Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Astor schreef:Ik twijfel der niet aan hoor. Maar twijfel of Mel mijn fotografie goed genoeg vindt. Omdat ze altijd zegt ik zoek nog een goede fotograaf.
Maar ze vraagt me nooit ofzo. Dus vandaar
Maar het is wel aan de andere kant van het land, dus ik begrijp dat ze het liever eerst dichtbijhuis zoekt. Maar denk dat ze zeker niet aan jou kunsten twijfelt hoor, zijn hartstikke goed!
Gelukkig alles oké. Gadver wat vreselijk vind ik het toch 

maar dan 'pak je hem even aan' en dan begint toch goed te lopen. Ik vind van longeren zo mooi, dat je zo goed de reactie op iets ziet, heb nu gezien hoe die gaat lopen als die een actieve achterhand heeft, hij begint dan gewoon lekker te sjouwen en te stofzuigen
Daarna erop geklommen naar het veldje toe gegaan. En heb daar wat dressuur gedaan. Hij liep gewoon 'aan de teugel'
En ik had gewoon controle. Maar na 10 min. was die gewoon echt kapot, hij zakte gewoon door zijn achterbenen heen
maar hij wou nog zo graag verder werken
en het lijkt alsof het hem dan ook gewoon 'frustreerd'. Merk direct dat hij gewoon niet gewend is met zijn achterhand erbij te lopen

van "IK KAN ER NIET OVER"
en hij blijft er ook gewoon achter staan
wooohh dat is vetttt!!! En super klein galopperen, bijna op de plaats. echt heel tof!! Toen daarna xander nog gereden die liep ook erg fijn, wat geprobeerd te sluiten in galop en dat ging goed, dan galoppeert ie wat gecontroleerder. En veel gewisseld in hoofd hals houding, lang en laag met behoud van achterhand, opgericht met achterhand en weer omlaag. en heel veel slangenvoltes en achten gereden, daar werd ie fijn van zeg
Haha die ligfoto's, lieffff 
En er is een kat ingeslapen
Maar ze had nierproblemen en ze was ook heel verl afgevallen, zo sneu.
Eerst zat ik nog leuk te knuffelen met een kat en vervolgens moest ik haar in een hokje doen omdat ze al twee dagen niet eet, oeeeeh als blikken konden doden was ik morsdood geweest
Jammer van de kat die ingeslapen moest worden. Helaas hoort dat erbij.
Alle katten die voor het eten in een hok moeten kijken je met een dodende ik aan.
Roept wel lekker, Poeeeeeeedie poediepoediepoedie
En dan komt er zo'n enorm dik gehavend beest aanrennen
Romana01 schreef:@Melissa, Jiska of Manon: weten jullie nog een mooi wat groter veldje waarop je kan rijden vlakbij?
.