Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 07:42

Waar is replay eigenlijk heengegaan?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:41

Nou ik ben vandaag ook weer het ziekenhuis uitgewandeld.
Maandag heb ik een niet zo prettig maardarm onderzoek gehad, maar dankzij het roesje kan ik me achteraf niets meer herrinneren vanaf het moment dat ik het slaapmiddel heb gekregen. Echt 2 uur helemaal kwijt, en daar ben ik ook hardstikke blij mee Haha!

Gisteren een echo gehad van mijn buik maar ook lever, nieren en darm zijn goedgekeurd. Dus tsja toen wisten de artsen het ook niet meer en mocht ik naar huis. Die echo was echter zo pijnlijk dat ik er goed misselijk van was. Dus mocht ik nog een nachtje blijven uitzieken. Nu gaat het wel weer een beetje en hopelijk kan ik zaterdag gewoon weer naar de manege. Maar rijden dat doe ik nog maar even niet Knipoog dus ik kom gezellig wat rondscharrelen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:52

Hoop toch wel djoontje dat er iets uitkomt want dan weet je ook wat je er misschien tegen kunt doen.

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:44

Ik ben zo benieuwd hoe de veulentjes van dit jaar eruit gaan zien.

Djoontje, mag ik je misschien een rare vraag stellen?
Is de buikpijn ook erger als je ongesteld bent?
Ik weet het het is een rare vraag, maar ik heb ook erge buikpijn klachten gehad, waarvan niemand wist wat het was!

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:39

Leuk dat replay er weer even is ben benieuwd hoe hij eruit ziet:)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:48

Nou ik hoop dat ze Djoontje sneller het probleem vinden dan bij jou. Misschien is het wel hetzelfde, nu ik er zo aan terug denk lijken jullie klachten best op elkaar.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:33

Nou Olly alweer een paar dagen aan de longeerlijn gehad..En voor zover loopt ie goed..
Vandaag zijn hoofdstal mee naar huis genomen uit elkaar gehaald en t kan gepoetst worden Lachen Stap ik op een goed paard met een goed verzorgd hoofdstel (en t zadel komt vandeweek mee naar huis *LOL*

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:38

Joyceje poets, als je tijd over hebt dan heb ik nog wel wat in de kast......

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:06

Dat is nou juist het vreemde grietje9, mijn klachten zijn nergens aan te linken, niet aan ongesteldheid, eten of wat dan ook. Wel aan stress, maarja ik ben sowieso al iemand die de lat eigenlijk te hoog legt voor zichzelf bij alles wat ik doe.
Ik ga nu bij een speciale poli voor functionele buikklachten lopen die met veranderingen in eet en leefgewoonten de klachten proberen te verminderen. 80% van de mensen met Prikkelbaar Darm Syndroom hebben daar baat bij schijnt, dus grote kans dat het ook bij mij helpt.

Over 2 weken ga ik ook weer gewoon paardrijden en eens kijken hoe het dan gaat, de laatste paar keren stond ik na het rijden iedere keer kromgebogen in stal van de pijn en dat lijkt me toch een duidelijke boodschap dat het niet gaat Clown . En anders toch weer eens vragen voor een paar weekjes Patou ofzo, daar heb je voor het basiswerk net wat minder werk aan dan een paco of een bontfire. Misschien dat dat ook al wat scheelt, en dan ook nog mezelf aanspreken om iets minder fanatiek te zijn, maar dat wordt nog erg moeilijk Bloos

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:40

Zo weer veel om bij te lezen.. zit nu met een gaar hoofd achter de pc.. Net uit Tsjechië gekomen waar het super lekker weer was en super veel leuke dingen hebben gedaan..(lees om half 10 's ochtends aan het bier zitten in een bierbrouwerij *kots*)
Natuurlijk heb ik bijna niet kunnen slapen in die bus dus ga ik dat nu eventjes doen Lachen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:38

En het is weer bijna zaterdag! Go jij! Go jij!
Morgen weer lekker rijden en 2 kindjes privéles geven.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:01

Nou allemaal veel plezier, ik moet het hele weekend werken. Sta op een beurs in Arnhem. Ik heb nu al pijn aan mijn voeten.
Ik verwacht natuurlijk wel alle nieuwtjes van jullie.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:53

Nou bij deze dan het verslag van de dag.
Vanmorgen eerst even ontbeten op de manege en even geholpen met poetsen en opzadelen en toen de les deels gekeken en deels met M. rond gestruind. Ik zat vandaag op Noblesse dus om 11 uur maar vast gaan poetsen. Toen nog even een stukje les gekeken en op tijd gaan zadelen. In het begin vroeg ik mezelf echt af waar ik nou toch op zat. Bloos Moest ook flink werken om er een gas op te zetten en toen zat die erop en had ik dikke kramp in mijn kuit. Gestoord Dit kwam dus weer door mijn laars. Kramp genegeerd en gewoon verder gereden en op den duur iets meer opgepakt en lekker aan gaan rijden. Toen hij los was kon ik echt lekker rijden. Cool Volgens M. was dit de vuurdoop en als ik die doorstond zou ik volgende week wel weer op NL kunnen. Helaas ben ik er volgende week niet op zaterdag, maar op vrijdag dus is nog even bezien op wie ik dan zit. Moet ook zeggen dat het de laatste 2 weken gelukkig weer de betere kant op gaat met mijn rug. Nu 2 keer per week sporten onder begeleiding en hopelijk nog meer spieren opbouwen.
Na de les paard verzorgd en snel naar boven om te eten. Om 10 voor 2 pony's weer gezadeld en om 2 uur weer les gaan geven in de kleine bak. Ging ook weer goed en wat nieuwe dingen geoefend en vertelt met de kids.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 07:43

Fijn dat Noblesse goed liep. Succes volgende week op NL.
Ik hoop dat de verbetering in je rug zo door zet.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:12

zo jij was er vroeg bij op zondag amarie.. Ik niet mama vierde gister der verjaardag dus om half 2 lag ik er wel in en om 12 uur werd ik wakker Tong uitsteken

Vandaag Olly weer gereden.. Hij pakte het weer goed op en dat na 12 weken.. lekker buiten uitgestapt het weer zat goed mee
Ben net terug van de drunense duinen met de honden (ook die van F.) en zo bij deb op verjaardag Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 19:11

Ja moest vroeg aan de slag, ben net weer thuis en heb het helemaal gehad maar wel een paar lekker dagen gedraaid.
Fijn Joyce dat het weer goed gaat met Olly. Volhouden maar..

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:35

Vandaag zijn er echt veel mensen jarig op de manege, B, D, F van Q en ik

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:49

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:41

Gefeliciteerd!! Lachen

Ga dadelijk naar de koninglijke stallen in Den Haag voor school. Ben benieuwd hoe dat er daar uitziet Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:59

Iedereen van harte gefeliciteerd en een fijne dag.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:47

Allemaal gefeliciteerd met jullie verjaardag Go jij! Go jij!

Omdat Amarie het weekend een beurs had heb ik Salvador gereden. Zaterdag lekker in de buitenbak want tussen enkele buien door scheen de zon lekker. Toen ik net bezig was kwam er een aanhangwagen voorbij die behoorlijk wat herrie maakte. Daar had ie niet zo veel zin in. Dus piep, bok, piieep!!! Maarja daardoor was ie wel lekker wakker en daarna liep ie heerlijk.
Zondag gewoon in de binnenbak gereden samen met S. Hij zat er natuurlijk alweer wat eerder op, want ik was nog uitgebreid aan het tutten met Salvador. Weer liep ie lekker. Heb alleen wat moeite met zijn tempo rechtsom maar hel wat tips gekregen van Amarie en S. Dus kan ik daarmee aan de slag.

Vandaag lekker een vrije dag. Ga vanmiddag gezellig met mn moeder naar een vrouwtje die koffiedik gaat lezen. Dus ben benieuwd!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:36

wat is dat S die koffiedik?

Iedereen ook namens mij een fijne verjaardag en een fijne dag toegewenst

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:38

Oei koffiedik kijken, dan moet je wel koffie lusten natuurlijk.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:59

Nou koffie lust ik niet en dat heb ik geweten ook!!!!! Maarre dat is een vrouwtje die je toekomst kan lezen zeg maar. T was apart, leuk om een keer te doen!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:19

En zit er nog wat spannends aan te komen? of blijft het koffiedik kijken Cool