Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Dit is wel een MEGA actief topic, moet ik zeggen
CCCCorine schreef:Haha nu zie ik het ook, twee zielen 1 gedachte. Dit is wel een MEGA actief topic, moet ik zeggen
edit: dit was een reactie op meelen

LIQUITA schreef:Nee, dat emmertje zet je er natuurlijk alleen onder als je de zak wilt legen, hihi...
Ik ben nog even opzoek....
natuur5D schreef:volgens mij kunnen de bedenkers van dit soort dingen beter zo'n C&A paard kopen. klaar met rijden stekker eruit
whahaha, inderdaad

LIQUITA schreef:Helaas ik kan de "paarden-wegwerp-luier" niet meer vinden. Die hebben ze bedacht omdat dat Bloemendaal geen paardenpoep meer op de straat wilde.
meelen schreef:Ik zie het al voor me: Tien, ga je mee een rondje dijk?????
Ja ff wachten hoor, Bruno moet z'n Huggie nog om/aan
Ik word steeds lolliger van jullie. *Ziet al een scenario voor zich van een paard dat in rengalop over de dijk vliegt, op de vlucht voor zijn luier*
meelen schreef:LIQUITA schreef:Helaas ik kan de "paarden-wegwerp-luier" niet meer vinden. Die hebben ze bedacht omdat dat Bloemendaal geen paardenpoep meer op de straat wilde.
Precies, daar doelde ik net ook op.
Ik zie het al voor me: Tien, ga je mee een rondje dijk?????
Ja ff wachten hoor, Bruno moet z'n Huggie nog om/aan

LIQUITA schreef:Dan ga ik toch voor het stal-systeem, dan hoef ik alleen het emmertje te legen.
ik moet nog zo veel doen* 
LIQUITA schreef:Hahaha....Tja nog niet over na gedacht.....
*heb onder tussen even m'n laarzen schoon gemaakt,ik moet nog zo veel doen*

LIQUITA schreef:Half 2 en 2 uur.

. Nu nog even m'n blouse en plastron strijken en.....m'n proevenboekje zoeken
.

Yeh.....vandaag m'n 1ste winstpunt gehaald in de M1. Ik was in de 1ste proef, 1ste met 185 punten. De 2de proef ging iets minder, 177 punten. Ik was na het rijden al helemaal te vreden, maar met prijs en winstpunt helemaal. Erik mag Liquita volgende week weer trainen
, alleen wil ik niet meer ziek zijn 
Heeeeey goed gedaan
.