Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

altijd Didle he Aniet

spettertjuh schreef:Het is maar goed Irene dat de paarden zich er niets van aan trekken. Ach en haar groeit altijd weer aan. Weet Xenia alles van toch?
haha en inderdaad.. in april/mei is er niks meer van te zien, gelukkig! Falli schreef:Ik heb gister alleen Madelon mee naar buiten gevraagd.. en niet degene die mij ook altijd mee vragen of mee nemen en daar heb ik spijt van..
spettertjuh schreef:Het is maar goed Irene dat de paarden zich er niets van aan trekken. Ach en haar groeit altijd weer aan. Weet Xenia alles van toch?

madelon31 schreef:Binar schreef:Ik zoek ook nog een ervaren ruiter met rustig paard
Mag ik mag ik....ik ben ervaren........![]()
spettertjuh schreef:Dusssss...... Anoush.....als de deken van Bizzie vies is is dat mijn schuld. Zal het noooooit meer doen
Vies worden is niet erg, nat wel
Zijn staldeken hoeft trouwens niet af, regendeken kan er gewoon overheen, hoeft er daarna ook niet af, doe ik dan gewoon 's avonds
AnitaJoeri schreef:nee heb nog geen wondje kunnen ontdekken,heb diddle extra plukje hooi gegeven haha von Nous niet goed ,wordt hij te dik van haha doe het lekker tochen toch blijf ik twijfels houden of amarat het wel gedaan heeft.Diddle gooit Joepi op zijn knieen en zie daar hij kan er dus prima bij ???????????Ik blijf ze dus bespioneren.......
Diddle is lief en bijt geen paarden in de nek, alleen knietjes vindt hij wel lekker
Falli schreef:Ik wil via deze manier mijn wel gemeende excusses maken.. Ik ben zoals jullie weten nog niet een al te lange bokker en ik heb op de eerste dag al een hele grote fout gemaakt.. Nou sen Anita het spijt me.. kan ik het misschien goed maken met een stukje kaas en worst?
Haha, of kan je geen bonbons meer zien, Aniet??
Ireentjuh schreef:Ik heb er bij Evita wat meer af geschoren, dus zeg maar het gewone streepmodel heeft ze nu.. maar het staat zo lelijk! het geschoren deel is echt wit bij haar, en een hele rechte lijn wilde ook niet lukken. Ik heb er echt wel een beetje spijt van![]()
nou maar hopen dat het in ieder geval werkt...
Enneh, komt ze ook ons topic voll*llen???