Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:00

Hij geeft je tussendoor wel af en toe even een knietje Nagelbijten / Gniffelen Doet Kanjer trouwens ook wel eens, maar die bijt wat minder snel dan Jack.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 21:45

Geef mij dan toch Bowie maar, die is tenminste lief en bijt niet, nou oke, als je wat te eten hebt gaat hij daarna al je zakken af.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:01

Rianne zat op Jack en dat leidde toe een hoop oponthoud :S STOM WIJF!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:09

Ik geloof dat ik er ongeveer uit ben op wie ik wedstrijdje ga doen Clown Foxje Lovers
(Het kan nog veranderen, maar tot nu toe staat hij bovenaan het lijstje Knipoog)

Jack is de laatste tijd weer wat vaker eigenwijssie aan het spelen Vork

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:38

vandaag heulde ik met de vijand. Ik ging een buitenrit doen met een meisje van mijn werk en die had het geregeld. bij Bakker Bloos! Het is daar ongeveer tien keer zo groot als op smit en zoveel paarden. Ik vond de vooruiter een beetje sagerijnig. Natuulijk was de pony die ik toebedeeld kreeg stiekem een klein krengetje. Een haffie, die nog wel eens kon bokken in gallop, nou dat heb ik geweten ook. Hij kon echt flinke bokken geven Nagelbijten / Gniffelen

Zag Aad nog in de verte op het strand en heb Marloes nog gezien op Friezel voorop. Die doet het dus goed Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:45

Haha kun je nog wel aankomen deze week bij smit als je door zoveel mensen gesignaleerd bent Knipoog
Was de buitenrit echt zo ongeorganiseerd als dat het altijd lijkt als we zo'n groep tegekomen.... Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:48

ja, het was niet super georganiseerd. Vervelende paarden, beetje een zooitje, voorruiter die niet echt oplette. Mijn paard bokte flink hoog en best veel, maar ik hoorde er maar een keer iets over (toen moest ik ook even schelden hoor, hij had wel wat van bowie weg en die had ook van die bokken Nagelbijten / Gniffelen ) Ik had niet echt het idee dat hij op aan het letten was. Nouja, ik rijd echt liever bij Smit Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:55

Het is ook altijd zo irritant als je het paard niet kent waar je op rijdt...
Weet niet of je er toen bij was toen we zo'n groepje tegen kwamen waar ook nog een shet half omgedraaid achter de rest aan dribbelde en regelmatig het bos in dook... Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 14:11

Zo, ik ben een paar dagen niet online en mis gelijk 3 pagina's!! niet meer offline zijn dus Clown .

Ik heb voor ik bij manege Smit ging rijden bij Bakker gereden, alleen buitenritten. Ze zijn inderdaad niet erg goed georganiseerd en de paarden staan ook bijna allemaal op stand (was toen zo) dat vond ik erg zielig... Fenn als je er nog eens gaat rijden moet je om Ruby vragen dat was altijd wel een leuk paardje (grijs schimmel).

Verder is er weer nieuws van het 'front' het huis waar wij zouden gaan wonen wordt VOLGEND JAAR pas afgemaakt Huilen ... daar gaan we niet op wachten dus we gaan verhuizen. We hebben een leuk huis gevonden alleen dan zonder weiland dus knollie moet even wachten Ach gut . We hebben vorige week wel een Landrover gekocht dus we hebben al wel een auto die een trailer kan trekken. logische volgorde Gestoord .

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 14:18

Dan moet het paard maar in de woonkamer komen te staan hè Knipoog

Pff ik ga de ratten maar eens schoonmaken Doei!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:22

Haha ja.
En ik heb 1x bij Bakker gereden en nooit meer, ik zat ook op een haffie maar met een slecht zadel. En de groep was veeel te groot, we moesten voorin echt steeds op de laatste wachten.

En wij gaan met (een deel van ) de vrijdag half 9 groep 2e paasdag een buitenrit maken (en mijn pa gaat ook mee Haha!)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:06

Gezellig Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:30

Heyyy wat leuk dat je pa ook meegaat op rit!! heeft hij Bowie al gereserveerd? of gaan jullie om hem vechten?

Ik heb bij bakker een keer in een groep van 18 gereden, waren wel 2 begeleiders bij maar dat ging echt helemaal nergenst over..Ze hadden daar altijd wel meer hobbelpaarden, dat was dan weer een voordeel (voor mij dan)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:47

Wij hebben toch ook hobbelpaarden Ja Héééééele leuke Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:00

ja, maar niet zoals bij Bakker, die zijn NOG makkelijker dan Jack, ja je kan het je bijna niet voorstellen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:08

Nou Jack doet de laatste tijd nog best moeilijk Knipoog, maar buiten is hij zeker altijd wel braaf?
Maar we hebben nu ook brave paarden: Xandra, Alex, Lando, Omar, Nynke, Pablo, Kanjer, Boy, Bo, Fox joh ze zijn bijna allemaal zo braaf *LOL*

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:11

Dat wordt vast vechten ja om Bowie Knipoog Nou we zien dan wel.
En we hebben zo te lezen genoeg brave paarden. Maar kan ook genoeg minder brave opnoemen, Bowie, Koos, Manda, Luna, Prins, Oxana, Djolly, Guus.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:16

Prins kan je soms ook wel bij de brave opschrijven hoor. Zoals zie zich vrijdag gedroeg= Schijnheilig
Ik vind niet dat wij pony's hebben zoals die Mickey, behalve OXana dan. Die heeft ook wel eens zulke bokken. Maar zovaak in één buitenrit?

Bij Bakker vond ik het een beetje vreemd dat ze een onbekend iemand die alleen gezegd heeft dat ze kan rijden gewoon op zo'n bokpony'tje zetten. Gelukkig kon ik ook rijden, maar stel dat ...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:29

Ze zijn allemaal braaf, maar niet allemaal 'hobbelpaard'.

Fenna, ik vindt het inderdaad ook erg onverstandig om een 'vreemde' op zo'n pony te zetten. Een vriendin van mij heeft er een keer op gereden en toen was hij wel heel erg lief, maarja, dat weet je maar nooit.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:29

Had dat beest geen last van het zadel of zijn rug ofzo?!
Djolly is het braafste paard van de hele manege, eigenlijk is ze best sullig Nagelbijten / Gniffelen
Prins heeft een lief koppie
Koos is heel lief naar mensen (als hij daar zin in heeft)
Manda is gewoon een schijtertje, maar verder hartstikke braaf!
En toen zei je Bowie: Oké die is gewoon onbetrouwbaar, maar ja kan wel om hem lachen Knipoog
Oxana: Kan ik niets vriendelijk over zeggen Nagelbijten / Gniffelen Nee hoor op stal is ze best lief en ze kan heel slijmerig kijken, ook een pluspunt dan vergeef je haar die gekke streken wel weer (de meeste mensen tenminste Tong uitsteken)
En Guusje is gewoon zenuwachtig, verder een heel lief paardje vind ik...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:30

Hobbelpaard zijn alleen Fox, Kanjer en Manda Clown

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:32

Ik vindt van alle paarden Oxidatie nog wel het liefst op stal denk ik... En om te rijden vindt ik Lando en Xandra echt super

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:33

Antionetje, het zal misschien aan mij of het zadel liggen, maar ja. Ik werd op een gegeven moment nadat hij in bijna elke gallop wel een paar bokken gegeven had een soort zenuwachtig als we gingen galloperen. Lees handen alvast omhoog, alleen in beugels staan zodat hij onder me door bokte en voorwaart drijven als ik hem iets gespannen voelde worden. MAar ik geloof dat hij wel braaf kan zijn Ja Hij keek verder heel lief en liet zich niet zo opjutten.

Fox is zeker een hobbelpaard en Kanjer, zoals dat beest gallopeerd Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:36

Ja of springt, geweldig!
Op stal is Djolly absoluut de allerliefste!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:38

Alle paarden zijn op stal lief Sas, maar Djolly heeft inderdaad wel iets... Lachen

onder het zadel zou ik eigenlijk zeggen dat Manda de liefste is. Ze doet volgens mij geen vlieg kwaad, alleen dat zenuwachtige Ach gut