We zijn na een reis van 14 uur om 23.15u weer thuis aangekomen. Ik heb een super vakantie gehad, wel met veel regen en slecht weer, maar dat mocht de pret niet drukken. 2 weken was veel te kort maar er waren nog maar heel weinig jongeren wat wel weer jammer was. Ik heb er zelfs een vriend aan over gehouden (A) @Marlous; als je nou eens op msn komt leg ik je álles uit! @Britt; ik heb al gekozen en het is Wietse geworden hihi Oh dat klinkt wel een beetje vreemd... Maar je snapt wat ik bedoel toch @Lin; ben net even snel bij de konijnen geweest en ze zien er prima uit! Punky heeft weer wat meer manen gekregen zag ik haha
Ik ging gisteravond hobbelen en t ging zooo goed Zat weer op Gijs, en link is ze minst goede galop en hij wilde zelfs weer n beetje nageven in galop Hoop dat ik sr vanavond weer op mag
ik heb al weer 2x gereden na kamp laura en lotte waren zondag met me mee geweest mn verzorg pony is weer lekker aan gekomen na 3week niet rijden, en wel op t land staan xD
maar het ging nog best wel goed gister, ze heeft nog al veel moeite met ontspannen, inbuigen ect. maat het ging best goed alleen de gallop op de rechter hand niet helemaal want ze was een beetje afgelijd door de reeën in het weiland er naast
_Linn_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-10 13:52
EllaBellaah schreef:
Ik ga lachen als marlous op Sylverster moet en jij op Gijs hihi
Hey Suuskipje en overige kuikens. De hoefsmid heeft het vanmorgen overleefd hoor en is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Ben heeft zich keurig gedragen, vond het wel beetje vreemd en ietsiepietsie eng maar ging op zich goed. De hoefsmid heeft de hoeven niet in 1x netjes kunnen krijgen dus het zal nog keertje moeten volgende week ofzo. Wat een scheet is het toch ook. Net verhuisd, nieuw stekkie, nieuwe mensen, voor 't eerst in z'n leven naar de hoefsmid en hij blijft gewoon superbraaf... Trots op Ben !!!
Oowh wat positief zeg Rijkema! Heb je al foto's van hem gemaakt op ze nieuwe stekkie? Ben ik erg benieuwd naar namelijk!
Wij mogen nooit kiezen of paarden opgeven voor het rijden, helaas....maar als wij mogen kiezen rij je altijd op dezelfde en er zijn ook echt een aantal favorieten op de manege en andere paarden zouden dan minder aan de beurt zijn zegmaar...