Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
X_Michelle_X schreef:nee, ff serieus, we kunnen t wel samen doen![]()
gewoon ieder spullen kopen, en dan mensen helpen, onder 1 naam.. en dan gewoon veel overleggen enzoo (we smse tog al genoeg
) maar dan moeten we wel eerst naar elkaar toe, om te kijken hoe het moet enzooo.. t is wel makkelijker met investeren enzo, als je t met z'n 2e doet.. t is ook super leuk om een klein beetje te verdienen ( aan t begin een klein beetje, later hopelijk meer
) dan kan ook ik aan de duurdere paarden spullen i.p.v. harry's horse enzoo
Cuarda schreef:Waar ga je ze bestellen?
Als ze niet te duur zijn kun je ook meerdere nemen he
Ik neem dat ik voor de leukigheid nog een maar ukies erbij bestel, je kunt er nooit genoeg hebben he! Alleen moet ik dan eerst even minder geld aan andere dingen uitgeven voor ik dat doe
Elise95 schreef:X_Michelle_X schreef:nee, ff serieus, we kunnen t wel samen doen![]()
gewoon ieder spullen kopen, en dan mensen helpen, onder 1 naam.. en dan gewoon veel overleggen enzoo (we smse tog al genoeg
) maar dan moeten we wel eerst naar elkaar toe, om te kijken hoe het moet enzooo.. t is wel makkelijker met investeren enzo, als je t met z'n 2e doet.. t is ook super leuk om een klein beetje te verdienen ( aan t begin een klein beetje, later hopelijk meer
) dan kan ook ik aan de duurdere paarden spullen i.p.v. harry's horse enzoo
JaaaGaan we echt doen.
Ik ga morgen gewoon ff goedkopen dingen kopen. Of nietAls ik zin heb
DewiRox schreef:Fijn dat ik nu al weet dat jij ook wel eens druk ben, kan ik me vast erop voorbereiden. En ik ben namelijk ook wel eens behoorlijk druk! En als ik of mensen echt gek van jou worden, stop ik je gewoon bij annie in de stal! Mooi stel vormen jullie dan. Annie is trouwens wel super lief op stal, je komt alleen niet uit haar stal zonder ondergekwijld te worden! Annie geeft namelijk kusjes en zabbelt aan je oren!
DewiRox schreef:Fijn dat ik nu al weet dat jij ook wel eens druk ben, kan ik me vast erop voorbereiden. En ik ben namelijk ook wel eens behoorlijk druk! En als ik of mensen echt gek van jou worden, stop ik je gewoon bij annie in de stal! Mooi stel vormen jullie dan. Annie is trouwens wel super lief op stal, je komt alleen niet uit haar stal zonder ondergekwijld te worden! Annie geeft namelijk kusjes en zabbelt aan je oren!
DewiRox schreef:Mijn ouders worden wel altijd gek van mij, vooral omdat ik zoveel vertel en echt geen moment stil zit. Op school worden de docenten daar ook wel eens gek van.. Daarom moet ik altijd uitdelen of iets voor ze halen ofzo, dan kan ik even lopen. Haha, soms ben ik ook niet zo goed te volgen, dan zeg en doe ik alles tegelijk en dan klopt er niks meer van!
Maarja, mijn ouders hebben al 15 jaar last van mij, jullie maar 5 dagen, dan is het nog wel uit te houden!