Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:30

Haha okee, Tollebeek ken ik niet. Het Greijdanus College fiets ik geloof ik weleens langs... zit dat bij het Spoolderbos/Engelsewerk ergens dat je weet?

Moet je dan elke dag 1,5 uur reizen naar school? Bloos!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:32

Annemarie schreef:
Maandag ga ik voor het eerst naar de praktijk, en daar hebben ze allemaal middeltjes om mijn spierkracht te trainen, want die heb ik niet meer omdat ze in mijn spieren hebben zitten snijden enzo..

Ooooh, wat eng zeg, ik begreep al niet waarom je spierkracht zo verminderd was. Maar met die therapie krijg je dus wel weer je volledige spierkracht terug in die arm? Of niet..?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:38

Ja, die kan ik wel weer terugkrijgen, maar dat duurt dus juist zo lang... want ik moest echt weer vanaf 0 beginnen, ik weet dat het heel gek klinkt, maar ik kon dus al nauwelijks mijn bril vasthouden zeg maar... nu kan ik met moeite een 1,5 literpak melk tillen..

Tollebeek ken ik, een nicht van mij woont daar Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:50

Ik kan het me wel een beetje voorstellen denk ik.. alsof je de hele dag zware dingen hebt getild (dan kan ik ook geen kopje thee meer normaal vasthouden Knipoog ) maar dan 100 keer erger..?

Maar het verschil tussen een bril en een 1,5 literpakmelk is best groot, je gaat dus echt wel vooruit *LOL*

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:53

Ja, het gaat wel vooruit.
Met dat 1,5 literpak is het zo dat het niet echt veel zwaarder aanvoelt dan normaal, met een bril netzo, maar mijn spieren hebben gewoon moeite met het omhoog houden, en gaan dan trillen enzo.
Net als met schrijven, dan moet je ook constant kracht zetten in je hand, dat kan ik dus ook hooguit 10 minuten volhouden met geluk.

Het is wel een beetje dat gevoel ja, dat je spieren gaan trillen als je iets wil pakken wat dan 'te zwaar'' is, zoals dat pak.

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:35

wat vervelend.....
hoe heet je nicht eigenlijk? mischien ken ik haar.
en tessel, ja iedere dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Slapen en het zit inderdaad vlak bij het engelse werk/treinspoor.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:56

Dus je hebt net zoveel reistijd als ik.. best veel vind ik hoor, ik neem aan dat je nog op de middelbare school zit? Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:53

Annemarie, klinkt als of je goed vooruit gaat Lachen

Roemeen is nu hier,inderdaad dat meisje met de kapsalon. Het is wel gezellig, maar ze houdt niet van sport. Ik wel, dus dat is jammer. We hadden net een sportproject-ding en ik was vet fanatiek (ookal bakte ik er niets van), en zij stond buiten foto's te maken. Nu op school. We moeten gaan debateren, en dat vind ik ook al leuk. En daarna fietsen,

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:59

Zo, vandaag controle gehad, de foto was opnieuw goed, en moet gewoon zo verdergaan..
Maar ooo, ik begin het nu al zat te worden Scheve mond

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:19

Kan ik mij helemaal voorstellen dat je het zat bent. Als ik een paar dagen ziek ben, ben ik het al snel zat.
Wel fijn dat het goed gaat

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:20

doorzetten Knipoog en ik kan me voorstellen dat je het zat word.....

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 18:48

Zal heel erg doorzetten worden ja...
Maar de chirurg in opleiding vond wel dat ik me er al heel goed doorheen geslagen had Clown Cool

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:21

Haha dat is wel mooi dan Lachen

Jongens, Rosa gaat mee met de trektocht hoor, ze moet alleen het inschrijfformulier nog op de post doen ..
Ik heb net een half uur met haar aan de telefoon gehangen en ze doet de groetjes Ja

edit: Rosa vergeten Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 17:21

Doe d'r de groetjes maar terug, ze kent me toch niet Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 17:22

Hihi, is goed, ik vertel wel wie je bent Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:53

Wooh, ik zit over de 1000 berichten! Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 20:59

Yeee, goedzo Tessel! Go jij! Go jij!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 21:13

Haha! Hihi en hoe voelt het als officieel boktverslaafde?

Ik ben zelf heel moe nu, en verbrand, maar vandaag was gezellig en gister ook Ja Gisteravond uit geweest naar Noordwijk en vandaag naar de bloemencorso en de voetbal en nou ja. Vanavond weer uit, maar misschien ga ik eerder naar huis en dan slapen Lachenzzz . Ik ben echt een soort moe van de hele tijd aan haar denken en zorgen dat alles goed gaat enzo Schijnheilig Ik weet niet, volgens mijn moeder doe ik te verantwoordelijk en te controlfreak. Of ik ben gewoon rozig door het verbranden en het uitgaan van gister Knipoog Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 01:30

haha doe wel rustig aan he! Vindt ze het wel een beetje leuk in Nederland?
Mijn moeder zegt trouwens altijd precies hetzelfde als ik thuiskom van ponykamp, want dan ben ik altijd zo moe dat ik twee dagen moet slapen en bankhangen. Zegt ze altijd: "maak jezelf toch niet zo moe!" Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 01:31

Oh het voelt trouwens wel okee hoor, als officieel boktverslaafde. Maar dat was ik altijd al; ik ben meer een lezer dan een poster dus ik zit wel degelijk vaak achter bokt Knipoog
En als al mijn berichten op de diverse HK fora meetelden, zat ik al rustig aan de 4000 Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:58

hihi, denk dat heel veel mensen meer meelezen dan posten Ja Als ik aan mezelf denk Schijnheilig

Adel (m'n Roemeen dus Knipoog ) Vind het wel leuk in Nederland geloof ik. Ze wil graag alles zien en vandaag zijn ze met de groep naar Den Haag. Ik geloof dat ze alles wel leuk vind.
Ik vind het wel gezellig in elk geval Knipoog

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:21

djoni we moeten naar het lamoen gaan bellen voor de buitenrit van vrijdag. Maar ga je mee of niet?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 14:09

Hej allemaal Haha!

Ik loop weer zonder krukken,, sinds vrijdag heerlijk Duivel Maarjah vandaag kon ik het niet laten om toch weer na Nijverdal te gaan haha,, Clown We gingen om 9 uur vanmorgen uit almelo weg,, Toen we daar aan kwamen eerst de bak schoon gemaakt (ze hadden flink staan poepen) En ook de bak besproeid, Daarna de pony's gepoets, (nou ja ik Tosca en Strom moest nog even wachten) Daarna opgezadelt en de bak in gegaan, Ging super goed,, Tot de dresuurbordjes er bij kwamen,, (die zijn heeel eng zegt Tosca Duivel Maarjah,, dat viel allemaal reuze mee,) Je kon er wel leuk met je kont tegen aan lopen en dan vielen ze om DAt was zo leuk vond Tosca dat ze dat al met twee bordjes had gedaan toen we besloten om de bordjes maar tegen het hek aan te zetten:P en Na veel geworstel met het bit kwam storm ook eindelijk de bak in, Normaal wil Tosca graag voor op lopen maar ze had het zo druk met bedenken hoe ze die leuke bordjes nou weer om ver zou krijgen dat ze zo achter strom aan liep, Storm daar in tegen was heel druk, want zn vrouwtje (Chantal) was een tijdje bezig geweest met het zoeken naar een Bit voorhem dus hij had al wat bitten in gehad (en hij wil het bit moeilijk aan nemen) Dus ja die waren allebei een beetje gestrest, dus dacht Strom kan ik mooi druk gaan doen, Nou jah,, toen moest ik er maar even op, Kijken hoe die bij mij liep ging super:P DAarna weer heel even op Tosca gestapt en toen maar uit de bak gegaan dat Chantal en Storm nog even de ruimte hadden. Tosca afgezadelt mijn telefoon gepakt en even een foto's gemaakt, (ik ga kijken of ik ze er op kan krijgen) Ook Storm moest er aan geloven (maar die foto is niet helemala gelukt hij is te donker) (vind Storm niet erg Knipoog Hij houdt niet zo van foto's) Maar ja nu heb ik wel weer genoeg getypt laat ik maar proberen om die foto's er op te zetten

Afbeelding
Tosca (ik heb nu geen zin om te kijken)

Afbeelding
Riep je me?

Afbeelding
en de mooiste (hej leuk foto's)

De foto van storm die een beetje gelukt was (hij liep best wel mooi) krijg ik niet op de computer Maar ach,, hier toch ma ff Tosca

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 14:40

leuke foto's!
en nee, het is heel jammer (vind ik zelf dan) maar ik akn niet mee naar het lamoen. ik hoorde net vandaag dat mijn hele mei-vakantie vol gepland is Boos!
ik vind het erg jammer, maar julie zullen het zonder mij moeten stellen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:28

leuke foto's majO Ja