En bren echt super! hoop dat je wordt aangenomen!
Misschien niet voor iedereen even boeiend maar het is uit met me vriend
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:okee marr we gaan echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor hem duimen!Laat snel wat weten!
En bren echt super! hoop dat je wordt aangenomen!
Misschien niet voor iedereen even boeiend maar het is uit met me vriend
sterkte meid rot he deze situaties
Ik ga morgen aan Zirano denken als ik wakker word... 
(Welke Linda eigenlijk, ik ken er3 op stal!)

pascha7 schreef:ik hoop zo dat ik ben aangenomen het lijktme echt erg leuk om daar tewerken
ellen ik heb je een pm gestuurd
Waarom heb je t uit gemaakt dan?
Zirano schreef:Het lijkt er wel op dat ik ook dyslectisch wordt zie nu dat mijn toetsenbord af en toe behoorlijk hapert.Ellen het is niet Linda de kapster het is Linda met dat voskleurige paard.Hi shirley wanneer begint jouw mams met bestralen??
Denk er even aan meestal geven ze voor een week vooruit de tijden op en meestal is dat zo dat je in de file staat.Niet pikken hoor ze kunnen het zo omwisselen de tijden.
Zirano schreef:Shirley ik heb vandaag iemand gesproken van de wegwerkers en die vertelde mij dat je ermorgen nog gewoon door kunt maar dat ze donderdag gaan asfalteren vanaf landsmeer.
Ik zal toch blij zijn als ik morgen het telfoontje krijg heb momenteel behoorlijk pijn in mijn buik.Ik vind dat het nu wel genoeg is geweest voor dat mannetje