Kan je dan wel naar school?
Nou Succes van ons
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).

_Fieke schreef:Jantine_ schreef:17-Jarige jongen uit Hoofddorp met een mes in zijn rug gestoken
Hoofddorp - In een broodjeszaak aan het Marktplein in Hoofddorp is maandagmiddag rond 15.45 uur een 17-jarige jongen uit Hoofddorp met een mes in zijn rug gestoken. Het slachtoffer is voor behandeling naar een ziekenhuis gebracht.
Het is nog niet duidelijk hoe ernstig zijn verwondingen zijn. Door de politie is een jongen uit Hoofddorp aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de steekpartij. De aanleiding is nog niet duidelijk, dit wordt onderzocht. De politie verwacht meer verdachten te kunnen aanhouden.
Fieke ik denk dat je hem wel kent. Davey.
Is een jongen van school, die ik aardig goed ken.
Vreselijk zeg.
Jezus!
Wat erg!!!

_Fieke schreef:Gaap!
Ik ben er ook weer.
Rijk is begonnen op haar nieuwe job vandaag toch? En en hoe was de eerste dag?
Talida schreef:die is helemaal gaar man na zo'n 1e dag, dan komt er zoveel info op je af!

_Rijkie_ schreef:Talida schreef:die is helemaal gaar man na zo'n 1e dag, dan komt er zoveel info op je af!
Nee viel wel mee
Heb al eens eerder voor een VW dealer gewerkt, ben dus bekend met de systemen en ik ken al een aantal mensen die er werken
(ben pas om half 11 terug op stal)
kohtje schreef:Goedemorgen, Ga zo met 7 kittens naar de dierenarts voor hun eerste prikje!
Even de nieuwe eigenaar gebeld maar die vond het geen probleem.