Jaa het is ook echt handig legde ook uit hoe je een paard naar buiten krijgt of juist naar binnen en in dat boek staat een heel stuk over jonge paarden. Dus ik heb morgen wat te doen Boek lezen en de dvd kijken, en dan ga ik in de tuin op een paaltje oefenen met de zweep en dan maandag weer naar Ferrotje toe
leuk! nou ik ben mn bureau aan t opruimen, ik had alles er af gegooid op mn bed, schoon gemaakt, en nu moet ik kijken wat ik wil houden en wat niet... nu staat er op mijn bureau een lamp, mn laptop en zo'n ding waar je papieren in kan doen, en die is zo goed als leeg
Het snoertje van me camera zit in het tasje van me camera, die van me mobiel ligt gewoon op een kast omdat je die toch vaker nodig hebt...wat een raar woord eigenlijk snoertje...
haha ja snoertje xD mn oplader van mn mobiel ligt gewoon op mn bureau omdat ik die vaak gebruik, maar ik heb ook n snoertje om m aan de pc te koppelen, en voor mn camera een accu oplader en pc aansluiting ding.. nouja, ik heb ze nu in een eruitje zitten, zo heb ik er ook geen last van
Nou bijna alweer werken....maar het 'stormt' dus dan komen er vast niet veel mensen eten toch En de kortingsbonnen zijn er volgens mij niet meer, dus tijd voor een rustige avond.
Hier is nog niet veel te doen, moest net van die domme klusjes doen als de koeling schoonmaken en alles wat al schoon was nog een keer schoonmaken enzo. Heb wel eindelijk een relaxte collega erbij die alles snel leert en gewoon zijn best doet enzo ben benieuwd hoe druk het vanavond wordt
haha smurf was hypppeeer., eerst door de niewubouw wijk nou je snapt het al overal plastic dat wegwoei dus super spannend. Toen nog zo'n container met een doek erop maar die was dus los geraakt die was pas echt eng.
En in het bos lagen allemaal losse takken toen zag ik er nog een voor me vallen... dus toen maar weer snel uit het bos gegaan stel je voor dat je zo'n tak op je kop krijngt!!! Toen nog weer terug, nouja toen sloeg ze een beetje op hol Haha snel weer terug genomen en toen waren we weer thuis.