Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar, ik ben ook heel druk, en daarom wil ik nu iig alvast iets binnen heb, zodat ik, als ik tijd vrij heb vast een beginnetje kan maken.
En we gaan natuurlijk voor een spetterende nieuwe opening!
Hebbe we wat te lezen met de opening

! Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Even wat anders trouwens !!
Ik zat vanmiddag op de fiets, en zat te denken aan het topic.. en dat er ook een nieuwe naam moest komen.. en dit schoot mij te binnen:
''Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan.. Maar echte RSVA-Bokkers blijven bestaan!''
Voor wie dan ook het nieuwe topic gaat starten, misschien een idee
Hadden we niet zoiets een keer? Komt me bekend voor!

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ja I know! Zo vervelend.. Het zit nient in m'n computer maar in m'n mail adres..Echt poedersuiker gewoon..
Maar ik ben van mening dat geweld niks oplost. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen, niet in de wereld en ook niet bij dieren..
Bij mij hielp het om mijn wachtwoord te veranderen..
Melanie_B schreef:Oke ik ben er al vroeg bij.. maar aangezien het altijd laat ingezonden word, hierbij alvast een melding!
Het topic is nog laaang niet vol..Maar, ik ben ook heel druk, en daarom wil ik nu iig alvast iets binnen heb, zodat ik, als ik tijd vrij heb vast een beginnetje kan maken.
En we gaan natuurlijk voor een spetterende nieuwe opening!
Gelieve dit in te sturen:
Boktnaam:
Eigen naam:
Geboortedatum:
Leeftijd:
Eigenpaard:
Hoe ben je bij RSVA terecht gekomen?
Wat vind je het leukste aan RSVA?
In welke les heb je altijd gereden?
Wat is/was jouw favoriete manegepaard?
En daarnaast ook nog een paar leuke foto's, maximaal 5 toesturen, minimaal 2.
Je mag zelf bepalen wat soort foto's, maar minimaal 1 foto moet jijzelf goed op te zien zijn.
En verder ga ik nog wat leuke dingen verzinnen!!
En ohja..
Ik wil graag dat IEDEREEN iets over alle ACTIEVE RSVA leden wat leuks opschrijft.. het hoofd geen heeeel lang bericht te wezen, maar per lid minimaal 3/4 zinnen lijkt me zeker wel een 'vereistte'..
!