Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:[***], gaat het niet goed met het reisbureau of boekt iedereen online? Of ligt de reisbranche zo op zijn kont?
Ze is wat dat betreft wel slim hoor, ze draaft langzaam en als je been geeft gaat ze 'dralopperen' dus moet je haar wel terugnemen naar de gewone draf en krijgt ze dus haar zin. Heb van Eef gelukkig dé truc gevonden om haar zonder zweep toch snel te laten draven
Die Cowboy, slim & lief

, heb Stace net lekker uitgebreid gewassen met tea tree shampoo, wat meurt dat.

Eef zei dat ik haar gewoon moest aandrijven en ondertussen veel op de buitenhand naar beneden moest vragen. En voila! Het hielp! Ze ging als een speer

Nou moet ik zeggen dat ik zonder m'n lenzen niet bar veel zie (dus ook niet of 't paard in de goede galop zit of niet), maar van een jury mag je toch wel verwachten dat ze dat kunnen beoordelen.

Nu moet ik maar ellendig lang aan d'r manen, staart en hoefjes zitten prutsen. Zal ik dressuurknotjes maken?

heb d'r nu al trek in 

) en een PTA biologie, is al helemaal appeltje eitje, en als ik zoals altijd dat Engels zo uit m'n mouw schud heb ik op school nog zeker een uur om naar bio te kijken.
Ik ben officieel uit om 12 uur maar ze hebben 100 minuten uitgetrokken voor bio, dus ik zal om 11 uur wel weer thuis zijn. De afgelopen 2 dagen hoefde ik om 12 uur pas naar school.