ZIT!
MOND DICHT!
KOEKJE!
zo voed je kids op
gaat perfect! (werkt trouwens ook bij honden, cavia's en vissen mits je de taal spreekt dan tog)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gaat perfect! (werkt trouwens ook bij honden, cavia's en vissen mits je de taal spreekt dan tog)
is een beter plan. Hou niet zo van schoppen
4 jaar, en egt een scheetje in de stal (tja in de bak ook wel, maarja net wat onwennig nog.. jong ook nog hè, dus logisch. Maar ze zet geen stap verkeerd heb ik t idee! liefje!) 
Ladylada schreef:ahhh en tinker!
Ik heb eigenlijk niet zoveel leuke foto's van mezelf vind ik eigenlijk...dus ik weet niet zo goed wat ik in mn profiel moet zetten
dat zou de verkeerde verhouding kunnen verklaren) Ze is trouwens maar net zo groot als Juul hoor Cis
Dus nouja Tinker is wat overdreven 
Tjee! doe je goed 
heb mezelf vrij gegeven de rest van de aaf!
Maar ze is egt zo lief!
Straks gaan Nous en Shaar nog vechten om de ideale man! Het is trouwens wel een grote hengst voor Shaar he Bar? Als je Shaar gaat laten dekken, zit je wel met een onderbreking in je wedstrijden! Maar zou wel schattig zijn...Ladylada schreef:
!
)
).
) en daarna ANTM en daarna in slaap vallen bij Friends! Dacht trouwens echt dat Jade eruit moest...jammer hoor! En Anne: Danielle gaat toch dr spleet opvullen he
(klinkt wel raar...sorry!)
! Zou leuk zijn als jij ook meekon Nel!