Zal hier ook nog even mijn 'dilemma' voorleggen.
Vanaf 24 december tot ergens half januari heb ik vakantie omdat de Hostellerie dicht is. Nu woon ik eigenlijk alleen op Schouwen vanwege mijn werk en daarom staat Ronan hier ook. (eerlijk is eerlijk had hem liever op Walcheren gehad...)
Heb hier wel een kamertje maar slaap hier, douche hier, maar verder eigenlijk ook niet. Heb geen mogelijkheid om te koken bijvoorbeeld.
Mijn dilemma dus, wat te doen in die 3 weken... Zijn nu een moeder en dochter die Roon 1/2 dagen in de week willen gaan doen, maar ook die kunnen in de kerstvakantie niet, dus dan vallen er al 2 weken af.
Vanzelfsprekend zou ik in mijn vakantie bij mijn ouders logeren en af en toe een dagje weg willen. Ook vanwege de feestdagen die daar allemaal in vallen.
Heb uitgerekend als ik iedere dag van Vlissingen naar Kerkwerve moet met het OV en mijn fiets ben ik 5 uur aan het reizen en ben ik na 3 weken bijna 300 euro armer, alleen aan het OV.
Dusss, drama... Een vakantieadresje zoeken voor Ronan? Lijkt me ook niet echt makkelijk te vinden in de winter.
Probeer nu aan het email adres te komen van een kennis van mij die een paar stallen heeft, maar goed misschien dat hij ze vol heeft staan, is even afwachten dus. Verder al wel dingen gehoord van ' ik regel wat voor je'. Maar dat zijn niet de omstandigheden die ik nu heb en aangezien die nu met dekentje op stal staat wil ik dat ook zo houden. Is ook niet echt wat met die pony te gaan zeulen..
Aan de andere kant, op Walcheren, als ik niet kan, wilt mijn mama wel gaan bijvoorbeeld. En ben bij Vlissingen heeel dicht bij het strand..
En nog een punt, geen trailer, en weet niet of mijn papa trailer mag rijden.. Maar goed dat is een volgend punt. Eerst maar een goed regelen voor punt 1... Vind het wel lastig hoor.
Dus als jullie nog ideeën hebben.
Laatst bijgewerkt door _Marjon_ op 06-11-09 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt