Nou bij deze dan het verslag van de dag.
Vanmorgen eerst even ontbeten op de manege en even geholpen met poetsen en opzadelen en toen de les deels gekeken en deels met M. rond gestruind. Ik zat vandaag op Noblesse dus om 11 uur maar vast gaan poetsen. Toen nog even een stukje les gekeken en op tijd gaan zadelen. In het begin vroeg ik mezelf echt af waar ik nou toch op zat.
Moest ook flink werken om er een gas op te zetten en toen zat die erop en had ik dikke kramp in mijn kuit.
Dit kwam dus weer door mijn laars. Kramp genegeerd en gewoon verder gereden en op den duur iets meer opgepakt en lekker aan gaan rijden. Toen hij los was kon ik echt lekker rijden.
Volgens M. was dit de vuurdoop en als ik die doorstond zou ik volgende week wel weer op NL kunnen. Helaas ben ik er volgende week niet op zaterdag, maar op vrijdag dus is nog even bezien op wie ik dan zit. Moet ook zeggen dat het de laatste 2 weken gelukkig weer de betere kant op gaat met mijn rug. Nu 2 keer per week sporten onder begeleiding en hopelijk nog meer spieren opbouwen.
Na de les paard verzorgd en snel naar boven om te eten. Om 10 voor 2 pony's weer gezadeld en om 2 uur weer les gaan geven in de kleine bak. Ging ook weer goed en wat nieuwe dingen geoefend en vertelt met de kids.