Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ushi ziet er wel angstig uit zeg....

Emmaa_ schreef:Heeft ze M gelopen??
Ja tuurlijk kan je morgen ff langskomen Melis
Ga morgen denk ik wat eerder naar de manege

Sorry dat ze pas zo laat kwamen, moet echt meer gaan opschieten met het bewerken van foto's....
! 

Lief kind
Helemaal gek van Grava, nu mocht ze er niet eens op rijden

Emmaa_ schreef:Als je op tijd sms't kan ik wel even naar de bushalte komen lopen?
Woon er toch vlakbij!
Moet je even uitstappen bij de Meenten en 10 minuten wachten op de volgende bus, maar dan wacht ik ook wel even
Wat vond je trouwens van de foto's van Sammie Jane?Sorry dat ze pas zo laat kwamen, moet echt meer gaan opschieten met het bewerken van foto's....

Astor schreef:Thanks thanks
Elja misschien wat voor jou? Hilde_ @ [EA-TK-AP] HKM Borsttuig met martingaal met strassstenen, nieuw!

Emmaa_ schreef:Agoshh, m'n zusje kwam net naar me toe in tranen. 'Emma Lisa zegt dat Grava ingeslapen is'. 'Dat klopt, maar ik denk niet dat ze ingeslapen is hoor'. 'IS ZE NAAR DE SLACHT GEBRACHT?!'. 'Ja dat doen ze meestal wel ja. Maar ik weet het niet zeker hoor. Misschien vonden ze haar wel zo lief dat ze haar ingeslapen hebben' . Heb maar iets gezegd anders kon ze niet slapenLief kind
Helemaal gek van Grava, nu mocht ze er niet eens op rijden
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Als je op tijd sms't kan ik wel even naar de bushalte komen lopen?
Woon er toch vlakbij!
Moet je even uitstappen bij de Meenten en 10 minuten wachten op de volgende bus, maar dan wacht ik ook wel even
Wat vond je trouwens van de foto's van Sammie Jane?Sorry dat ze pas zo laat kwamen, moet echt meer gaan opschieten met het bewerken van foto's....
Vond ze leuk hoor Em!
Maar niet echt heel bijzonder!
Quaa technisch enzo had meer van je verwacht!
Maar voor mij hebben ze veel waarde hoor!
Maar dat ze voor jou veel waarde hebben, daar doe ik het voor!