stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:51

okee marr we gaan echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor hem duimen!Laat snel wat weten!

En bren echt super! hoop dat je wordt aangenomen!
Misschien niet voor iedereen even boeiend maar het is uit met me vriend Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:56

knudde of heb je het zelf uit gemaakt?? er is een ze vol met jongens hoor je moet alleen nog even de goeie tegenkomen.
Morgen weet ik meer hoe de opertie verliep

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:57

jaa heb het zelf uitgemaakt maar het blijft lastig!

hele verhaal vertel ik wel een keer!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 19:00

Azzaro schreef:
okee marr we gaan echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor hem duimen!Laat snel wat weten!

En bren echt super! hoop dat je wordt aangenomen!
Misschien niet voor iedereen even boeiend maar het is uit met me vriend Verdrietig

willie je mag me altijd bellen hoor of langkomen of wat dan ook ik ben er voor je Ach gut sterkte meid rot he deze situaties

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:23

Ja knudde joh,Linda het wordt morgen niks hor Zirano staat in Emmeloord en misschien dat ik er morgen met Channtal nog even een rijd.Volgende week dus maar.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:57

Fijn dat je probleemloos in Emmeloord bent aangekomen Marjan! Haha! Ik ga morgen aan Zirano denken als ik wakker word... Haha!
Wat zeg jij nou tegen Linda, Marjan? Leest Linda hier ook mee? Haha! (Welke Linda eigenlijk, ik ken er3 op stal!) Haha! Haha!

Sterkte Willemijn, ook al is het je eigen keuze, het blijft toch altijd wel moeilijk zulke dingen..

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:03

hoi Ellen kan nu zo snel eventjes niet op haar achternaam komen.Ben momenteel eindelik een beetje van de rel nu hij daar staat en zal blij zijn als alles achter de rug is. Vlak voordat we naar huis gingen kregen we nog te horen dat we ook nog even een verzekering konden afsluiten voor het geval dat hij niet uit de narcose mocht komen,dat je paard toch nog geld waard is.DAT HADDEN ZE NU NET NIET MOETEN DOEN.Zodra er morgen iets bekend is laat ik het weten

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:08

Oh hemeltje Marjan... kan me voorstellen dat je je daardoor bijzonder klote voelt! Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:10

ja behoorlijk,ik denk dat ik morgen ook niet echt te genieten ben.Hoe laat ga jij morgen naar Taams?misscien dat ik ook no even naar Omar ga

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:21

pascha7 schreef:
Haha! ik hoop zo dat ik ben aangenomen het lijktme echt erg leuk om daar tewerken
ellen ik heb je een pm gestuurd

Spannend Bren! Wat zou je moeten doen daar?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:31

Het lijkt er wel op dat ik ook dyslectisch wordt zie nu dat mijn toetsenbord af en toe behoorlijk hapert.Ellen het is niet Linda de kapster het is Linda met dat voskleurige paard.Hi shirley wanneer begint jouw mams met bestralen??
Denk er even aan meestal geven ze voor een week vooruit de tijden op en meestal is dat zo dat je in de file staat.Niet pikken hoor ze kunnen het zo omwisselen de tijden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:33

@ Mar ik ga hard duimen voor Zirano Enne je hebt helemaal geen verz nodig , want hij komt gewoon uit de narcose!!!!! Fijn dat die arts die m gaat doen morgen wel begrijpt hoe je een paard behandeld, nl met respect en niet meteen even aan de ballen kietelen hahaha

Maar wie is toch die Linda aan wie jij n bericht schrijft hier???? Volgens mij zit er hier geen Linda op t toppic hoor hahaha.

Willie kl*te hoor voor je! Ach gut Waarom heb je t uit gemaakt dan?

Ik ga morgenochtend naar stal, ben benieuwd of ik er door kan???? Anders moet ik n kl*te eind lopen en dan zal t wel regenen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:36

Shirley ik heb vandaag iemand gesproken van de wegwerkers en die vertelde mij dat je ermorgen nog gewoon door kunt maar dat ze donderdag gaan asfalteren vanaf landsmeer.
Ik zal toch blij zijn als ik morgen het telfoontje krijg heb momenteel behoorlijk pijn in mijn buik.Ik vind dat het nu wel genoeg is geweest voor dat mannetje

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:36

Zirano schreef:
Het lijkt er wel op dat ik ook dyslectisch wordt zie nu dat mijn toetsenbord af en toe behoorlijk hapert.Ellen het is niet Linda de kapster het is Linda met dat voskleurige paard.Hi shirley wanneer begint jouw mams met bestralen??
Denk er even aan meestal geven ze voor een week vooruit de tijden op en meestal is dat zo dat je in de file staat.Niet pikken hoor ze kunnen het zo omwisselen de tijden.

Humm Linda met vos paard? Die zit hier niet hoor Mar.

Vrijdag gaat mijn moeder voor de mri en de echo dan moeten we volgende week er heen om alles te bespreken: tot waar ze bestralen en wanneeer. Goede tip Mar want elke x door de file is niet lollig, zeker niet als ze n x alleen gaat. Mijn maakt t niet zo uit want dat stuk doe ik 3 x per week en weet wel waar ik er op t laats tussen kan hahaha.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:38

Ja maar ze kunnen het zo plannen dat je er gewoon zonder file heen kan.Spannende dag vrijdag dus.en natuurlijk volgende week.
Heb Linda ook al sms gestuurd.Was echt even van slag dat ik het hier schreef.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:38

Zirano schreef:
Shirley ik heb vandaag iemand gesproken van de wegwerkers en die vertelde mij dat je ermorgen nog gewoon door kunt maar dat ze donderdag gaan asfalteren vanaf landsmeer.
Ik zal toch blij zijn als ik morgen het telfoontje krijg heb momenteel behoorlijk pijn in mijn buik.Ik vind dat het nu wel genoeg is geweest voor dat mannetje

Ik hoop ook dat t hierna snel weer helemaal goed gaat, met al onze paarden! Hoe laat ben je op stal? Doen we even n bakkie, gezellig en kunnen we samen in spanning wachten...

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:56

hoe laat ben jij er??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:02

Linda met die vos staat bij ons in de straat, Shirley, vos heet Roxy Haha!
Ik ben er morgenochtond, paarden even buitenzetten.
S'avonds ga ik dan weer, want Irmgard en ik moeten toch maar eens aan die pas de deux beginnen he! Haha!
Eigenlijk wel dom, ik had ze beter op het bord kunnen zetten.. voor die 2euro kan ik niet eens op en neer rijden naar Taams! (benzine)
Morgenochtond dus over Oostzaan? Of over P'end..?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:04

Vandaar dat de fam Taams voor mij normaal Zirano buiten zet.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:10

Ja, normaal ben ik er ook maar 1x per dag hoor Haha!
Dan doe ik Bella en Raisa, en als Irmgard er dan s'avonds is, doet zij Raisa en Bella.
Maar als we samen willen rijden... sjah!
Ik kan ook Rachel of Laura morgenochtond nog wel ff bellen toch..? Ach, wat ken me het schelen, ik heb morgen tijd zat Haha!
Ik ben er gewoon smorgens!

Sterkte Shirley, met je moeder vrijdag.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:13

Ik denk dat ik morgenochtend zo rond half 10 mijn hoofd nog even om de hoek steek.Misschien tot morgen dames.
Ik ga nu een beetje stuk mijn bed in das te eerder is het morgen.Welterusten allemaal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:18

Welterusten Marjan! Misschien tot morgen.. Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:33

Dan zie ik jullie morgen vast wel Ellen en Marjan. Slaapse en tot morgen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:49

ik kreeg net een smsje van marian van Larmy dat je van af elf uur via de kant van Purmerend kan komen! Ik ga namelijk rond 12en naar stal! Dus ik neem de gok maar dat ze gelijk heeft

@ Shir: Ik voelde niks voor hem en hij ging me nu al dingen verplichten na 2 maanden! Daar begin ik niet aan sorry haha! Ik moet zeggen ik voel me rot maar meer omda hij zich rot voelt! Voor mij is het wel een soort van opluchting ik zat er toch mee!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:05

Goed dat je m dan niet aan t lijntje houdt. Als je niets voor m voelt wordt t ook nooit iets.... beter zo en hij komt er wel boven op!

Van de weg snap ik niets meer, ik hoorde dat ze donderdag de kant v Prend op gaan en dat je dus morgen gewoon kan komen. Ik kan niet wachten tot zo laat dus gok t maar en anders lopen godgloeiengodverd*,mme! Ben blij als die hele toestand eens voorbij is dit gaat echt veel te lang duren. Je zou daar wonen zeg met al die rotzooi voor je deur... Gelukkig is dat vast weer snel vergeten als t straks (lees over tig maanden) weer mooi en netjes is Haha!