Helaas ik zie het al, onderlinge wedstrijden kunnen niet met eigen paard, alleen officiele van de KHNS.
Claudienee
Geplaatst: 10-07-10 08:53
Onderlinge wedstrijden kunnen met een eigen paard, ook als je niet op moleneind staat met je paard of lid bent van de vereniging Bak huren op moleneind is helaas niet mogelijk.
idd er word hier zo heeeeeeeeeeel sporadisch nog eens gereageerd haha.. maar .. nu is de vakantie voorbij Dus zou iedereen weer tijd moeten hebben haha
mijn paardje was de afgelopen 2 dagen beetje stout (bak uit galopperen met mij er nog op) en vandaag ging het wel weer redelijk, heb zondag wedstrijd. Heb inmiddels ook al 13 winstpunten in de B. Begin vrijdag aan mijn laatste jaar school.
Nice Elvira dat het zo goed gaat +13 is netjes toch Ik ga in december onderling starten en als dat goed gaat gaan we de startkaart aanvragen
Ohja, jij moet natuurlijk nog een jaartje. Misschien zien we elkaar nog wel dan, ik begin maandag bij jullie
EL4a1990
Geplaatst: 08-09-10 18:24
Begin jij in breda? Welk niveau/jaar? ook paardenhouderij?
Jep hoef gelukkig nog maar 1 jaartje haha! ben +13 in 6 wedstrijden best goed toch we rijden tot december zeker nog in de B(ongeveer nog 5 wedstrijden) en dan kijken we in januari even hoe het gaat.
Jep, ik begin in breda Niveau 4 en stroom in in lj 2. Paardenhouderij / Paardensport net zoals jij
Da's idd netjes in 6 wedstrijden Je doet het lekker rustig aan dus? Is alleen maar goed toch
Ik rijd nu nog maar 1 paardje, Bashira. De fries is verkocht. Zal binnenkort mijn profiel maar weer eens aanpassen, heb namelijk inmiddels veel recentere foto's van Bas
haha oke, leuk dat je die nu rijd, en dat je er misschien mee gaat starten. misschien kom ik je nog wel eens tegen op wedstrijd.
Ja we doen lekker op ons gemak, we zijn nu heel druk bezig met het wijken goed krijgen en pas als dat er super in zit ga ik over. Hij is nog jong en het is voor mij de eerste keer dat ik een paard zelf helemaal door rij.
Dat is inderdaad wel verstandig. Je kunt beter goed voorbereid overgaan en je proeven netjes rijden dan alles halve bak doen. Hoe oud issie nu? 5/6 toch?
Nee heb hetn iet gehaald, ik reed toen nog op de friezen dus kon niet oefenen met les geven. Je krijgt dan 1x in de week de hele dag les op de manege (is nu geloof ik in prinsenbeek) en dan krijg je theorieles en praktijk. Je gaat dan 2 mede studenten les geven en naderhand wordt besproken wat goed ging en wat niet.
Balen dat je het niet gehaald hebt zeg. Mag je niet alsnog examen doen dan? Klinkt wel leuk, een van de 2 praktijkdagen op de manege is dus de ORUN. Heb er best zin in
ja kon nog een herkansing doen, maar reed toen nog steeds bij de friezen en had niet meer kunnen oefenen als de keer er voor dus ja toen dacht ik dat haal ik nog wel als ik straks eenmaal een baan heb!