Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:Oke, dan moet het wel meevallen hoe eigenwijs Adje is. Bowie was echt een clowntje. Bokken was hij goed in, vooral in galop, niet alle andere paardjes vond hij eten lief, hij kon prima dwars uit galopperen, hij wilde nooit achteraan lopen, op strand liep hij liefst ergens vooraan. Als de rest wegschoot in draf ging Bowie rustig staan plassen, hij liep altijd graag in de zee te stampen. Hij kon super leuk lopen zowel dressuur als springen, als hij er maar zin in had. En het is een prijzenpony met wedstrijden, had 2 van de 3 wedstrijden die ik daar ooit gereden had prijs. Met wedstrijden moest ie ook altijd Bowie zijn, lekker bokken in galop. Lomp was hij ook zeker, je moest goed om alle boompjes heen sturen, in stal probeerde hij je gerust te platten tussen de muur, eten was het belangrijkst. Bowie was ook heel goed in drafjes in plaats van galopperen, dat kon hij gewoon in zelfde tempo als de rest die in galop zat.
Ik denk dat dat wel zo ongeveer mijn ervaringen met Bowie waren.