Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Anna wil graag reactie (zit nu naast me)
Op mijn reactie is ook niet gereageerd hoor. alleen samantha ging er volgens mij op in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Anna wil graag reactie (zit nu naast me)
Melanie_B schreef:Hoe en wat is nu de planning voor Horse event dan?
Annie_ schreef:Maar mijn mening over het hele gedoe..(sorry als je me zinnnen
niet snapt heb er vaak last van dat ik wat er in me hoofd zit niet kan verwoorden)
Ik denk dat het zowiezo lastig word om met een grote groep,
kaartjes, auto en wat we allemaal willen zien te regelen het met elkaar over eens te zijn.
Daarom denk ik dat het leuker is om telefoon nummers uit te wisselen en ergens op het event af te spreken.
Toch iedereen zijn eigen ding en 'groepjes'.
Er is een bokt lounge dus lijkt me echt leuk om daar elkaar allemaal te ontmoeten (iets te drinken ofzo) en daan met ze allen naar iets gaan kijken. En dan zien we wel of we nog als grote groep gaan of weer splitsen.
Dan hebben we toch iets met zijn alle gedaan en ook weer apart.
En hoe de rest gaat zien we wel.
Ik denk dat dit toch iets te veel plannen van te voren was of zo iets ik weet niet waar het mis ging.
Maar dit lijkt mij een leuke oplossing voor iedereen.
Mij zelf maakt het helemaal niks uit als het maar gezellig is toch!

Astor schreef:Goede middag,
Jane: Leuke foto hoor van A'dam, enne waar heb je die shades bril vandaan?
Het liefst wil ik er 1 met alleen maar shades en zonder glas, die zijn hip maar die van jou is ook vet.
Vandaag weer naar school maar het is gewoon een hele andere sfeer als op mijn oude school. En ook andere mensen die ik helemaal niet ken, ze zijn wel aardig hoor daar niet van. En ik heb gewoon bijna de hele tijd steeds in de aula gezeten omdat we al weg mochten. Lekker toch als je eerder weg mag maar er is daar gewoon niks te doen op die school ik vind het zo saai.... en voel me er gewoon niet echt thuis
Het liefst wil ik er 1 met alleen maar shades en zonder glas, die zijn hip maar die van jou is ook vet.
Vandaag weer naar school maar het is gewoon een hele andere sfeer als op mijn oude school. En ook andere mensen die ik helemaal niet ken, ze zijn wel aardig hoor daar niet van. En ik heb gewoon bijna de hele tijd steeds in de aula gezeten omdat we al weg mochten. Lekker toch als je eerder weg mag maar er is daar gewoon niks te doen op die school ik vind het zo saai.... en voel me er gewoon niet echt thuis
!Astor schreef:Jewel, gelukkig heb ik twee meiden Manon dus en Nikki waar ik de hele tijd mee om ga.
Maar het is gewoon zo saai daar... en we doen echt niks nuttigs.
En de hele tijd maar wachten en wachten en luisteren en weet ik veel allemaal.
Ik ben nu echt kapot, van het niks doen....

Snap het wel hoor dat je nu zoiets hebt van: bleeh, maar probeer het nog even af te wachten!
! 
WAT een gezelligheid.
! Ahtnamas schreef:Ik dacht dat Lisette mee deed?