Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moest hem in Duitsland bestellen. Hij is uit het assortiment gehaald en dus moest ik goed zoeken naar een bedrijf die hem nog op voorraad had in mijn maat. Ben eerst naar Divoza gereden om deze cap in andere kleur te passen voor de maat en daarna heb ik deze dus besteld. Kan niet wachten tot hij binnen komt. Wel mooie fjordenkleurtjes dacht ik zo
Bovendien hoef ik het dus niet alleen te doen.
ZO hoop ik hem er doorheen te helpen.
Nou maar ik heb deze toch ook alweer dik vier jaar en ja hij wordt veel gebruikt dus het houdt een keer op natuurlijk.
Dan moet je volgens mij sowieso een nieuwe kopen. Alleen al voor de veiligeheid.
Ik ook hoor. Ik gebruik nu mijn oude alleen binnen of in de buitenbak. Met buitenrijden gebruik ik die stomme wel. MAAR ZE ZIEN ER NIET UIT!!!!
Was mijn tweede keuze. Rob Fransen in Nijmegen verkoopt Kavalkade caps en Divoza dan maar die heeft niet die zwart grijze (weet niet of Rob Fransen die heeft, maar ze hadden die ik nu heb besteld iig niet meer want die gaat uit het assortiment) Emytje schreef:Tenzij ze weer is teruggekomen, maar Kabora was al weg voordat ik stopte met rijden bij Bergemo. Haar zoon, Pandora, staat er nog wel, maar is niet meer van de manege. Hij lijkt wel vrij veel op Kaborah, maar is groter en slomer.
Waarom is Kabora weg?
Waarom Kabora weg is weet ik niet da's na mijn tijd gebeurd.
deedee19 schreef:Dat is een pensionpaard gewordenWaarom Kabora weg is weet ik niet da's na mijn tijd gebeurd.
Afgelopen vrijdagavond was hij zo vrolijk. Weer lekker voorwaarts, zoals gewoonlijk. Ik hoop echt dat Rob een keer foto's kan maken want ik ben zelf ook wel heel benieuwd hoe we er samen uitzien. Ik krijg altijd veel complimenten dat we een leuk stel zijn.
Van de meiden dan. Van mijn instructeur niet, die zegt: dat wijken dat lijkt nergens op!!! Dat heeft niets met wijken te maken!!!
Fijn hè zo'n vriendin die meedenkt
(ij deze rit krijgt iedere koetsrier een grote geplastificeerde foto van eigen aanspanning)) Vorig jaar liep ze nog met gaten in dr hoeven en kon het niet, dit jaar was of zij net kreupel, of Ascot net ziek, maar nu is het dan eindelijk gelukt

Ziet er een beetje stom uit.
) zie onderschrift voor onze bonte helden in actie!