Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Twinklebel schreef:Linda, je staat voor zondag ook op de startlijst bij Noordland?
Ik zal ze morgen wel even bellen want ik heb vandaag besloten niet eerder dan in oktober weer te starten. Twinklebel schreef:Ik dacht ook al, dit klopt niet.
een SEKSforum...

...Ik heb je al 2 berichten gestuurd om 7 over 12,en het is nu al 8 over 12 en heb nog niks terug
. Ik zou zeggen, ook goede morgen allemaal op deze mooie en zonnige dag
Ik stapte vanmorgen mijn bed uit en moest echt twee keer kijken. Het zonnetje schijnt en het is een superlekker temperatuurtje. Heerlijk voor paarden, die kunnen weer van een mooi dagje genieten tussen alle regenbuien door. De voorspellingen volgens de Telegraaf zijn niet echt gunstig dus we nemen het ervan.
Ze vond het gelukkig niet erg en we hebben heel gezellig bij zitten kletsen en dat was ook al tot 22.00 uur haha. Volgende week dinsdag komt ze weer en dan écht voor Thom zijn massage (
) en dat komt ook wel wat beter uit want dan zit hij alweer langzaam in de opbouwfase met stal en voer.
(ja was een beetje te veel vergeten hihihi)
Wanneer moet jij weer werken?
aaaaaagh nee hoor ik heb niets te klagen hihihi