LIQUITA schreef:Maar ga nu m'n bedje opzoeken, welterusten![]()
![]()
.
Jij gaat vast heeeeeeel lekker slapen.
lekker en tot Bokt
maar weer. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Maar ga nu m'n bedje opzoeken, welterusten![]()
![]()
.
lekker en tot Bokt
maar weer. 

meelen schreef:Ik ga eigenlijk ook zo maar. Mag fijn de hele week een wijk erbij nemen. (collega's te kort)

Yinari schreef:Hey wat leuk Smuidra, wat voor kleur heeft ie?
Xan, ook van mijn kant uit van harte met je nieuwe gezinslid. Snel en dichtbij huis een paard vinden waar je helemaal verliefd op bent, goed gedaan![]()
.
!!! xan schreef:Weet iemand een leuk/goede site waar je afstammelingen enzo op na kunt kijken ???
smuidra schreef:TOPPIEYinari schreef:Hey wat leuk Smuidra, wat voor kleur heeft ie?
Xan, ook van mijn kant uit van harte met je nieuwe gezinslid. Snel en dichtbij huis een paard vinden waar je helemaal verliefd op bent, goed gedaan![]()
Hij is donker blauw![]()
![]()
![]()
. 

meelen schreef:Potverdikkie Winnitou, da's even schrikken.
Maar idd. zoals LIQUITA al zei, is het goed afgelopen.
smuidra schreef:meelen schreef:Potverdikkie Winnitou, da's even schrikken.
Maar idd. zoals LIQUITA al zei, is het goed afgelopen.
Ja suffie je moet een trap niet afvallen je moet er af lopen. Gelukkig is alles goed afgelopen.
Wel gezellig als je daar kan internetten, het is hier maar een saaie boel. Komen we nooit door al die bladzijden heen...
Ik heb zelf een nieuwe computer, m'n laptop is er meteen mee gestopt en hopelijk krijgen we hem nog aan de praat. Moet nog wennen aan dit ding. Moet alles weer opnieuw uitvinden... Krijg nog geen foto's gestuurd naar Bokt... Maar jullie weten allemaal wel hoe een Ford K eruitziet.
En vanavond staat hij bij manege Veldt...
zal dan ff kijken als ik er nog ben meelen schreef:ATE.
Alle tegels nu binnen?
Was wel ff zweten cker?
LIQUITA schreef:Ja, heel blij...was een leuke wedstrijd!!! Op naar vrijdag.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja, heel blij...was een leuke wedstrijd!!! Op naar vrijdag.
ja gezellig heb een cd van hazes van me werk gekregen zal die mee nemen kunnen we mee brullen![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:
ja gezellig heb een cd van hazes van me werk gekregen zal die mee nemen kunnen we mee brullen![]()
GEZELLIE

)xan schreef:Nog even een foto van Joline op NoNo

meelen schreef:Leuk Xanono ()
Echt een leuk paardje hoor.
Yinari schreef:Volgens mij kun jij best zingen Ate (even serieus). Dat denk ik bij jou in ieder geval wel meteen. Kun je niet eens een Demo geven, kunnen we het zelf beoordelen![]()
mischien met kamp als ik heeeeeeeel veeeel gedronken heb xan schreef:meelen schreef:Leuk Xanono ()
Echt een leuk paardje hoor.
Dank je, leuke naam heb je voor me bedacht![]()
NoNo is al in gebruik, baal ik een beetje van. Moet nog iets anders bedenken.

ATE schreef:ziet er erg leuk uit xan heel ontspannen zie haar nog op lotje toen vond ze alles eng en nu rijd ze op zon groot paard tijden veranderen he kleine meisjes worden groot