Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar helaas, ik heb geen stukje grond in grond over in Arnemuiden, nergens niet eigenlijk.
owja en Thirz
) Alleen... Mijn Vis' is niet zo goed, dus helaas
Zit er niet in Bianz, sorry! Zodra ze ook honds of caviaans praten mag je aankloppen hoor 

Viel dat even tegen!)
)
*en ik ben woensdag vrij, dat scheelt weer een dagje NS-ploeteren én als t goed is doet alles t weer donderdag
Citaat:Ja thirz, je moet natuurlijk ook effe bij voice op kraamvisite komen, misschien kan je samen met nanda komen, dan kan nanda alles aan voice uitleggen.
En wat wil je met t veulen gaan doen dan Bar? (die hengst zegt me trouwens ook egt niets
leukje?)
Jullie hebben nogal wat problemen samen....
Neehoor, valt wel mee! Je doet wel leuke excursies zeg...als ik dan aan mijn opleiding dacht: naar de 2e kamer, iemand gaan wassen in een bad in een bejaardentehuis... Dolfinarium is veel leuker!!
En laat maar weten als je nog iets wilt klussen!

Ik voel me verwaarloosd en bedonderd en .. en..
*zucht*
) Ladylada schreef:Het spijt me. Ik ga het vrijdag ook nog maar eens een keertje proberen dus wens me alvast sterkte :p
Als t goed is doet de trein t dan ook weer tussen Roosendaal en Bergen. Al riepen ze vandaag niet al te hoopvol om "waarschijnlijk zal dit duren tot 14 feb"

nee dat redt ik niet!
Ladylada schreef:zeg maar ik snap het niet....er zitten geen knopjes waar je op kan drukken om foto's erin te doen zoals in een gewone post...of is dat alleen bij mij?
Dus jij kan best een keertje die kids bezighouden. Vrijdagvond is heel makkelijk: film in de dvd speler, chips en prik en that's it! (vergeet ze niet naar bed te brengen he
)
Kan best tog?