ciska
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vandaag weer lekker gereden! Alleen hij was eens actief (wow raar hoor voor durk
) en hij is gevallen, want die sukkel let in galop niet op waar hij zijn voeten zet dus ik gleed met hem uit en viel eraf. Gelukkig geen pijn ofzoiets. Lief paardje bleef daarna gewoon staan. Daarna kwam er zo'n meisje en haar moeder ook erna die in de rij huizen woonde naast het veldje waar we stonden, dus meisje mijn cap op en die mocht er even op stappen (mocht ook van de moeder hoor) Maar dat was haar grote droom omdat ze eigelijk allergisch voor paarden was, echt leuk om dat te zien. (het mocht trouwens ook van dat meisje dat hem al 3 jaar verzorgt dus
)
Ga voorlopig echt nog niet op mezelf wonen!! Gelukkig zijn papie en mamie morgen weer terug, kunnen die 't weer doen hihi. 
Had zonder sporen gereden, omdat ik met sporen een beetje terughoudend ben waardoor ik m niet goed naar voren kan rijden. Dus nu zonder gegaan en m flink nr voren gereden en toen ging het echt gooeeehoeeed. 
_Lisanne schreef:Leuke foto's Angela! Oh nu al gevallen? Das niet de bedoeling he hahaha.
Pff.. ik ben doodop man, dat huishouden vreet me op.Ga voorlopig echt nog niet op mezelf wonen!! Gelukkig zijn papie en mamie morgen weer terug, kunnen die 't weer doen hihi.
Vanmiddag Koos gereden en hij ging echt gooeeedd.Had zonder sporen gereden, omdat ik met sporen een beetje terughoudend ben waardoor ik m niet goed naar voren kan rijden. Dus nu zonder gegaan en m flink nr voren gereden en toen ging het echt gooeeehoeeed.
Morgen heeftie lekker 'n dagje vrij!
) maar soms doet ie het ook rechtuit. Leuk dat het goed ging met Koos
Ja zonder sporen kunnen ze ook goed reageren idd
(2 passen
) _Lisanne schreef:Oh lekker is dat.
Vind dat echt heel raar altijd, dat ze aan het begin van het jaar meteen heel veel maak of leer werk mee geven. Mogen we ff rustig beginnen?

ben school nu al zat
_Irene11_ schreef:Ik zou zeggen: Ga snel, want voor je het weet is het op
kwaliteit is wel redelijk
voor die prijs haha 
xFioon schreef:nieuwe logo al gezien?
vind de oude leuker...

_Undercover schreef:

_Undercover schreef:Toch maar even voor de zekerheid naar de dokter.
En nee ik ben niet zwanger

)