Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:01

Zal even kieken Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:11

geen gevonden.. Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:12

Jammer, hehe Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:12

Ik zal even fotos van Jutta plaatsen! Uploaden wil alleen niet echt :S

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:14

Ja! Ben benieuwd!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:22

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Jutta!!

(Het zijn alleen niet de meest mooie foto's Tong uitsteken )

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:25

Leuk paardje, maar wat een kleintje! Margo is echt best wel groot!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:27

Mmm... ze lijkt wel klein op de foto Tong uitsteken Maar in het echt is ze niet heel klein hoor.. Ehm... denk een kai ongeveer, miss tarzan.. Ze lijkt op foto in ieder geval wat kleiner dan ze in het echt is.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:29

Ik ga nu lekker tv kijken... Ajuuuuus

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:29

Owh gelukkig Haha! schrok al Knipoog Dan past het wel.
Nou ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.. Maar ga nu even tv kijken.

Mijn kamer is trouwens weer toegankelijk Haha! Kan de vloer eindelijk weer zien Tong uitsteken

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:43

Lied schreef:
@Hatsikidildo:

Op de Blinkert bij Meta? Wat is dat? Je bedoelt dat je gewoon bij de Blinkert in Ballum gaat werken? Wanneer ga je dat doen? Haha!

Ik werk bij Le Cheval, ook in Ballum Lachen En ik ga in de zomervakantie er weer heen Haha! Lekker 5 weken op Ameland!! Haha! Haha!

Ja ja!!
Meta is een persoon haha Tong uitsteken wat leuk zeg dat jullie daar gaan werken
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij Le Cheval gereden Clown.
Ik ben er weleens geweest omdat iemand die op de manege staat met zijn paard die daar in de zomer weleens stalt en daar gaat rijden.
Maar leuk zeg bevalt het een beetje op Le Cheval Haha!?
Dit wordt mijn eerste keer dat ik bij de Blinkert ga werken ik rij in de zomer altijd bij de Blinkert Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:44

Lied schreef:
Nu ben ik moe... Vanochtend gewerkt Tong uitsteken Ga zometeen lekker heeeelemaaaal niks doen Haha!

@Kiet en Juul: Woehoeeeeee volgende week naar Divoza!!! Haha! Je hoeft dus niet te werken kiet?
Ik wil ook een bodywarmer!!!!! Haha! Oweee als ik terug kom zonder bodywarmer!!! Tong uitsteken En misschien ook weer een broek Tong uitsteken
Maare.. over rijden, maakt mij niet uit wie rijd. Ik mag de auto wel mee.. Moeten maar even kijken. Ook hoe het dan met je oog is Kiet!

En over komende vrijdag: Ik kan de auto mee krijgen, dus ik ga wel rijden. Kiet, als je toch wel wilt kan je ook gewoon mee. Is ook maar beter dat je dan niet rijd Tong uitsteken Zetten we je daar op een stoeltje neer Tong uitsteken Haha.. Maar ik help Juul wel met voeren Lachen Ik ben 2 uur bij jou Juul!!

Ooooooh, moet je nog tot morgen wachten op je schoenen Juul!! Ben benieuwd Haha!

@Sence: jammer dat het weer minder gaat, maar dat is vast ook maar even Lachen Je hebt altijd mindere momenten Lachen Maarja.. het zou wel door de les kunnen komen.. Was Kai te gespannen ofzo??

Hij was meer gespannen als normaal ja, en ineens was alles in de bak weer eng. Maar ik zelf zat ook net in de ''rode feestdagen'', dus zelf had ik er ook niet super veel zin in. Kwam denk ik dus ook voor een deel door mij zelf.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:19

HatsikiDildo schreef:
Ja ja!!
Meta is een persoon haha Tong uitsteken wat leuk zeg dat jullie daar gaan werken
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij Le Cheval gereden Clown.
Ik ben er weleens geweest omdat iemand die op de manege staat met zijn paard die daar in de zomer weleens stalt en daar gaat rijden.
Maar leuk zeg bevalt het een beetje op Le Cheval Haha!?
Dit wordt mijn eerste keer dat ik bij de Blinkert ga werken ik rij in de zomer altijd bij de Blinkert Haha!.

Wat leuk! Je gaat in de zomervakantie daar werken?
Le Cheval is echt super!! Hele leuke mensen Haha! En ga ook lekker in de zomervakantie weer werken Haha! Er worden inderdaad wel eens paarden daar gestalt van vakantiegangers Lachen
Ik heb ook nog nooit bij de Blinkert gereden hoor... Ik vind alleen dat ze soms wel heeeele grote groepen meenemen... Dat zou ik zelf wel minder leuk vinden om te begeleiden... maar ze hebben wel hele mooie paardjes er tussen zitten Haha!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:32

Haha ja het is echt super daar, ik rij daar volgens mij sinds ik begon met rijden Tong uitsteken.
Ze nemen soms wel hele grote groepen mee ja, maar we gaan soms zo hard dat is echt geweldig gewoon Haha!.
Ik rij daar zo vaak mogelijk op dezelfde Tong uitsteken eerst was ik helemaal weg van Desty een tinker (nu nog steeds hoor) maar die heeft daarna 2 keer een veulen gehad dus heb ik er 2 zomers niet op kunnen rijden dus heb ik wat andere geprobeerd en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de snelle Yorke ook een tinker Haha! hele lieve beestjes zijn het en supersnel ook haha.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:30

Zoooo, was gezellig he Lied vanmiddag?? Jammer dat het rijden zo slecht ging... maar Black is wel door de test gekomen he? Tong uitsteken Ben benieuwd naar de foto's... en de veulens zijn zooo lief ook! Heb nu al zin in volgende week! Divoza here we come!!

@haitsikidildo: ga je daar ook buitenritten begeleiden dan? Heb je je ruiterbewijs?

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:09

Lied schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Jutta!!

(Het zijn alleen niet de meest mooie foto's Tong uitsteken )

He wat grappig dat is bij Le Cheval op Ameland. Daar reed ik vroeger altijd toen ik klein was Haha!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:09

Is Stark de haflinger er nog en Knelis de fjord?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:15

Rl_PrincEsS schreef:
Is Stark de haflinger er nog en Knelis de fjord?

Natuuuuurlijk zijn Stark en Knelis er nog!!!! Haha! Ik werk nu bij Le Cheval en rij altijd op Max en Knelis!!! Knelis is een eeeeechte fjord Knipoog Maar ga in de zomervakantie lekker er weer heen Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:17

HatsikiDildo schreef:
Haha ja het is echt super daar, ik rij daar volgens mij sinds ik begon met rijden Tong uitsteken.
Ze nemen soms wel hele grote groepen mee ja, maar we gaan soms zo hard dat is echt geweldig gewoon Haha!.
Ik rij daar zo vaak mogelijk op dezelfde Tong uitsteken eerst was ik helemaal weg van Desty een tinker (nu nog steeds hoor) maar die heeft daarna 2 keer een veulen gehad dus heb ik er 2 zomers niet op kunnen rijden dus heb ik wat andere geprobeerd en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de snelle Yorke ook een tinker Haha! hele lieve beestjes zijn het en supersnel ook haha.

Leuk joh! Ik reed vroeger altijd op Vlieland Tong uitsteken (En nog steeds trouwens, he Juul Tong uitsteken ) Haha.. maar daar werk ik dus niet..

Het is wel vet als je heeeel hard gaat op het strand, maar met zulke grote groepen vind ik dat best link... Die paarden jutten elkaar ook op en als er mensen op het strand zijn... :S Maar jullie nemen altijd wel veel begeleiders mee toch?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:19

JuuLePuuL schreef:
Zoooo, was gezellig he Lied vanmiddag?? Jammer dat het rijden zo slecht ging... maar Black is wel door de test gekomen he? Tong uitsteken Ben benieuwd naar de foto's... en de veulens zijn zooo lief ook! Heb nu al zin in volgende week! Divoza here we come!!

@haitsikidildo: ga je daar ook buitenritten begeleiden dan? Heb je je ruiterbewijs?

Jaaaaa, het was vet leuk gister!! Lekker zonnetje, en Black geaait Haha! Jammer dat hij wat uit zn hum was... Maar het is een vet leuke pony!! Ik zal maandag de fotos erop zetten Lachen

En ik heb ook zoooooon zin in Divoza!!! Haha! Allemaal leuke dingen kopen!! Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:30

Hahaha, veel plezier bij Divoza! Lupi en ik gaan zo als het nu staat de 1ste van juni... Ik ben benieuwd!

Morgen weer naar de Hoeve! Heb er wel zin in zeg, iedereen weer zien en afspraken maken over werken Haha!

Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:51

JuuLePuuL schreef:

Nee dit keer nog niet, dit wordt de eerste keer dat ik daar ga werken en de meeste die er als eerste keer gaan werken beginnen gewoon met poep scheppen grond aanvegen en dat soort dingen Knipoog.
Het zou best zo eens kunnen zijn dat als er grote groepen zijn dat ze die opsplisten en meer begeleiders nodig hebben en begeleiders nodig hebben om achteraan te rijden, dat zou ik dan wel weer kunnen doen Tong uitsteken.

@ Lied,

Meestal als ze met grote groepen zijn dan splitsen ze die op, zodat er dus geen grote kans is dat de paarden elkaar opjutten Tong uitsteken.
Ze delen de rij altijd altijd wel zo'n beetje in dat de paarden die op dat moment niet met elkaar kunnen niet achter elkaar lopen of dat als paarden elkaar helemaal niet mogen helemaal niet bij elkaar in de buurt komen, ze proberen ook altijd de groepen zo klein mogelijk te houden en de paarden de meeste paarden kunnen daar wel goed met elkaar overweg Knipoog.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:22

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:21

HatsikiDildo schreef:
Nee dit keer nog niet, dit wordt de eerste keer dat ik daar ga werken en de meeste die er als eerste keer gaan werken beginnen gewoon met poep scheppen grond aanvegen en dat soort dingen Knipoog.
Het zou best zo eens kunnen zijn dat als er grote groepen zijn dat ze die opsplisten en meer begeleiders nodig hebben en begeleiders nodig hebben om achteraan te rijden, dat zou ik dan wel weer kunnen doen Tong uitsteken.

@ Lied,

Meestal als ze met grote groepen zijn dan splitsen ze die op, zodat er dus geen grote kans is dat de paarden elkaar opjutten Tong uitsteken.
Ze delen de rij altijd altijd wel zo'n beetje in dat de paarden die op dat moment niet met elkaar kunnen niet achter elkaar lopen of dat als paarden elkaar helemaal niet mogen helemaal niet bij elkaar in de buurt komen, ze proberen ook altijd de groepen zo klein mogelijk te houden en de paarden de meeste paarden kunnen daar wel goed met elkaar overweg Knipoog.

Naja, in ieder geval heel leuk dat je daar gaat werken! Haha! Hopen dan maar dat je ook eens mee mag rijden Haha!

Ik vind het wel goed dat ze groepen opsplitsen, maar waarom gaan jullie dan niet gewoon gelijk in twee groepen weg zeg maar? Voor dat je bij het strand bent kunnen er ook al dingen gebeuren.. Maar als dit goed gaat, dan is het ook prima. Ik ben in ieder geval zelf blij dat ik maar groepjes van 6 begeleid. En dat vind ik al een hele verantwoordelijkheid en zit ik steeds achterom te kijken Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:49

Wij splitsen ook altijd de groepen op, we rijden nooit meer als met 8 in een groep, soms meer bij gevorderd omdat die kunnen rijden en het vaak 'bekenden' zijn maar zo kan het wel eens voorkomen dat het door omstandigheden niet kan. En zijn de groepen bij ons groter, we hebben wel eens een bedrijf of grote familie die komt rijden dan gaat die in een keer weg met 2 begeleiders. Alle begeleiders zijn bij ons ouder dan 16 en zijn in bezit van ruiterbewijs, verplicht overigens. En alle lesgevers hebben hun Orun-diploma Tong uitsteken

Straks lekker naar de paardjes! Eerst nog even opdracht voor school afmaken, ga je weer mee Lied Knipoog

Ow ja, ik heb niet zo heeeeel veel budget voor naar Divoza als ik dacht, heb even een begroting gemaakt voor deze maand en we gaan natuurlijk nog een weekend weg naar marisca en ik ga nog naar Justin T. concert... maar ja ik ga lekker wel wat kopen Knipoog Eind juni nog maar een keer en dan ga ik echt LOS in Divoza Tong uitsteken