Moet je dan elke dag 1,5 uur reizen naar school?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annemarie schreef:Maandag ga ik voor het eerst naar de praktijk, en daar hebben ze allemaal middeltjes om mijn spierkracht te trainen, want die heb ik niet meer omdat ze in mijn spieren hebben zitten snijden enzo..

) maar dan 100 keer erger..?

en het zit inderdaad vlak bij het engelse werk/treinspoor.

en ik kan me voorstellen dat je het zat word..... 

Hihi en hoe voelt het als officieel boktverslaafde?
Gisteravond uit geweest naar Noordwijk en vandaag naar de bloemencorso en de voetbal en nou ja. Vanavond weer uit, maar misschien ga ik eerder naar huis en dan slapen
zzz . Ik ben echt een soort moe van de hele tijd aan haar denken en zorgen dat alles goed gaat enzo
Ik weet niet, volgens mijn moeder doe ik te verantwoordelijk en te controlfreak. Of ik ben gewoon rozig door het verbranden en het uitgaan van gister

Als ik aan mezelf denk 
) Vind het wel leuk in Nederland geloof ik. Ze wil graag alles zien en vandaag zijn ze met de groep naar Den Haag. Ik geloof dat ze alles wel leuk vind.
Maarjah vandaag kon ik het niet laten om toch weer na Nijverdal te gaan haha,,
We gingen om 9 uur vanmorgen uit almelo weg,, Toen we daar aan kwamen eerst de bak schoon gemaakt (ze hadden flink staan poepen) En ook de bak besproeid, Daarna de pony's gepoets, (nou ja ik Tosca en Strom moest nog even wachten) Daarna opgezadelt en de bak in gegaan, Ging super goed,, Tot de dresuurbordjes er bij kwamen,, (die zijn heeel eng zegt Tosca
Maarjah,, dat viel allemaal reuze mee,) Je kon er wel leuk met je kont tegen aan lopen en dan vielen ze om DAt was zo leuk vond Tosca dat ze dat al met twee bordjes had gedaan toen we besloten om de bordjes maar tegen het hek aan te zetten:P en Na veel geworstel met het bit kwam storm ook eindelijk de bak in, Normaal wil Tosca graag voor op lopen maar ze had het zo druk met bedenken hoe ze die leuke bordjes nou weer om ver zou krijgen dat ze zo achter strom aan liep, Storm daar in tegen was heel druk, want zn vrouwtje (Chantal) was een tijdje bezig geweest met het zoeken naar een Bit voorhem dus hij had al wat bitten in gehad (en hij wil het bit moeilijk aan nemen) Dus ja die waren allebei een beetje gestrest, dus dacht Strom kan ik mooi druk gaan doen, Nou jah,, toen moest ik er maar even op, Kijken hoe die bij mij liep ging super:P DAarna weer heel even op Tosca gestapt en toen maar uit de bak gegaan dat Chantal en Storm nog even de ruimte hadden. Tosca afgezadelt mijn telefoon gepakt en even een foto's gemaakt, (ik ga kijken of ik ze er op kan krijgen) Ook Storm moest er aan geloven (maar die foto is niet helemala gelukt hij is te donker) (vind Storm niet erg
Hij houdt niet zo van foto's) Maar ja nu heb ik wel weer genoeg getypt laat ik maar proberen om die foto's er op te zetten