Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Altijd fijn om een echte expert er eens naar te kunnen laten kijken...
.
heerlijk, lekker makkelijk. Sanne sliep bij mij en ik hoefde me alleen maar om te draaien snachts
Ik heb Sanne aan de borst gehad tot dat ze zelf niet meer hoefde.
Blinddoek om en naar de kartbaan rijden
Jetta schreef:Het is hier echt komkommertijd......wat een zomerstilte!:+
Ireentjuh schreef:heey allemaal!! wat is het rustig hier..
morgen komt Steffi voor Evita.. ben super zenuwachtig! Evita gaat nog steeds niet vooruit en zonder pijnstillers loopt ze gewoon heel slecht, dus ben best wel bang voor de uitslag (als ik die krijg, tenminste..)
trouwens... zeker weten dat er geen roddels zijn??
Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent.
...Muts? Welnee! Als je net een kindje hebt, ben je meteen mama van....maar je bent natuurlijk vooral gewoon Loes! Gewoon de visite in de waan laten dat je een lopende melkfabriek bent die beschuit met muisjes bestrooit en als ze de deur uit zijn je paardenkloffie aantrekken, kind bij papa achterlaten en op je woeste Arabier stappen
(woest?het is net een baby!
)!
Steffi is net geweest, en ik ben weer wat geruster over Evita
ze vond Evita nog geen paardje dat al met pensioen moest, daar is ze veel te werklustig voor.. ik hoop dus maar dat haar lichaam een beetje mee gaat werken
Dat betekent dus dat ik hem niet vastrij, maar de rugproblemen er al waren voor ik hem kocht. (toch wel fijn te weten dat ik toch niet zo beroerd rij, haha)
Ik sputterde nog beetje tegen maar 'moest' er overheen. Stiekum was dat toch wel leuk
ondanks dat ik de hogere sprongetjes (40cm) toch wel een beetje eng vond. Ko vond het ook wel weer leuk, sprong er paar x mega overheen en galoppeerde na de sprong ook goed door
Tessebes schreef:Nou, dat klinkt iig aannemelijk Irene. Een hoefzweer is nooit geconstateerd als ik het goed begrijp? Was de hartslag in de kootholte wel duidelijk voelbaar?
ik wil niet te vroeg juichen, maar Evita kwam vandaag naar me toe lopen in het land en ik heb geen 1 keer het knakje gezien! dat terwijl Steffi vertelde dat ze de komende dagen misschien juist wat slechter kon gaan lopen als reactie op de behandeling.
Ik hoop voor je dat het nu dan toch de goede kant op zal gaan!! Je loopt in ieder geval weer met een glimlach op stal rond en dat is ook belangrijk!!