Zoo Zooo , wat ene lange maar super gezellige dag

!
Ik zat op .. duncan ofzo

?
Moest al eerste en ook nog voorop. maar daar dacht hij/zij anders over. Beetje als victor, was bang voor het juryhok en alle geluiden.
Dusss

toen wilden we net beginne maar hij begon te protesteren en wou niet voorop. Ik zeg: Jongens, dit gaat gaat. Dan verpest ik de hele proef. Kan niet iemand anders voorop, want dit gaat echt niet..
Dus dat mens leest gewoon verder. Maar gelukkig zei de jury dat iemand anders voorop moest gaan. Maarjah meneer schrok nog steeds bij het juryhok en wou niet recht lopen. Het was echt zo'n ieliepielie pony'tje , met een elastiek waardoor die super lelijk ging lopen
En je raad het all... kirsten was op haar beste humeur hierdoor
ik was ook door al dat gedoe de hele kluts kwijt en vergat steeds wat ze zei. Gelukkig reed er iemand voorop, maarjah die was zoo sloom dat ik helemaal in die kont reed.
Ik was dus best teleurgesteld, want dan verwacht ik eindelijk is een ander paardje dat ik mee rkan vertrouwen , krijg ik dit weer.
Maar heel raar, iedereen vond dat ik er netjes op zat
Terwijl ik echt supeeeer lage punten had, dus waarsch. hadden ze geen begrip hiervoor dat je houding niet optimaal is met zo'n beest en in combinatie met mijn ietssssssieeeeee pietssieeee te grote mond

Maarjah moest ik er eerst afpleuren voordat ze dachten: gohhh laten we hem toch maar achter een andere laten lopen.
Dusssss kirsten nam het heft in eigen handen en deed weer is haar mond open

Terecht want dit pik ik (denk ook anderee mensen) niet.