ik heb nu lekker 5dagen weekend
hihien vanaf woensdag mn volgende blok. 3 dagen in de week naar school.
dus nog maar 15 schooldaagjes en dan vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ik ben ook al sinds vorige week dinsdag vrij, had niet de behoefte om gelijk 4 dagen per week te gaan werken... Eerst 2 weekjes vrij (alleen in het weekend werken) en vanaf volgende week ga ik 4 dagen per week werken.
Heb wel een hele mooie zadelkast gezien, die is nieuw, best duur, maar wel mooi...

EllaBellaah schreef:Ja maarja ik heb telkens geen auto omdat m'n vader hem mee heeft... Ze hebben bij horseplaza volgens mij altijd koopavond op donderdag maar mijn vader is nog niet thuis van het werk.

!
Weet niet hoe mijn werkrooster dr uit ziet maar voorlopig werk ik 4 dagen per week... Lekker 'rijk' worden 
Had ik via vodafone de samsung galaxy s3 besteld ruim een week geleden, daarna niks meer van ze gehoord terwijl ik van meerdere mensen hoorde dat zij hem al hebben via vodafone. Ik vroeg me dus een beetje af hoe dat dan kan dus besloot om maar even te bellen, bleek dus dat zij hem helemaal niet meer op voorraad hebben en ze ook niet weten wanneer ze hem weer binnen krijgen in de online winkel. Werd me aangeraden om even de dichtstbijzijnde winkel te bellen om te vragen of ze hem daar op voorraad hebben en daar m'n abonnement af te sluiten. Dus ik weer bellen, zegt zo'n computerstem dat je voor zulke vragen naar de winkel moet kunnen komen. Als ze telkens zulke vragen via de telefoon moeten beantwoorden krijgen ze het veeeeeeeel te druk ofzo.... Naja ik ga dr zo wel even heen, zul je natuurlijk zien dat ze hem daar ook niet hebben ofzo..
vieren dat ik niet meer naar school hoef, alleen nog stage (HELAAS)