Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Maar in het echt is ze niet heel klein hoor.. Ehm... denk een kai ongeveer, miss tarzan.. Ze lijkt op foto in ieder geval wat kleiner dan ze in het echt is.
schrok al
Dan past het wel.
Kan de vloer eindelijk weer zien
Lied schreef:@Hatsikidildo:
Op de Blinkert bij Meta? Wat is dat? Je bedoelt dat je gewoon bij de Blinkert in Ballum gaat werken? Wanneer ga je dat doen?
Ik werk bij Le Cheval, ook in BallumEn ik ga in de zomervakantie er weer heen
Lekker 5 weken op Ameland!!
![]()
wat leuk zeg dat jullie daar gaan werken
.
?
. Lied schreef:Nu ben ik moe... Vanochtend gewerktGa zometeen lekker heeeelemaaaal niks doen
@Kiet en Juul: Woehoeeeeee volgende week naar Divoza!!!Je hoeft dus niet te werken kiet?
Ik wil ook een bodywarmer!!!!!Oweee als ik terug kom zonder bodywarmer!!!
En misschien ook weer een broek
![]()
Maare.. over rijden, maakt mij niet uit wie rijd. Ik mag de auto wel mee.. Moeten maar even kijken. Ook hoe het dan met je oog is Kiet!
En over komende vrijdag: Ik kan de auto mee krijgen, dus ik ga wel rijden. Kiet, als je toch wel wilt kan je ook gewoon mee. Is ook maar beter dat je dan niet rijdZetten we je daar op een stoeltje neer
Haha.. Maar ik help Juul wel met voeren
Ik ben 2 uur bij jou Juul!!
Ooooooh, moet je nog tot morgen wachten op je schoenen Juul!! Ben benieuwd![]()
@Sence: jammer dat het weer minder gaat, maar dat is vast ook maar evenJe hebt altijd mindere momenten
Maarja.. het zou wel door de les kunnen komen.. Was Kai te gespannen ofzo??
HatsikiDildo schreef:Ja ja!!
Meta is een persoon hahawat leuk zeg dat jullie daar gaan werken
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij Le Cheval gereden.
Ik ben er weleens geweest omdat iemand die op de manege staat met zijn paard die daar in de zomer weleens stalt en daar gaat rijden.
Maar leuk zeg bevalt het een beetje op Le Cheval?
Dit wordt mijn eerste keer dat ik bij de Blinkert ga werken ik rij in de zomer altijd bij de Blinkert.
En ga ook lekker in de zomervakantie weer werken
Er worden inderdaad wel eens paarden daar gestalt van vakantiegangers 
.
.
eerst was ik helemaal weg van Desty een tinker (nu nog steeds hoor) maar die heeft daarna 2 keer een veulen gehad dus heb ik er 2 zomers niet op kunnen rijden dus heb ik wat andere geprobeerd en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de snelle Yorke ook een tinker
hele lieve beestjes zijn het en supersnel ook haha.
Ben benieuwd naar de foto's... en de veulens zijn zooo lief ook! Heb nu al zin in volgende week! Divoza here we come!! Lied schreef:
Dit is Jutta!!
(Het zijn alleen niet de meest mooie foto's)
Rl_PrincEsS schreef:Is Stark de haflinger er nog en Knelis de fjord?
Ik werk nu bij Le Cheval en rij altijd op Max en Knelis!!! Knelis is een eeeeechte fjord
Maar ga in de zomervakantie lekker er weer heen
HatsikiDildo schreef:Haha ja het is echt super daar, ik rij daar volgens mij sinds ik begon met rijden.
Ze nemen soms wel hele grote groepen mee ja, maar we gaan soms zo hard dat is echt geweldig gewoon.
Ik rij daar zo vaak mogelijk op dezelfdeeerst was ik helemaal weg van Desty een tinker (nu nog steeds hoor) maar die heeft daarna 2 keer een veulen gehad dus heb ik er 2 zomers niet op kunnen rijden dus heb ik wat andere geprobeerd en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de snelle Yorke ook een tinker
hele lieve beestjes zijn het en supersnel ook haha.
(En nog steeds trouwens, he Juul
) Haha.. maar daar werk ik dus niet.. JuuLePuuL schreef:Zoooo, was gezellig he Lied vanmiddag?? Jammer dat het rijden zo slecht ging... maar Black is wel door de test gekomen he?Ben benieuwd naar de foto's... en de veulens zijn zooo lief ook! Heb nu al zin in volgende week! Divoza here we come!!
@haitsikidildo: ga je daar ook buitenritten begeleiden dan? Heb je je ruiterbewijs?
Jammer dat hij wat uit zn hum was... Maar het is een vet leuke pony!! Ik zal maandag de fotos erop zetten
Allemaal leuke dingen kopen!!

JuuLePuuL schreef:Zoooo, was gezellig he Lied vanmiddag?? Jammer dat het rijden zo slecht ging... maar Black is wel door de test gekomen he?Ben benieuwd naar de foto's... en de veulens zijn zooo lief ook! Heb nu al zin in volgende week! Divoza here we come!!
@haitsikidildo: ga je daar ook buitenritten begeleiden dan? Heb je je ruiterbewijs?
.
.
.
. HatsikiDildo schreef:Nee dit keer nog niet, dit wordt de eerste keer dat ik daar ga werken en de meeste die er als eerste keer gaan werken beginnen gewoon met poep scheppen grond aanvegen en dat soort dingen.
Het zou best zo eens kunnen zijn dat als er grote groepen zijn dat ze die opsplisten en meer begeleiders nodig hebben en begeleiders nodig hebben om achteraan te rijden, dat zou ik dan wel weer kunnen doen.
@ Lied,
Meestal als ze met grote groepen zijn dan splitsen ze die op, zodat er dus geen grote kans is dat de paarden elkaar opjutten.
Ze delen de rij altijd altijd wel zo'n beetje in dat de paarden die op dat moment niet met elkaar kunnen niet achter elkaar lopen of dat als paarden elkaar helemaal niet mogen helemaal niet bij elkaar in de buurt komen, ze proberen ook altijd de groepen zo klein mogelijk te houden en de paarden de meeste paarden kunnen daar wel goed met elkaar overweg.
Hopen dan maar dat je ook eens mee mag rijden

Eind juni nog maar een keer en dan ga ik echt LOS in Divoza