KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:16

Telepatie :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:20

Zo leuk :D :D zullen we t samen gaan doen ? :+
Dan kunnen we wel klanten vet snel helpen (niet zoals WonderWanita hier op bokt :') ) en kunnen we voor ons zelf gaan maken :')

waar wil je die dingen dan in godesnaam gaan kopen ? :P
die steentjes? die frontriemen? die kastjes? waarin je die steentjes moet doen? waar haal je t geld vandaan waarmee je moet investeren? Hoe leer je hoe het moet? wie leert jou dat? enzoooo :+
tjaa, die vragen, daar zit ik mee, als ik dat wil gaan doen :P

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:22

Bij de Action xD.

Ik ga eerst gewoon iets simpels doen met kralen ofzo xD.

En we gaan idd samen werken :)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:23

Even wat anders ik ben een poging aan het doen om een verhaal te schrijven, maar ik loop vast. Nu al xD. Iemand een idee?

Een vluchtige arm beweging. Een beknelde ademstoot. De spiegel benauwd me, maar tegelijker tijd trekt het me aan. Ik kijk. Ik zie mijn ogen, ze beangstigen me. Ik zie de wereld, maar toch is het zwart. Ik sluit mijn ogen. Een klik en het is donker.

Ik ben geboren in een huis aan een groot meer. Ik kreeg daar liefde en aandacht en groeide op tot een vrolijke kind. Ik ging naar school, naar de sportclub en leefde het leven zo als iedereen. Ik was niet bijzonder. Ik was zoals iedereen. En dat beviel me.
Toen ik 10 jaar was overleed mijn vader. Ik heb dagen lang gehuild, ik was ontzettend van slag. Maar nu ik daar aan terug denk voel ik geen verdriet. Het doet me niks, maar dat…
Mijn moeder kon het huis niet meer betalen, dus moest ik samen met haar naar een andere plek. Het was een flatje met 2 slaapkamertjes, een badkamer, een keuken en een gezellig woonkamertje. Het was niet groot, maar het was knus. Het was er warm, letterlijk, maar ook die warmte van liefde die elk mens nodig heeft.

Cuarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:23

Waar ga je ze bestellen?
Als ze niet te duur zijn kun je ook meerdere nemen he :=

Ik neem dat ik voor de leukigheid nog een maar ukies erbij bestel, je kunt er nooit genoeg hebben he! Alleen moet ik dan eerst even minder geld aan andere dingen uitgeven voor ik dat doe :+

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:24

nee, ff serieus, we kunnen t wel samen doen :D :D gewoon ieder spullen kopen, en dan mensen helpen, onder 1 naam.. en dan gewoon veel overleggen enzoo (we smse tog al genoeg :') ) maar dan moeten we wel eerst naar elkaar toe, om te kijken hoe het moet enzooo.. t is wel makkelijker met investeren enzo, als je t met z'n 2e doet.. t is ook super leuk om een klein beetje te verdienen ( aan t begin een klein beetje, later hopelijk meer :') ) dan kan ook ik aan de duurdere paarden spullen i.p.v. harry's horse enzoo :')

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:25

X_Michelle_X schreef:
nee, ff serieus, we kunnen t wel samen doen :D :D gewoon ieder spullen kopen, en dan mensen helpen, onder 1 naam.. en dan gewoon veel overleggen enzoo (we smse tog al genoeg :') ) maar dan moeten we wel eerst naar elkaar toe, om te kijken hoe het moet enzooo.. t is wel makkelijker met investeren enzo, als je t met z'n 2e doet.. t is ook super leuk om een klein beetje te verdienen ( aan t begin een klein beetje, later hopelijk meer :') ) dan kan ook ik aan de duurdere paarden spullen i.p.v. harry's horse enzoo :')

Jaaa :D Gaan we echt doen.

Ik ga morgen gewoon ff goedkopen dingen kopen. Of niet :') Als ik zin heb :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:25

Cuarda schreef:
Waar ga je ze bestellen?
Als ze niet te duur zijn kun je ook meerdere nemen he :=

Ik neem dat ik voor de leukigheid nog een maar ukies erbij bestel, je kunt er nooit genoeg hebben he! Alleen moet ik dan eerst even minder geld aan andere dingen uitgeven voor ik dat doe :+

ik ga ze bestellen bij C_star , dat zijn egt mooie <3

en later bestel ik ze bij elise <3 en mij :D :D :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:27

Elise95 schreef:
X_Michelle_X schreef:

Jaaa :D Gaan we echt doen.

Ik ga morgen gewoon ff goedkopen dingen kopen. Of niet :') Als ik zin heb :P

ik ga wel ff vragen aan C_star, waar zij t vandaan haalt ;)
ik ga ook wel ff kijken bij de action, maar ik weet niet..

Offffff,, je komt binnenkort bij me, en dan halen we me HH frontriem uit elkaar :+ , die mist er tog al 2 :') en dan doen we ze d'r daarna weer in, om te oefenen :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:28

xD

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:30

Fijn dat ik nu al weet dat jij ook wel eens druk ben, kan ik me vast erop voorbereiden. En ik ben namelijk ook wel eens behoorlijk druk! En als ik of mensen echt gek van jou worden, stop ik je gewoon bij annie in de stal! Mooi stel vormen jullie dan :D. Annie is trouwens wel super lief op stal, je komt alleen niet uit haar stal zonder ondergekwijld te worden! Annie geeft namelijk kusjes en zabbelt aan je oren! :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:30

T is wel goed om te oefenen!! Ik heb d'r egt serieus zin in, t lijkt me egt leuk om te doen. samen met jouwwww <3 (DAN KUNNEN WE OOK MET ZE ALLE DE ZELFDE FRONTRIEM HEBBEN OP ERMELOOOOO <3 :P )
kunnen we wat bij verdienen :D :D Ons bijbaantjee :D :D ik wil t egt doennn :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:31

DewiRox schreef:
Fijn dat ik nu al weet dat jij ook wel eens druk ben, kan ik me vast erop voorbereiden. En ik ben namelijk ook wel eens behoorlijk druk! En als ik of mensen echt gek van jou worden, stop ik je gewoon bij annie in de stal! Mooi stel vormen jullie dan :D. Annie is trouwens wel super lief op stal, je komt alleen niet uit haar stal zonder ondergekwijld te worden! Annie geeft namelijk kusjes en zabbelt aan je oren! :D

Awww dat is vet lief.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:31

Dat berichtje was trouwens voor michelle, ik kan namelijk niet quoten op mijn mobiel

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:33

DewiRox schreef:

ahhhhh <3
Mensen worden niet zo snel gek van mij, hoop ik :')

ik ben vlak voor ermelo wel altijd een beetje druk, omdat ik d'r zooon zin in heb <3

en nu ben ik ook een beetje druk, omdat ik graag met elise frontriemen wil gaan maken en verkopen :D (de eerste zullen wel voor onszelf worden, omdat die nog niet helemaal lukken :') , maar daarna kunnen we gewoon verkopen enzoo :D :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:34

dacht ik al :') maakt niet uitttt :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:34

Als je annie een kustje geeft of kusje zegt, dan zet ze haar lippen op mijn wang en wrijvt ze er zo langs, ook maakt ze zo een kus geluid, haha, zo'n zuiggeluidje zeg maar! Haha, dat geluidje heeft ze gewoon zelf bedacht! En dat kusje geven dat ze ook al uit haar zelf soms en toen heb ik telkens kusje gezegt als ze het deed en nu doet ze het op kommando. Als ze niet druk is in ieder geval..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:35

aaahhhh <3 mijn paard geeft een lik op commando, maar dan moet je d'r wel een snoepje geven :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:36

Mag ik ook met jullie meedoen frontriemen maken? Kan ik stoppen met mijn werk bij de groenteboer! :D
En ik wil ook met jullie meeten!
Kenden jullie elkaar trouwens al?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:37

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:40

Mijn ouders worden wel altijd gek van mij, vooral omdat ik zoveel vertel en echt geen moment stil zit. Op school worden de docenten daar ook wel eens gek van.. Daarom moet ik altijd uitdelen of iets voor ze halen ofzo, dan kan ik even lopen. Haha, soms ben ik ook niet zo goed te volgen, dan zeg en doe ik alles tegelijk en dan klopt er niks meer van!
Maarja, mijn ouders hebben al 15 jaar last van mij, jullie maar 5 dagen, dan is het nog wel uit te houden!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:40

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:42

DewiRox schreef:
Mijn ouders worden wel altijd gek van mij, vooral omdat ik zoveel vertel en echt geen moment stil zit. Op school worden de docenten daar ook wel eens gek van.. Daarom moet ik altijd uitdelen of iets voor ze halen ofzo, dan kan ik even lopen. Haha, soms ben ik ook niet zo goed te volgen, dan zeg en doe ik alles tegelijk en dan klopt er niks meer van!
Maarja, mijn ouders hebben al 15 jaar last van mij, jullie maar 5 dagen, dan is het nog wel uit te houden!

Komt vast goed :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:43

Ik ga stoppen! Krijg een lamme arm van het liggend typen op mijn mobiel.
Slaaplekker alvast!
Xx

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:44

Haha.
Slaap lekker.

xx