Weet iemand nog een leuk liedje? x
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
!
hij zei zelfs; Ik ga tot woensdag bij M. slapen dus je bent van me af
.
je broertje is echt maf, vooral die keer met dat gedichtje
godd wat erg.. rink schreef:het lievelijke meisje van 20, was een begeleider voor iemand die een vorm van autisme had...
helaas voor de liefhebbers van action en bartje.. action is dampig en bartje loopt niet mee in het ponykamp...
.
.
) Als die terug komt gaat ze die eigenaar van Annika bellen, omdat ze nog steeds niet heeft gebeld. Nou ben benieuwd.

) gaat hoogstwss in dezelfde week als wij op kamp!! En het is een vriendin van n vriendin dus, en NIET mijn vriendin, aah.. Ik vind dat niet prettig hoor, dat zij ook die week gaan. Kweetniet, maar dan voel ik me zo verplicht om met hun om te gaan enzo. Dat meisje komt volgend jaar ook al bij mij op school.. pffrt. Nouja ik doe gewoon net of zij&dr vriendin niet bestaan.
Eerst vond ik het echt k*t dat ik t hoorde, maarja ik ga lekker mn gang hoor, of zij er nou zijn of niet. 

xManon_ schreef:Oeh en Tania, hoe bevalt het zo zonder broertje?
.
maar je hoeft toch niet elke keer met hun enzo. En als je daar bent is het gewoon allemaal wat anders.
eigenlijk is het altijd gewoon geld verdienen met achter de computer zitten of tv kijken behalve als dat kind niet slaapt
... 1 van paardrijden op mijn vorige manege, 1 van mijn school, 1 van mijn vorige school, en dan die ene Renee die 2x op kamp gaat en jij dus
haha
!
lijkt me echt een toffe pony!
.Vanny_ schreef:Vind het dan wel een beetje raar want eerst zouden jullie met z'n 2en komen en dan neemt zij nog een vriendin meemaar je hoeft toch niet elke keer met hun enzo. En als je daar bent is het gewoon allemaal wat anders.
Dus je hoeft echt geen zorgen te maken dat je blijft plakken met die 2 meisjes met wie je meegaat.
xManon_ schreef:Hoow nee kijk ik kom met Caroline.
En Tessa is n vriendin van een vriendin van mij en die komt samen met een vriendin vna haar, Janice.
dus....... eigenlijk ga je met de mensen die je echt kent: Caroline, Tessa en Janice?
.