Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:18

Dat had ik vroeger ook altijd. Als het flitsend ging en ik het gevoel had dik voldoende te hebben gescoord, bleek het uiteindelijk erg slecht te zijn.

We willen de foto's van Burberry wel zien Suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:33

Cassidy schreef:
[***], gaat het niet goed met het reisbureau of boekt iedereen online? Of ligt de reisbranche zo op zijn kont?

Het is laagseizoen, de nieuwe zomergidsen komen pas na Sinterklaas en dan is het topdrukte. Nouja, ik mocht vandaag in elk geval lekker om 14u weg. Dus ik heb maar geluk wat dat betreft!

Leuk dat je weer foto's hebt gemaakt Suus! Ik wil ze graag zien!

Gisteren heb ik voor het eerst sinds tijden weer op Cojboj gereden, ik had haar heel lekker aan het lopen. Het ging echt super! Ze was zowaar goed voorwaarts Clown Ze is wat dat betreft wel slim hoor, ze draaft langzaam en als je been geeft gaat ze 'dralopperen' dus moet je haar wel terugnemen naar de gewone draf en krijgt ze dus haar zin. Heb van Eef gelukkig dé truc gevonden om haar zonder zweep toch snel te laten draven Haha! Die Cowboy, slim & lief *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:17

Vertel eens, wat is de truuk? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:31

Wortel aan een stok binden en voor d'r neus houden... Clown

Cojboj is best stoer Haha! , heb Stace net lekker uitgebreid gewassen met tea tree shampoo, wat meurt dat. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:37

Tea Tree ruikt juist lekker!

Ik heb het helemaal gehad hier, mag ik naar huis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:02

Nou Suus ik denk dat jouw truc ook heel goed zal werken Clown Eef zei dat ik haar gewoon moest aandrijven en ondertussen veel op de buitenhand naar beneden moest vragen. En voila! Het hielp! Ze ging als een speer Haha!

Ik ben ook dol op Tea Tree! Weet je waar het ook tegen helpt? Tegen puistjes, ik doe er altijd een druppel op en de volgende dag is puistje foetsie. Dus mocht je ooit een puistje vinden op Stace de huidje dan weet je het Clown Tong uitsteken

Kom maar stagelopen op het reisbureau bij mij Trudy! Mag je ook vroeg naar huis *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:56

Ik vrees dat het helaas niet genoeg schuift om twee paarden te onderhouden.

Wie heeft er net ook een glas wijn op? Sinds drie weken hebben we een nieuwe (interim) manager, en die heeft de vrijdagavondborrel ingevoerd.

Wie mag er met drie kwartier ook naar huis?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:55

Ik ben al sinds 12 uur uit. PTA week, dus lekker lang in bed blijven liggen, om een uur of 10 zeer langzaam richting school en om 12 uur weer snel terug om Stace dood te knuffelen. Lovers

Ik heb geen glas wijn op, vind wijn niet lekker. *LOL*

Ik zal op puistjes letten bij Stace en als ze d'r eentje heeft dan ga ik weer schrobben. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:35

Zo, even hier mijn neus nog laten zien en dan naar stal. Weer een grote dag voor Glory, we gaan naar de AQHA wedstrijd in de Oranjehal. Ik hoop niet dat het vreselijk uitloopt, we zullen zien....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:47

Zo hee die Glory heeft 't druk de laatste tijd. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:45

Ze is inmiddels toch echt baby-af hoor. Volgend jaar mag ze moeder worden, en met 5 jaar moet ze toch echt een keer de wijde wereld in.

De wedstrijd vandaag is weer naar volle tevredenheid verlopen. We waren in de Open Pleasure 6de van de 7 deelnemers. Ben daar dik tevreden mee, Kim had Glory vanmorgen niet gereden en ze moest voor het eerst in een Fautras trailer (waar ze dus schuin in getransporteerd moet worden, met kont in de rijrichting. De eerste keer dat ze er in moest schrok ze dat ze om moest draaien, dus sprong ze er met dezelfde vaart weer uit. De tweede keer, met longeerlijn, ging beter. De reis terug er in het begin niet inwillen, maar na even aandringen gewoon die stap maken. Ben trots op mijn kind.

Tijdens de reis in het begin wel piepen (lees = hinniken) en was ze wat onrustig. Ter plekke aangekomen was ze nog flink aan het snurken en was ieder blaadje eng. Maar dat ze eenmaal onder het zadel was: geen stap verkeerd. Tijdens de wedstrijd had ze er weer wel in de galop de sokken in (lees = te snel) maar er werd ook lope en jong met forward motion gevraagd, en dat ging zonder problemen (en zonder dat ze er van tussen ging, wat ik bij de Amateurs en de Novice Amateurs wel heb zien gebeuren.)

Verder nergens om hoor, maar ik had de indruk dat de jury misschien een brilletje nodig had...combinaties de hele rondes in de contragalop zaten werden alsnog als vierde geplaatst. Dat je iets mist , ala kan ik inkomen, maar hele rondes?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:13

Vreemd dat de jury dat niet ziet. Blond Nou moet ik zeggen dat ik zonder m'n lenzen niet bar veel zie (dus ook niet of 't paard in de goede galop zit of niet), maar van een jury mag je toch wel verwachten dat ze dat kunnen beoordelen.

Zal wel ff wennen zijn ja zo'n andere trailer, maar fijn dat ze daar ohz rustig was.

Ik heb trouwens straks een PTA natuurkunde en ben de aantekeningen van de vorige muts die deze binas had aan 't uitgummen (anders mogen we 'm inleveren en 't PTA zonder maken...), ik kom echt vage aantekeningen tegen, "waterstof is geen metaal", duhh... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:15

Had ik al gezegd dat ik bij de Hogeschool van Amsterdam ben geweest? Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:20

Wat moest jij bij de UvA doen? Alvast je carriere uitstippelen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:24

Ben naar opleiding Forensisch Onderzoek gaan kijken, als alles goed gaat en ik ingeloot wordt wordt ik CSI Suus. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:35

Als ik cum laude slaag mag ik trouwens sowieso naar die opleiding, dus ik ga vet hard m'n best doen dit laatste jaartje Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 10:33

Pff, tip: was nooit je paard.

Stace lijkt wel een of ander glimmend allesafstotend laagje te hebben ontwikkeld door die tea tree shampoo. Nu heb ik niks te poetsen. Rolleyes Nu moet ik maar ellendig lang aan d'r manen, staart en hoefjes zitten prutsen. Zal ik dressuurknotjes maken? Huilen van het lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:30

Die Tea Tree is goed he? En het helpt natuurlijk ook niet dat ze onder dekens staan.

Als je wat te frutten wilt hebben is Rejoice ook erg blij met een poetsbeurt.
En anders pluis je de manen en de staart haartje voor haartje uit?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:44

Hebben jullie de foto al gezien op de nieuwspagina van de website van stal? Is met de telefoon gemaakt dus helaas niet scherp, maar is die staart niet mooi wit?

Op de website van de NQHA staan al foto's van Zondag, maar tot nog toe alleen de halter.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:33

Naja ik ging wat posten en toen lag bokt er tijdelijk uit. Tong uitsteken

Had de foto gezien ja, die staart is echt *WOW* wit Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:14

Heb eten besteld bij de spareribexpres Vingers aflikken heb d'r nu al trek in Go jij! Go jij!

Zal ik een Jollybal voor Stace kopen? Ik zag laatst een roze.... Tong uitsteken

Ik verveel me... Heb morgen een PTA Engels (ga ik dus niet voor leren Gaaaap ) en een PTA biologie, is al helemaal appeltje eitje, en als ik zoals altijd dat Engels zo uit m'n mouw schud heb ik op school nog zeker een uur om naar bio te kijken. Nagelbijten / Gniffelen Ik ben officieel uit om 12 uur maar ze hebben 100 minuten uitgetrokken voor bio, dus ik zal om 11 uur wel weer thuis zijn. De afgelopen 2 dagen hoefde ik om 12 uur pas naar school. Gaaaap

*Verveel* Go jij! Go jij!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:07

Geniet ervan, ik zou willen dat ik al die tijd had op kunnen sparen die ik overhad tijdens mijn studies en daar nu gebruik van zou kunnen maken

Kennen jullie het boek " Momo" van Michael Ende?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:14

* Denkt*

Iig niet gelezen (ik lees alleen wat strikt noodzakelijk is, daarnaast kan ik enkel HP en Stephen King echt goed lezen), gaat-'t-over? Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:24

Het is in principe een kinderboek, als je zoveel tijd over hebt moet je hem misschien een keertje bij de Bieb lenen. Ik heb het boek zelf maar dan in het Duits dus daar doe ik je geen plezier mee.

Maar hier staat een samenvatting (en het eind wordt helaas ook verraden)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Momo_en_de_tijdspaarders

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:10

Als je me een Duits boek geeft dan kom ik wss uit op een tegengesteld verhaal oid. *LOL*

Klinkt als een verhaal met een goede boodschap. Tong uitsteken