mmm ik ga gewoon wel naar stal, ff checke hoe ze loopt, mss ff rijden
Splinter
Geplaatst: 21-07-10 13:20
Werkse nog allemaal! Ik zit in de RR!
cykie
Geplaatst: 21-07-10 13:25
Tav ik ga trouwens niet mee naar het park vanavond als jullie gaan. Ik neem aan dat jullie gelijk na het paarden binnen halen gaan en ik kan er pas rond 6 uur zijn.
Werken?!?!?!?!?! Ik ben mijn spullen aan het pakken om vannacht op vakantie te gaan naar KOS Vind ik heeeeelemaal niet erg Alleen tjelle missen
_Noah
Geplaatst: 21-07-10 15:10
Sjonge jonge wat een mazzelaars hier allemaal. Om deze 3 dagen vrij te zijn met het huwelijk van mijn vriendin heb ik in 5 dagen heel Europa doorgerent en zit nu op dag 6 . Morgen eindelijk vrij!
Lies veel plezier in Kos! Het is hartstikke druk op de vliegvelden want iedereen gaat nu op vakantie dus als je vertraging hebt komt dat niet omdat er iets is met je vliegtuig .
Kimbaie
Geplaatst: 21-07-10 15:45
Cer schreef:
Oh, jij bent zeker weer vrij dan
nee, helaas niet
Daarom vind ik het ook niet eerlijk. Ben op dit moment bij de garage. Maar blijkt gewoon wifi te hebben dus kan gewoon verder internetten op laptopje.
Vandaag een snel rondje park gedaan,Lisanne had haast maar Tjelle ook,die dacht af en toe dat hij bij de ponyrennen zat volgens mij.
Tence kon hem amper bijhouden maar hij deed zijn best.
nikkielvis
Geplaatst: 22-07-10 07:24
Goeiemorgen
Zo nog steeds aan het bijkomen maar ben al een eind op weg. Nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie....
En voor mij is het eigenlijk nog 1 dag want ik reken eigenlijk nooit mijn dag dat ik er al ben mee. Gaat het hier nu ook regenen en onweren., Of is dat weer alleen in het andere deel van NL.