Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antoinetje schreef:verteld het meiske dat voor dierenarts aan het studderen is

Veel plezier met rijden trouwens vanavond

en ik mocht zijn eerste losse les (hij was al naar buitengeweest en al met een beginnersles meegelopen) op hem. Het ging heel ontspannen, af en toe kwam ie lekker aan de teugel en verder reageerde hij goed. De les was wel heel vol, dertien! De Fries reed ook me en hij liep wel heel netjes (Marjolein zat op hem
), alleen de gallop ging wat vlot, maar er waren er ook een paar op het midden aan het stappen. 
Ze heeft vandaag iemand getrapt die haar stal in wilde. Verder poetste ik haar en tegen mij was ze verdacht vriendelijk, maar ik ben dan ook niet achter haar gaan staan. Toch jammer dat ze niet tegen iedereen zo kan doen. Marloes en ik worden ook nooit vriendinnen. Ik mag haar niet zo en zij mij geloof ik ook niet, prima, maar dan hoeft ze me toch niet zo af te snauwen?
Maar ik ga zeker niet op vrijdagmiddag rijden, ik wordt gewoon zenuwachtig van Marloes
)
Als ik nu gewoon in haar stal sta dan is ze ook lief, maar alles bij haar achterbenen heeft ze de neiging te trappen. Tja, ik weet niet. Ze wordt er niet populairder op en ze kan ook al niet naar buiten

En Tara inderdaad
Volle les inderdaad en ook een aparte groep paarden bij elkaar moet ik zeggen! 

ben benieuwd op wie ik zit en wat we gaan doen!
Als Aad weer in een goede bui is misschien zonder zadel galloperen 

Ik ga hem nog bijna lief vinden. Daarna naar Lando en stond die me toch even kwaad aan te kijken