Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Aah echt fijn nadiene dat je weer kan rijden !![]()
Wie had merina nou in de tussentijd verzorgt ?
Ik kan begrijpen dat je het nu spannend vind om er op te gaan !
Maar je heb alle tijd van de wereld dus je hoefd niet te haasten !

Broccoli schreef:Annie_ schreef:Aah echt fijn nadiene dat je weer kan rijden !![]()
Wie had merina nou in de tussentijd verzorgt ?
Ik kan begrijpen dat je het nu spannend vind om er op te gaan !
Maar je heb alle tijd van de wereld dus je hoefd niet te haasten !
Sandra en Linda hebben haar twee weken gedaan en daarna heb ik haar naar huis gehaald. Heeft ze op 't land gestaan.
Ben echt nerveus voor zometeen, jeetje
! Broccoli schreef:Nala26 schreef:ow ik weet wel wie ze bedoelt met dr man hoor....maar ook die rijke celeb ken mijn pony niet kopen!
Owh hahaha *dom*.
Annie_ schreef:Ik heb gister trouwens ook mee gedaan in de springles
met een ander paardje van stal . Ging echt leuk was de 3 de keer ofzo dat ze echt ging springen. Maar ze is er maar 2 keer langs gerend en de rest sprong ze alles.
Soms met 4 benen tegelijk de lucht in
Ik vindt het trouwens echt echt knap dat sommegie mensen hoog kunnen springen met een dressuur zadel! Ik moest echt heel erg wennen. En vindt het ook moeilijk om goed mee tegeven met een dressuur zadel als je paard hoog of plotseling springt
Melanie_B schreef:Iewl anna heb je gesprongen met een dressuurzadel?
Gastie!Dat vind ik altijd zó erg! Ik spring ook echt nooit met
dressuurzadelBah!
Had je geen vzh?
Wel knap van je trouwens

) Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:Ik heb gister trouwens ook mee gedaan in de springles
met een ander paardje van stal . Ging echt leuk was de 3 de keer ofzo dat ze echt ging springen. Maar ze is er maar 2 keer langs gerend en de rest sprong ze alles.
Soms met 4 benen tegelijk de lucht in
Ik vindt het trouwens echt echt knap dat sommegie mensen hoog kunnen springen met een dressuur zadel! Ik moest echt heel erg wennen. En vindt het ook moeilijk om goed mee tegeven met een dressuur zadel als je paard hoog of plotseling springt
Met wie heb je gesprongen dan? Daarom was je gisteren op stal.. :p
Het wordt vanmiddag en vanavond weer van dat take weer las ik net in de krant..
Melanie_B schreef:Iewl anna heb je gesprongen met een dressuurzadel?
Gastie!Dat vind ik altijd zó erg! Ik spring ook echt nooit met
dressuurzadelBah!
Had je geen vzh?
Wel knap van je trouwens