ATE schreef:ja hij is meteen gekocht en kruizing fries kwnp hij heet boyt is een poepie ga hem samen met liquita 4 weken verzorgen
heej heej ik ook!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:ja hij is meteen gekocht en kruizing fries kwnp hij heet boyt is een poepie ga hem samen met liquita 4 weken verzorgen
meelen schreef:Heeft niemand Tornado gisteren voorbij zien gaan? Hij schijnt ontsnapt te zijn van het land,( zal hij de smaak van het springen te pakken hebben????) en stond bij z'n stal in de buurt. Marjolein (van Arnold) heeft hem in z'n stal gezet. Wat een doerak hé?!
@LIQUITA...... waar blijven die foto's nou?
Iris_ schreef:ATE schreef:ja hij is meteen gekocht en kruizing fries kwnp hij heet boyt is een poepie ga hem samen met liquita 4 weken verzorgen
heej heej ik ook!!
ATE schreef:Iris_ schreef:heej heej ik ook!!
jaja jij ook

ATE schreef:meelen schreef:Heeft niemand Tornado gisteren voorbij zien gaan? Hij schijnt ontsnapt te zijn van het land,( zal hij de smaak van het springen te pakken hebben????) en stond bij z'n stal in de buurt. Marjolein (van Arnold) heeft hem in z'n stal gezet. Wat een doerak hé?!
@LIQUITA...... waar blijven die foto's nou?
stond hij niet toevallig bij mijn pony s????? die waren hem ook gepeerd haaaahha

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:Ik was nog even snel een foutje aan het veranderen...dus het kan kloppen dat je niks zag.
meelen schreef:LIQUITA schreef:
Ik zie niks.

[/quote]meelen schreef:
[/quote]
ATE schreef:liquita kun je me via de mail ook de foto s sturen ???

te copieëren. LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita kun je me via de mail ook de foto s sturen ???
Je kunt ze van de site afhalen door met muispijl op foto te gaan staan en dan kies je voor "opslaan als: en dan zet je ze in een mapje. Anders moet ik alle foto's nog een keer gaan verkleinen.
meelen schreef:ATE ben je thuis vanaaf, of op de manege?

meelen schreef:Ook goed hoor, als het jou uitkomt.
PM ff je adres en de tijd dan.

ATE schreef:meelen schreef:Ook goed hoor, als het jou uitkomt.
bedoel je om naar mij toe te komen ?????
ATE schreef:meelen schreef:Ook goed hoor, als het jou uitkomt.
bedoel je om naar mij toe te komen ?????
meelen schreef:Ja, voor je PC toch en je dvd-recorder.