder begeleiding en hopelijk nog meer spieren opbouwen.