manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:28

Dubbelpost Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 15:53

Wowsie wat een verhalen weer!
Ja idd vraag ik me ook af Thirz. Slaapt Myra nu misschien bij hun in huis? Knipoog Maar helaas, ik heb geen stukje grond in grond over in Arnemuiden, nergens niet eigenlijk.
Wel grappig dat jij die mensen van Rocky kent Kim! Ben benieuwd, maar komt vast goed! Ik duim voor je hoor Bianz Ja
En je vissen je nog geen gedag gezegd? Stoute vissen! Wil ze best opvoeden hoor (kan ik heel goed, kijk naar Denice Clown owja en Thirz Vork) Alleen... Mijn Vis' is niet zo goed, dus helaas Zit er niet in Bianz, sorry! Zodra ze ook honds of caviaans praten mag je aankloppen hoor Haha!

Hihi, ik ben egt zo gaar en vandaar ook zo flauw Tong uitsteken
Vanmorgen met de bus van Bergen naar Rotterdam lekkr een half uur in de file gestaan (tja we dachten zo sneller te zijn, want de intern.trein wil nog wel eens vertraging hebben op de maandag morgen Clown Viel dat even tegen!)
Op de terug weg braaf de internationale trein genomen, stonden we een half uur stil in Oudenbosch (en wat deden we ook al weer in de trein? Clown)
Maargoed we zijn weer heel thuis Lachen *en ik ben woensdag vrij, dat scheelt weer een dagje NS-ploeteren én als t goed is doet alles t weer donderdag Go jij! Go jij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:01

Ik had vrijdag ook 1 uur vertraging door die stomme bussen tussen bergen en roosendaal. Maar afgelopen woensdag ging t wel goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:02

Trouwens Bianz, ik heb ook gereageerd op een VZH via prikbord, dus dat wacht ik ook nog even af...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:19

Ja gezellig bianz, samen wandelen met voice en minivoice.
Ik hoop dat het een merrie wordt, want dat is makkelijker.

Ja thirz, je moet natuurlijk ook effe bij voice op kraamvisite komen, misschien kan je samen met nanda komen, dan kan nanda alles aan voice uitleggen.

Ja waar myra op dit moment verblijft dat weet ik niet.
Misschien heeft ze wel een stal en paddock voor myra, en dat ze voor de zomer een wei zoekt...?!
Want volgens mij stond myra vroeger ook bij haar thuis..
Maar dat weet ik niet zeker.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:28

Ik zit er nog steeds over te twijfelen om Sharon te laten dekken. We hebben sinds kort 2 nieuwe hengsten op de manege staan, waaronder watson imladris, en dat is echt zo'n bruut beest!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 19:56

Citaat:
Ja thirz, je moet natuurlijk ook effe bij voice op kraamvisite komen, misschien kan je samen met nanda komen, dan kan nanda alles aan voice uitleggen.

haha, kan best! Als je met Nanda naar t strand kan lopen (mét Nous ook nog eens erbij) moet t ook vast lukken om der even mee te nemen naar der kindje en der kleinkindje Lachen

Tja, de verhalen die ik gehoord heb van Myra waren "ze komt met nog wat andere oude paardjes relaxed op een weitje te staan" Maar als ik t zo hoor, klopt dat niet heel volledig...
Nouja, ze hoeft iig geen lessen meer te lopen ofzo en geniet vast van der oude dag. Hoop ik dan tog!
*hopen dat ze tog ook op den duur wat minder gaat kreupelen, zal miss idd zonder pijn gaan, maar t ziet er niet egt lekkr uit..

hihi, iedereen ineens aan de veulens Clown En wat wil je met t veulen gaan doen dan Bar? (die hengst zegt me trouwens ook egt niets Nagelbijten / Gniffelen leukje?)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:02

zo zo dames, wat een drukte!
Ik moest nogal wat bijlezen hier, maar allemaal positieve verhalen (behalve dan weer vertraging met de terin voor jullie).
Ik ben vandaag op excursie geweest naar een of ander informatie centrum bij dwingeloo van natuurmonumenten. Heel leuk, lekker nog even in het bos gewandeld. Volgende week moet ik naar het Dolfinarium dus daar heb ik ook al zin in!
@Thirz: mijn ruiterbewijs is pas in mei en je krijgt die map toch pas een maand van tevoren? Dus dan duurt het nog even.
@Bianz: fijn dat het zo goed gaat in je huis, ik ben wel heel benieuwd hoor!
@Anne: Ik zou toch eens in relatie therapie gaan hoor met de NS Tong uitsteken Jullie hebben nogal wat problemen samen....
@Bar: ben wel benieuwd naar die nieuwe hengsten en een haflinger veulentje is wel superschattig natuurlijk, maarja er zitten ook weer nadelen aan...
@Kims: jij hebt het druk geloof ik?
@Nel: fijn dat je je goed voelt! Het wordt wel spannend nu zeg...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:06

Ja Bar, heb je een foto? Veulens zijn altijd leuk! Wil je m houden dan?
Ja joh, ik vind dat Nanda recht heeft om dr kleinkind te zien, dus dan kom ik wel ff. Wat is de kortste weg? Snelweg? Clown

Cis: soms sturen ze de boeken alvast op als mensen al betaald hebben. Kan je je alvast zenuwachtig maken Tong uitsteken Neehoor, valt wel mee! Je doet wel leuke excursies zeg...als ik dan aan mijn opleiding dacht: naar de 2e kamer, iemand gaan wassen in een bad in een bejaardentehuis... Dolfinarium is veel leuker!!

En Bianz: woensdagmiddag is prima hoor, kan ik 's ochtends nog lekker uitslapen Lachen En laat maar weten als je nog iets wilt klussen!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:08

wooow Bar! Wat een beest zeg, ik heb even op de site van Groot Prooyen gekeken...de Imladris doen het goed zeg. Ik ben nogal onder de indruk wat een hengst.
http://www.stalgrootprooyen.nl/fotos/Wa ... tson02.jpg

haha thirz, ik ben nu nog niet zenuwachtig hoor, niet over het leerdeel in ieder geval. Dat rijden moeten we nog maar zien hoe dat gaat...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:09

oh nou vergeet ik het nog te zeggen, ik zie net dat ze 30 maart hengstenshow hebben...misschien een idee om te gaan?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:10

Welke dag is dat? Lijkt me wel weer leuk Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:15

ja, dan wil ik dit keer wél mee! Ja
Maar idd gave hengst hoor Bar, leukje! *hihi, nu nog even afwachten of Shaar hem ook evt leuk gaat vinden Clown

Tja, de NS en ik... Doe jij in relatietherapieen Cis? Is idd wel hard nodig eigenlijk, t gaat niet goed zo tussen ons op t moment Ik voel me verwaarloosd en bedonderd en .. en.. Verdrietig *zucht*
Hellup!

Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:20

dat is op een vrijdag heb ik zojuist opgezocht in mijn agenda ;D
Aanvang is om 19:30 dus dat moet ik makkelijk kunnen halen vanuit Leeuwarden. Heb op die dag geloof ik geen les dus dat zou helemaal mooi uitkomen...
En ja die relatietherapie, ik wil het wel proberen maar ik denk eerlijk gezegd dat er geen hoop is. Het spijt me. Ik ga het vrijdag ook nog maar eens een keertje proberen dus wens me alvast sterkte :p
Trouwens, ik heb besloten eindelijk maar eens een fatsoenlijk profiel te maken, maar eh hoe krijg je die foto's er eigenlijk in?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:21

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:25

Hmm, ik sta op om te werken. Ik kan eens kijken of ik met iemand kan ruilen. Anders heb ik pech! Moeten jullie maar voor mij genieten! (of neem Nous mee voor een uitje, vind ze leuk: mannen kijken Tong uitsteken )

Em foto's in je profiel werkt hetzelfde als in een normale post!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:26

Ladylada schreef:
Het spijt me. Ik ga het vrijdag ook nog maar eens een keertje proberen dus wens me alvast sterkte :p

WAT?!
nee logisch dat jij zegt dat er geen hoop meer is! Beetje met mijn NS gaan reizen! Tsss... Je wil het gwoon voor jezelf houden! ja ik snap t al hoor! Er is wél hoop, ik zoek gwoon een goede andere relatietherapeut die niet gevoelig is voor de charmes van de NS! *gooit neus in de lucht*

Clown
Hee, maar suc6 hoor Cis Knipoog Als t goed is doet de trein t dan ook weer tussen Roosendaal en Bergen. Al riepen ze vandaag niet al te hoopvol om "waarschijnlijk zal dit duren tot 14 feb"
Vorige week was t nog: "Dit zal maar duren tot 14 feb" Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:27

JAAA cis tijd voor een profiel, vind ik ook Ja
foto's = linkje van je foto tussen [img] en [/img] zetten Knipoog

Whaha, ja gun Nous ook eens een pleziertje Tong uitsteken
Maar je kan vast ruilen Thirz!
*kijt ook even in der eigen agenda Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:29

Ruil jij met mij dan? Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:30

zeg maar ik snap het niet....er zitten geen knopjes waar je op kan drukken om foto's erin te doen zoals in een gewone post...of is dat alleen bij mij?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:31

Zou graag willen, maarja... ik kan dat er nie bij hebben hoor, jouw werk én dan ook nog eens die relatie dip! nee dat redt ik niet!
Clown
Vast wel collega's die graag met jou willen ruilen als ze weten dat t voor jou heeeel belangrijk is zo'n show! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:32

Ladylada schreef:
zeg maar ik snap het niet....er zitten geen knopjes waar je op kan drukken om foto's erin te doen zoals in een gewone post...of is dat alleen bij mij?

klopt, moet je ff intikken Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:33

Hallo, het is pas 30 maart! Dan heb je wel weer een nieuwe liefde hoor Clown Dus jij kan best een keertje die kids bezighouden. Vrijdagvond is heel makkelijk: film in de dvd speler, chips en prik en that's it! (vergeet ze niet naar bed te brengen he Knipoog )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:35

haha ik zie het al voor me, en dan zitten we midden in de show...belt Anne in paniek op. Vette chaos daar. "En jij zei dat ik ze alleen maar op de bank hoefde te zetten met film en chips!" hhihi

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:35

Owja! 30 maart pas! dat is idd nog meer dan een maand, moet lukken idd! *Maarja.... eigenlijk kan ik de NS tog egt nie missen... Nouja neem er gwoon nog wat leuks bij Haha! Kan best tog? Knipoog