LIQUITA schreef:Dank je....nu proberen vol te houden op deze manier.
Ik weet niet wat voor manier dat is (heb ik ook geen verstand van) maar het is vast de goeie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Dank je....nu proberen vol te houden op deze manier.
LIQUITA schreef:Yeh.....vandaag m'n 1ste winstpunt gehaald in de M1. Ik was in de 1ste proef, 1ste met 185 punten. De 2de proef ging iets minder, 177 punten. Ik was na het rijden al helemaal te vreden, maar met prijs en winstpunt helemaal. Erik mag Liquita volgende week weer trainen
, alleen wil ik niet meer ziek zijn
.
. Ik doe mijn best om morgen weer aan te sluiten!
. Maareh....niet verder vertellen he
. l0rdJ schreef:LIQUITA, Gefeliciteerd met je wp! Super gedaan,
Ik heb weer nieuwe foto´s van pallieter ik zal er even 2 laten zien, je kan niet zeggen dat hij niet ies gegroeid:) Het wrod zo een lekkere kanjer!
.

.....ik hoor net op TV dat het kouder gaat worden, dan ga ik nu toch alvast een dunne deken voor Liquita klaar leggen. Want Liquita mag niet zo'n vacht krijgen als Pallieter
.... 
. l0rdJ schreef:dhcymkkxccjh55bgzaazzc vc v xx c,vv
dat heeft bandit zelf getypt knap he

. Yinari schreef:Gefeliciteerd met het eerste punt in de M!! Wat een fantastisch trainingssysteem is dat. Misschien een boekje over schrijven?.
.
denk dat het niet zon goed idee is
LIQUITA schreef:Erg getwijfeld, maar ik heb Liquita toch maar een dunne deken op gedaan. Beter te vroeg als te laat.....toch?
Dit zijn namelijk de verwachtingenvoor de komende 5 dagen:
woensdag 01 november tot en met zondag 05 november 2006
Veel bewolking en met name in de kustprovincies kans op een bui. Met middagtemperaturen die dalen naar rond 9 graden vrij koud voor begin November. Vanaf vrijdag kans op vorst (aan de grond).