manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:37

whaha, ik en kids gaat perfect hoor Cis Knipoog Tong uitsteken
ZIT!
MOND DICHT!
KOEKJE!
zo voed je kids op Knipoog gaat perfect! (werkt trouwens ook bij honden, cavia's en vissen mits je de taal spreekt dan tog) Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:39

Whahaha, die kids gaan je echt schoppen als je zo doet Anne Tong uitsteken
Maargoed, we gaan dr gewoon vanuit dat ik kan ruilen, wel zo gezellie als jij dr ook bij kan zijn!

Lukt het al met de foto's Cis?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:43

whaha, doe tog maar ruilen dan idd Thirz Knipoog is een beter plan. Hou niet zo van schoppen Clown

http://img407.imageshack.us/img407/4841 ... estlh1.jpg
t nieuwe pony'tje van scheldestad trouwens Ja 4 jaar, en egt een scheetje in de stal (tja in de bak ook wel, maarja net wat onwennig nog.. jong ook nog hè, dus logisch. Maar ze zet geen stap verkeerd heb ik t idee! liefje!)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:45

ahhh en tinker! Haha!
Ik heb eigenlijk niet zoveel leuke foto's van mezelf vind ik eigenlijk...dus ik weet niet zo goed wat ik in mn profiel moet zetten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:51

Van jou en Lady natuurlijk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:59

ja daar had ik al een hele verzameling van gemaakt Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 21:03

Ladylada schreef:
ahhh en tinker! Haha!
Ik heb eigenlijk niet zoveel leuke foto's van mezelf vind ik eigenlijk...dus ik weet niet zo goed wat ik in mn profiel moet zetten

uhm.. nouja kruising met een tinker (hoorde ergens dat er ook welsh of shet in zat Clown dat zou de verkeerde verhouding kunnen verklaren) Ze is trouwens maar net zo groot als Juul hoor Cis Knipoog Dus nouja Tinker is wat overdreven Tong uitsteken

enne suc6 met je profiel. Nogal lastig geloof ik? Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:05

oh nouja ach het ziet er schattig uit zullen we dan maar zeggen Knipoog
Ik ben ondertussen ook nog bezig met een plan van aanpak voor een voeranalyse van de ooievaars van aquazoo, dus vandaar dat het niet zo opschiet...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 21:15

ow oke, dat allemaal nog eens tegelijkertijd Clown Tjee! doe je goed Knipoog
Ik ben gwoon al lekkr aan t nixen Lachen heb mezelf vrij gegeven de rest van de aaf!
Maar t is ook egt een scheetje, alleen met een beetje een te lang lijf en iets te groot hoofd op die korte pootjes Vork Maar ze is egt zo lief!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:06

pffff, ik denk dat mijn profiel morgen komt. Ik heb het echt even helemaal gehad voor vandaag....Dus welterusten alvast, ik ga op de bank liggen en zometeen nog even men in trees kijken en dan naar bed

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:13

Zo hee, wat hadden jullie voor kletssessie? Moet ineens 1 1/2 pagina bijlezen sinds vanmiddag: goed gedaan!!
Had de flyer van de Hengstenshow ook al gezien en ik ben van de partij hoor! Nous mag wel naast mij op de bank zitten hoor Thirz, als ze zich maar wel een beetje inhoudt en niet meteen achter de mannen aan gaat. Ik bedoel: eerst kijken en niet direct aankomen Knipoog Straks gaan Nous en Shaar nog vechten om de ideale man! Het is trouwens wel een grote hengst voor Shaar he Bar? Als je Shaar gaat laten dekken, zit je wel met een onderbreking in je wedstrijden! Maar zou wel schattig zijn...
Nou, net weer terug van klussen, dus ff bijlezen, douchen, kopje thee en lekker slapen. Tot morgen weer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:47

Zo ja, dat is zeker heel wat bijlezen!

Hebben jullie dan toch wel naar greys anatomy gekeken, dat moeten jullie toch niet missen hé!
Het was weer lekker spannend!
Ik vindt alleen die marc/mcsteamy zo'n eikel.

Ah leuk de hengstenshow, misschien ga ik ook wel mee, ligt een beetje aan de beval datum enzo...

Mooie hengst hoor Bar!
Echt een gaaf beest om te zien, maar zoals bianz ook zegt, je zit dan wel met je wedstrijden, dus je moet wel de goeie keuze maken.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:52

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:55

haha ik zie het al voor me, nous tussen ons in op de bank. Ik ga nu toch nog maar eens een poging doen om een profiel aan te maken. Oja trouwens Nel, ik heb wel Grey's gekeken hoor! Het schiet ook niet op met Christina en Burke, en nou weet Bailey's het ook...spannend!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:56

Ja idd, en het feit dat Frans en ik toch wel samen willen gaan wonen als ik werk heb. Misschien kunnen we het helemaal niet betalen volgend jaar! Als heb ik wel t voordeel dat het veulen het eerste jaar gratis op stal staat, dus dat scheelt!
En mn onderbreking van wedstrijden, agja dat vind ik niet zo erg. Maar Sharon wordt deze maand ook al 14, dus dan is ze misschien wel een beetje oud... vind het ook wel eng!
Aan de andere kant heb ik dan wel een mini shaartje Haha!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:57

En Watson is 1,53 en Shaar 1,38, dus hopelijk komt er dan wel een beestje van ongeveer 1,46 uit ofzo (nouja niet meteen als het veulen geboren is, maar als ie 3 is ofzo he? Knipoog)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:57

Heb net 2 uur gereden, 1 uur les en daarna nog 1 uur carrousel!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:58

Dekgeld is 170 euro ipv 200 omdat shaar daarzo gestald staat, dus dat scheelt ook weer. Maarja ik weet niet hoeveel de dierenarts kosten zijn voor het scannen enzo!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:08

Heb ik jullie allemaal weggejaagd?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:48

Goedemorgen,
iedereen lag al te snurken op bed denk ik, Bar...

Tja als shaar al 14 is, en je wil haar echt nog een keer laten dekken, dan zou ik er niet meer te lang mee wachten.
Het heeft natuurlijk altijd zn voor en zn nadelen.
Behalve bij voice nu, want dat komt even super goed uit, nu ik toch ook geen verzorger heb.
En dat mn schoonouders de dekking hebben betaald.

O goed cis dat je greys heb gekeken, ja volgens mij krijgt kristina volgende week ruzie met Bailey en Burke, maar daar moeten we weer een hele week voor in spanning zitten!

Wat waait het weer lekker buiten zeg, nou gelukkig heb ik mn brompony nog, want ik moet zo naar de verloskundige.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:46

Goedemorgen, ik kom net mn bed uit gerold (ja lekker laat ik weet het Knipoog).
Hopen dat het droog blijft, dan ga ik lekker even een rondje buiten crossen met Sharon.
Het voordeel is wel dat Sharon een goede conditie heeft en het dus opzich wel aan moet kunnen om nog een veulen te krijgen. Maar als ik haar laat dekken is het wel dit jaar en anders niet...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:15

Nou Bar, dat wordt hard nadenken dan of je Shaar laat dekken! Ik heb trouwens nog een ander bod gehad voor het zadel, dus als die vrouw 'm wil hebben is 'ie weg. Leuk trouwens dat je ook meerijdt in de hengstenshow!
Haha Nel, je brompony; hoe kom je er op? Kon helaas geen Grey's kijken, was te laat thuis! Dan maar op dvd of op herhalingen hopen binnenkort! Dus niet te veel verklappen he Knipoog
Ga weer verder aan 't werk, doeidoei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:39

Haha, ik had mn tv avond gister. Eerst Greys (was weer een heerlijke aflevering, McSteamy is idd een eikel zeg Boos! ) en daarna ANTM en daarna in slaap vallen bij Friends! Dacht trouwens echt dat Jade eruit moest...jammer hoor! En Anne: Danielle gaat toch dr spleet opvullen he Knipoog (klinkt wel raar...sorry!)

Heb t gefixed hoor: ben 30 maart 's avonds vrij! Dus kunnen we naar Bar in actie kijken Cool ! Zou leuk zijn als jij ook meekon Nel!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:25

Zo alles was in orde bij de verloskundige, het ligt al helemaal klaar voor de bevalling.
Vanaf nu moet ik elke week naar de verloskundige.
Das wel fijn want dan heb ik 1 dag in de week dat ik me minder verveel!

Tja brompony...het bromt, het hobbelt en ik kan er op rijden.
Lijkt toch wel een beetje op voice...( behalve het brommen dan)

Ja ik wil graag gezellig mee naar de hengstenshow.
Ik zie wel hoe het gaat tegen die tijd.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:28

He cis, zo te zien in je profiel is het nog niet gelukt met de foto's plaatsen...?!
Ik heb het laatst ook geprobeerd maar lukte ook niet.
Snap er ook helemaal niks van.